2025-12-03, 10:03
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Ok, ber om ursäkt. Nej det är inte den, det är den där jag skriver om att jag har blivit mer och mer arg och våldsam när jag läst om hur en majoritet av män beter sig väldigt illa mot de svagare. Det är bara nån grej som började påverka mig mer och mer och jag skrev en tråd om det för att jag började tappa kontrollen på min mentala hälsa. Så asså hela grejen var om psykiatri, och jag fetade att jag menade psykiatri, och allting. Så det är ju bevis för att när moderatorn säger "Du gjorde det av misstag, så varningen är kvar" så hade han en felaktig syn på situationen. Han hade missförstått det och det känns så orättvist att jag kan bevisa att han bara råkade ha fel, och ändå inte få nåd. För han sa ju ordagrant "medvetet" och jag har sån tur att jag kan visa att det faktiskt var omedvetet och ändå får jag inte nåd från honom. Det känns bara så fucking elakt.
Att bry sig om en varning är så himla konstigt. Är Flashback hela ditt liv eller?
2025-12-03, 14:39
Moderator
Maviels avatar
Du fick denna varningen i september månad. Alltså för 3 månader sedan. Och du gnäller över den först nu?

Du har sedan varningen erhölls inte blivit varnad mer vilket man kan tolka som att varningen fick önskad effekt.
2025-12-03, 16:38
Moderator
pbos avatar
Det finns väl inte mycket att tillägga eftersom TS själv håller med om att tråden var gravt off-topic. Således är ju varningen korrekt.

Tråden är f.ö. raderad och återfinns inte i papperskorgen. Nu moddar jag inte Psykologi, men jag skulle inte ha räknat med att trådstarten hade accepterats där heller.

Slutligen vet jag inte vad TS gör på nätterna men jag sover då. Det kan inte förväntas att man håller sig vaken för att diskutera en tre månader gammal varning när det lika väl kan fortsätta dagen efter.
2025-12-03, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Det finns väl inte mycket att tillägga eftersom TS själv håller med om att tråden var gravt off-topic. Således är ju varningen korrekt.

Tråden är f.ö. raderad och återfinns inte i papperskorgen. Nu moddar jag inte Psykologi, men jag skulle inte ha räknat med att trådstarten hade accepterats där heller.

Slutligen vet jag inte vad TS gör på nätterna men jag sover då. Det kan inte förväntas att man håller sig vaken för att diskutera en tre månader gammal varning när det lika väl kan fortsätta dagen efter.
Men du sa ju ordagrant att det var för att det var medvetet. Jag kan ju visa att det inte var det. Så din bedömning måste ju ha varit fel?

Vet inte varför du kritiserar att jag är vaken på natten helt plötsligt i slutet av ditt inlägg, konstigt. 😂
2025-12-03, 17:28
Moderator
pbos avatar
Citat:
Men du sa ju ordagrant att det var för att det var medvetet. Jag kan ju visa att det inte var det. Så din bedömning måste ju ha varit fel?

Vet inte varför du kritiserar att jag är vaken på natten helt plötsligt i slutet av ditt inlägg, konstigt. 😂
Jag kan inte veta vad du eller andra tänker och därmed får jag istället bedöma utefter hur du agerat. Det jag skrev i mitt PM var:
Citat:
Tråden var nämligen så pass felplacerad att det måste bedömas som medvetet off-topic.

Om det i verkligheten var ett misstag kan inte jag eller någon annan veta. Det hjälper dig heller inte att påstå det i efterhand, alla kan nämligen påstå att det var ett misstag i efterhand.

Som moderator brukar man ha 24 timmar på sig att svara på PM.
2025-12-03, 18:47
Medlem
Citat:
Jag kan inte veta vad du eller andra tänker och därmed får jag istället bedöma utefter hur du agerat. Det jag skrev i mitt PM var:

Om det i verkligheten var ett misstag kan inte jag eller någon annan veta. Det hjälper dig heller inte att påstå det i efterhand, alla kan nämligen påstå att det var ett misstag i efterhand.

Som moderator brukar man ha 24 timmar på sig att svara på PM.
Du kan visst veta att det var ett misstag för jag berättade ju för dig att det finns bevis för det och var det fanns... Du ignorerar ju vad jag säger och beter dig som att jag aldrig sagt något. :/

Ja det är 24 timmar men du sa tack och hej och då kan man starta tråd
2025-12-03, 20:00
Moderator
pbos avatar
Citat:
Du kan visst veta att det var ett misstag för jag berättade ju för dig att det finns bevis för det och var det fanns... Du ignorerar ju vad jag säger och beter dig som att jag aldrig sagt något. :/

Ja det är 24 timmar men du sa tack och hej och då kan man starta tråd
Jag tror att många läsare av den här tråden väntar med spänning på dessa helt avgörande bevis för att du startade tråden av misstag.
2025-12-03, 20:18
Medlem
Citat:
Jag tror att många läsare av den här tråden väntar med spänning på dessa helt avgörande bevis för att du startade tråden av misstag.
Denna raden: "Förtydligande om diskussionsunderlag JAG VILL TALLA OM MIN PSYKOLOGI." om jag vill tala om min psykologi så vill jag ju att den ska vara i forumet där man talar om psykologi det säger ju sig självt.

Varför kommer du in och kritiserar min dygnsrytm och är otrevlig i dina svar, kan du inte bara svara normalt på topic? Det är en diskussion och du gör att den blir konstig.
2025-12-03, 20:20
Moderator
pbos avatar
Citat:
Denna raden: "Förtydligande om diskussionsunderlag JAG VILL TALLA OM MIN PSYKOLOGI." om jag vill tala om min psykologi så vill jag ju att den är i forumet där man talar om psykologi det säger ju sig självt.

Varför kommer du in och kritiserar min dygnsrytm och är otrevlig i dina svar, kan du inte bara svara normalt på topic? Det är en diskussion och du gör att den blir konstig.
Det var alltså bara ännu ett påstående och inget bevis. Nu tänker jag inte lägga mer tid på detta och ger dig det uppriktigt välmenande rådet att inte heller göra det.
2025-12-03, 20:30
Medlem
Citat:
Det var alltså bara ännu ett påstående och inget bevis. Nu tänker jag inte lägga mer tid på detta och ger dig det uppriktigt välmenande rådet att inte heller göra det.
Vet inte varför du är så sur för att jag gav min åsikt om din varning. Gå anger management. "Sluta ge din åsikt om en varning i forumet som är gjort för användare att ge din åsikt om varningar" är ett konstigt råd från en moderator..

Det är väl klart att det är ett bevis om jag säger det rakt ut i trådstarten? Det krävs att man kan lägga ihop ett för att förstå att ett påstående om att man vill prata om sin psykologi betyder att man vill prata om sin psykologi men kom igen..

Tänkte du kunde vara schysst.
2025-12-03, 21:10
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

Precis! Så många gånger med efterhandskonstruktioner har en läst mycket av. Du har gjort helt rätt bedömning. Luktar rättshaverist om TS ärende nu. Vi väntar på bevisen från TS.
2025-12-04, 06:36
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Det är väl klart att det är ett bevis om jag säger det rakt ut i trådstarten?

Nej, det är inget bevis. Du kan fortfarande ha lagt tråden i första bästa forum bara för att du inte orkade leta upp det rätta och sedan räknat med att tråden skulle flyttas rätt av moderator.

Många gör så och de kommer inte heller undan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in