2025-12-03, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymStammis
https://sv.xhamster.com/videos/swedish-celeb-homemade-sextape-6794418

Undrar om Jocke varit trogen Jonna i alla år, hon var ju snygg när dom träffades, men på senare år har hon förändrats mycket.
En rejäl otrohetsskandal skulle va kul om det kom fram.
Citera
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 358nm
Är Elaf Ali utbildad psykolog/psykiater så hon kan ställa den diagnosen ? 🤷

Absolut inte. Hon är journalist, författare och programledare.
Vilket gör hennes inlägg ännu mer anmärkningsvärt, då hon uppger att hon ser 1 avsnitt av Hatet, men inte upplever att den ger henne tillräckligt. Därefter ser hon samtliga tre delar av Ett övergivet barn och upplever att man "får lite mer kött på benen" av den samt att den erbjuder ett "bredare perspektiv".
Elaf Ali, som är journalist själv, tycks inte förstå att det hon efterfrågar, mer information och ett bredare perspektiv, kanske kommer i Hatets två kvarvarande delar.

Jag tycker att alla som undrar var vi har för nivå på journalisterna i det här landet, och har instagram, bör läsa inlägget. Kommentarsfältet är fullt av likasinnade som ondgör sig över mamman, skickar styrkekramar och tycker att det är hemskt med alla narcissister som finns bland oss.
Vissa psykiatriska termer borde aldrig ha läckt ut i samhället.

Länk till inlägget:
https://www.instagram.com/p/DRzUYo7iHeD/?hl=sv&img_index=1
Senast redigerad av Gaupe 2025-12-03 kl. 18:16.
Citera
Medlem
Bilderberg78s avatar
Leave Jonna och Jocke alone

https://www.tnaflix.com/hd-videos/Jockiboi-Jonna-swedish-homemade/video4465982
Citera
2025-12-03, 18:10
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Undrar om Jocke varit trogen Jonna i alla år, hon var ju snygg när dom träffades, men på senare år har hon förändrats mycket.
En rejäl otrohetsskandal skulle va kul om det kom fram.

Snygg? Med de tänderna?
Citera
2025-12-03, 18:10
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Haha ja, det är värre än Thomas Quick fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Nä.

Är äpplen godare än hallonbåtar?
Eller någon annan fullkomligt orimlig jämförelse.

Quick debaclet var en rättsskandal. Intressant, tragisk o, förhoppningsvis, lärande för framtiden.
Intressant är väl att en av de som tog upp stafettpinnen efter Hannes Råstam var Dan Josefsson, grävande journalist som jobbat en del tillsammans med Bo Göran Bodin.

Joakim Lundell är, precis som Emanuel Karlsten beskrev det idag, giganternas kamp. Där två tunga maktfaktorer inom media drabbar samman.
Bara att påvisa vilken makt Jocke faktiskt har, o hur han använder den - för han spelar definitivt inte utifrån samma etiska regler som public service, är otroligt viktigt. Med den lojala fanbase han har jag inte främmande för att han skulle kunna påverka utgången av ett politiskt val.
Citera
2025-12-03, 18:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Förtalsanmälan borde ha kommit för åtta år sedan isåfall. Skulle bara se löjligt ut om hon anmäler för förtal nästan tio år efter boken kom ut.
Det är många av Jockes offer för hans lögner och uthängningar har anmält. Polisen lägger ner utan att utreda, det är dom kända för i Norrköping.

Citat:
Ursprungligen postat av Slabbadangmannen
Det är det som saken gäller. Inte om morsan hans är en pundare. Eller om han har mått dåligt.

Det handlar om att han har hävdat, massor med gånger, att allt han påstår, finns på papper hos sociala myndigheter.

Det finns det inte. Så enkelt är det.

Att alla inblandade är sociala vrak är en helt annan fråga.
Instämmer, allt annat är irrelevant. Joakim har ljugit sig till TV-sofforna på mammans bekostnad.

Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Tack. Det är ju en betydande större del än vad som publiceras i "Varje sida räknas".
Korrekt.

