Citat:
Ursprungligen postat av
Storstark68
Lider med Västerås som var jäkligt bra ikväll. Enligt TV4 är de ett topplag men de borde de väl tillhöra topp 4. Vad gäller Löven måste de värva en ersättare för Lundin NU eftersom Brodin inte är i närheten av Albin. TV4 sa att Löven vinner serien men hur fasen kan de tro det när Kalmar rusar uppåt?
Missförstå mig rätt nu, tycker TV4s livesändningar är riktigt grym.a. vad gäller allsvenskan åtminstone, elitserien tittar jag ej på...
Men bortom matchdags? Rena rama katastrofen.
Inga veckomagasin, ingen målgenomgång, inget extra av nått! Jag menar 70-85% av materialet har man ju redan från de olika lokala matcherna varje omgång.
Varför icke piffa upp det med nått som sker veckovis, nått reportage, målgenomgång och så var det klart.
Nej... Hockeyallsvenskan är en alldeles (usch hatar att säga ordet) produkt för att läggas i malpåse förutom de 2 timmarna det är dags för match.
Är det en kostnads- eller kompetensfråga?
Det måste till några hockeysjälar i deras verksamhet som styr upp sändningarna lite bättre, lite hur sky sports gör med engelska fotbollssystemet när det ej är match.
Inte riktigt samma grej givetvis, men det kommer att klämma ut mera... Mycket mera!