Citat:
Det där låter för invecklat för att jag ska orka sätta mig in i det och jag tar ej heller sådant i beaktning med rykten hit och dit och "hen säger" utan av vad jag kan se på hans kroppsspråk att döma, uppvisar killen en dupers delight under intervjun med Renée och då ÄR han en psykopat och i detta fall en introvert psykopat vilket förklarar varför han talar så mycket om att vara just inåtvänd.
De är långt vanligare än vad forskningen sagt hittills, det rör sig INTE om enbart 1-4% och jag undrar även om det är så att Jonna är fast i relationen emot sin vilja? Deras partners brukar nämligen vilja lämna efter 3-5 år då de ej orkar det våld, psykiskt, fysiskt, materiellt och ekonomiskt för att inte nämna matvåld samt digitalt, som en så kallad relation med en svårt hjärnskadad kluster B längst ut på spektrat, innebär. Det blir en skräckkammare att vara med en sådan så att han hotat stämmer bra.
Det där var en tydlig dupers delight, inget man glömmer i första taget när man lärt sig avläsa psykopaters/antisocialas kroppsspråk.
Må väl!
De är långt vanligare än vad forskningen sagt hittills, det rör sig INTE om enbart 1-4% och jag undrar även om det är så att Jonna är fast i relationen emot sin vilja? Deras partners brukar nämligen vilja lämna efter 3-5 år då de ej orkar det våld, psykiskt, fysiskt, materiellt och ekonomiskt för att inte nämna matvåld samt digitalt, som en så kallad relation med en svårt hjärnskadad kluster B längst ut på spektrat, innebär. Det blir en skräckkammare att vara med en sådan så att han hotat stämmer bra.
Det där var en tydlig dupers delight, inget man glömmer i första taget när man lärt sig avläsa psykopaters/antisocialas kroppsspråk.
Må väl!
Jag reagerade också på tillfället du syftar på.
Men när jag googlar termen dupers delight, som jag aldrig läst eller hört innan, så verkar den ibland nämnas i samband med narcissism och inte uteslutande om psykopater. Så man ska nog kanske inte dra på för stora växlar och diagnostisera honom med en psykopathjärna utifrån några sekunder av en intervju.
Ja, Expressen är uttryckligen och öppet en högertidning, punkt slut.
Vill du diskutera den saken mer, dvs ha en barnslig och okunnig diskussion om i fall höger egentligen är vänster, eller om nazism är vänster, eller liknande så föreslår jag någon bättre lämpad forumdel.