Märkte även att han censurerat i Varje sida räknas att fosterföräldarna sade upp platsen för att Joakim upplevdes farlig och hade hotat/skadat fostersystern.

https://youtu.be/2jZInuW2X6Y?t=13388
Rätt tidsstämpel
Citera
2025-12-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Herregud alltså vilka fejktårar, människan får ju klämma fram dom som man klämmer ut det sista ur tandkrämstuben. Jag tror han la ut porrfilmen med flit för att skada Jonna, hans kvinnosyn är nog inte så vidare vacker. Han visste hur dåligt hon skulle må och njöt av det. Och denna människa ska vara nån slags förebild för barn och unga. Man spyr ju! :

Jag tycker synd om jonna som står ut med honom. Jag tror hon vet mycket som hon inte vågar säga.
Citera
2025-12-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Effopkoudar
Håll käften om sånt du saknar kunskap om.

Jag kan lista minst 20 fall jag känner till på rak arm där polisen hämtat väldigt små barn som vandrat runt NAKNA nära trafik med en däckad pappa hemma UTAN att göra en anmälan till soc. Eller fall där polisen hämtat pappan VARJE helg för vild misshandel av mamman på fyllan, med barnen hemma som vittnen - UTAN ATT ANMÄLA.

Okej men om polisen plockar ett barn ur sitt hem och inte kopplar in socialtjänsten, vad gör de då med barnet?
I detta fall hade de ju kommit och hämtat Jocke från hemmet, inte hittat honom ute eller hämtat en förälder.
Citera
2025-12-03, 18:15
Medlem
Finns inget i dokumentären som kan få den att fäIIas av Granskningsnämnden. Alla dessa anmälningar är slöseri med energi.
Citera
2025-12-03, 18:16
Avslutad
Citat:

Quick debaclet var en rättsskandal. Intressant, tragisk o, förhoppningsvis, lärande för framtiden.
Intressant är väl att en av de som tog upp stafettpinnen efter Hannes Råstam var Dan Josefsson, grävande journalist som jobbat en del tillsammans med Bo Göran Bodin.

Joakim Lundell är, precis som Emanuel Karlsten beskrev det idag, giganternas kamp. Där två tunga maktfaktorer inom media drabbar samman.
Bara att påvisa vilken makt Jocke faktiskt har, o hur han använder den - för han spelar definitivt inte utifrån samma etiska regler som public service, är otroligt viktigt. Med den lojala fanbase han har jag inte främmande för att han skulle kunna påverka utgången av ett politiskt val.

Jo men du har medie eliten insyltat i detta där dom har bjudit in, berett platform till och repeterat psykopatens ord.
Precis som Quick gjorde med psykologerna inom rättspsykiatrin i Säter.
Det är mycket liknelser i detta även om det inte är en direkt kopia då ena var om mord inom rättspsykiatrin medan den andra är inom det offentliga skräpsektionen. Som fått priser och dylikt.
Jag lovar dig och övriga att detta kommer växa till dom där nivåerna och bortom.
Skillnaden skulle väl ligga i vilken akademisk tungvikt journalister har jämte psykologer.
Citera
2025-12-03, 18:17
Avslutad
Citat:

Jockes makt är att han har många följare som springer järnet för honom, dom drar sig inte ens för rena grova lagbrott. Bo-Göran Bodins makt är hans förmåga att gå grundligt tillväga när han granska. Han låter inget slinka igenom, som är av värde. Jocke gör absolut inte mer än han behöver, han är fruktansvärt lat
Citera
2025-12-03, 18:17
Medlem
Jag hoppas inte Jonna(och barnen) råkar illa ut nu? Det här är inte bra och SVT har varit väldigt korttänkta när det kommer till kvinnor(och barns)säkerhet.
Det jag sett och hört från Jonna så tror jag hon vaknat upp lite grand med tiden och antalet barn angående Jocke och jag tror det här kan sluta illa, för Jocke är nog ingen god typ att tas med om något går emot honom.
Nu håller han på att få hela sin karriär förstörd och självklart kommer det att på något vis drabba Jonna.
Det här kommer det inte att komma något gott ur:-(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in