2025-12-04, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Är det något du undrar?

Ja typ vad ville du ha sagt med det där? Alla vet det redan.
Citera
2025-12-04, 12:26
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Mm och sedan vill dom ha en toffel. Ge det tid bara.
Det är väl dock inte deras högsta sexuella fantasi om vi säger så.

Men kanske deras trygga fantasin. Fantasin om den trygga punkten. Toffel mannen som alltid finns där.

Sen har dom sex fantasier med med icke toffel männen.
Citera
2025-12-04, 12:27
Medlem
styckets avatar
Citat:
Du har en skev syn av vad styrka är för något. Skippa Hollywood filmerna, TikTok och YouTube ett tag så ska du se att du sakterligen kommer att komma ur den där artificiella bubblan.
Hur kommer det sig att du inte kan ge en wltetnitv mer korrekt sy på styrka då och d kan heller ej kritisera hur min är skev?

Är du bara en kvinna som klagar för hon inte kan göra nägot vettigare?

Vad är det för skevt med att jag ser svaghet i män som lyder sina kvinnor oavsett hur otrevliga som är?

Nej en kvinna ska vara en gudinna och förtjäna att män tofflar för henne. Inte bara för hon är kvinna om mannen vill ha fitta. Jag tror du faktiskt håller med mig i det här du har bara lite svårt att acceptera det.
Citera
2025-12-04, 12:29
Avslutad
Citat:
Det är väl dock inte deras högsta sexuella fantasi om vi säger så.

Men kanske deras trygga fantasin. Fantasin om den trygga punkten. Toffel mannen som alltid finns där.

Sen har dom sex fantasier med med icke toffel männen.

Det finns nog olika tofflor. Gör jag något sådant så gör jag det för att tönta mig och jag älskar att tönta mig.
Sedan finns det väl män som sitter fast i det där och kan aldrig vägra något. Och det är bara hemskt att en person i en försvagad position oavsett anledning utnyttjas av någon. Exploatering är aldrig snyggt.
Citera
2025-12-04, 12:29
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ja typ vad ville du ha sagt med det där? Alla vet det redan.
Du skrev ett frågetecken jag undrade mest varför?

För du skrev ingen direkt fråga.

Bara för du intalar dig nägot är det inte sant.
Citera
2025-12-04, 12:31
Avslutad
Citat:
Hur kommer det sig att du inte kan ge en wltetnitv mer korrekt sy på styrka då och d kan heller ej kritisera hur min är skev?

Är du bara en kvinna som klagar för hon inte kan göra nägot vettigare?

Vad är det för skevt med att jag ser svaghet i män som lyder sina kvinnor oavsett hur otrevliga som är?

Nej en kvinna ska vara en gudinna och förtjäna att män tofflar för henne. Inte bara för hon är kvinna om mannen vill ha fitta. Jag tror du faktiskt håller med mig i det här du har bara lite svårt att acceptera det.

Nej. Jag är en man. Och du borde verkligen lära dig att stava. Därefter så bör du hosta upp ett riktigt självförtroende där du inte trånar efter att en kvinna ska höra dig till gud i hennes ögon. Du tror kanske att det där är styrka men det bottnar bara i svaghet och osäkerhet.
Det lyser som en lysmask i mörkret.
Citera
2025-12-04, 12:32
Avslutad
Citat:
Du skrev ett frågetecken jag undrade mest varför?

För du skrev ingen direkt fråga.

Bara för du intalar dig nägot är det inte sant.

Mm detsamma.
Citera
2025-12-04, 12:33
Medlem
styckets avatar
Citat:
Det finns nog olika tofflor. Gör jag något sådant så gör jag det för att tönta mig och jag älskar att tönta mig.
Sedan finns det väl män som sitter fast i det där och kan aldrig vägra något. Och det är bara hemskt att en person i en försvagad position oavsett anledning utnyttjas av någon. Exploatering är aldrig snyggt.
Det var ju rätt uppenbart vilken typ av tofflor vi talade om här känner jag men så låtsas kvinnor att det inte är uppenbart.
Citera
2025-12-04, 12:33
Medlem
styckets avatar
Citat:
Mm detsamma.
Så undrar du något skriv frågan nästa gång.
Citera
2025-12-04, 12:34
Bannlyst
Citat:
Tofflor är svaga mentalt och du kallar din pappa en svag åsna.

Du ser alltså på din pappa som e svag åsna och din mamma som jag vet inte vad...

Det förklarar allt för mig.
Män är svaga när det kommer till relationer. Man önskar att män kunde tuffa till sig lite
Citera
2025-12-04, 12:35
Medlem
styckets avatar
Citat:
Nej. Jag är en man. Och du borde verkligen lära dig att stava. Därefter så bör du hosta upp ett riktigt självförtroende där du inte trånar efter att en kvinna ska höra dig till gud i hennes ögon. Du tror kanske att det där är styrka men det bottnar bara i svaghet och osäkerhet.
Det lyser som en lysmask i mörkret.
Varför undviker du diskussionen? Skrämmer den dig?

Svara sakligt istället. Mina poänger står kvar även om du inte gillar dom.

Är du också en osäker man som intalar dig att du är mer attraktiv för du är längre än andra?
Citera
2025-12-04, 12:36
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolebe9487
Män är svaga när det kommer till relationer. Man önskar att män kunde tuffa till sig lite
Absolut jag håller med.

Men frågan du kan ställa dig är hur kommer ett sig att du inte kan attrahera en av de få starka männen som finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in