2025-12-03, 17:11
Avslutad
Har märkt att många kvinnor på nakenstränder och andra platser där kvinnor är nakna tillsammans, kan stå och pilla sig på - eller dra i könshåret samtidigt som de kommunicerar med någon annan.

Scenario 1:

Nudiststrand i Frankrike. Juline 28 år står och pratar med Alizee 25 år och hennes pojkvän Louis.
Juline är på stranden med sin bästa kompis men har där av en slump stött på paret Louis/Alizee som hon känner sedan tidigare.
Louis står i shorts och linne, Alizee står naken och även Juline är naken, hon har en svart långhårig buske. De tre står och skrattar och pratar. Samtidigt som detta sker så pillar sig Juline på pubishåret med jämna mellanrum. Hon drar lite i det rullar ihop hårstråna. Sedan släpper hon det. Hon skrattar och gestikulerar lite med händerna och samtidigt som hon pratar så rör hon kroppen lite och vrider sig, böjer lite på benen. Klassiskt kroppsspråk och glad. Sedan går det någon minut och så börjar hon dra i könshåret ännu en gång samtidigt som hon lyssnar aktivt på vad paret har att säga.

Varför gör kvinnor så? Varför pilla sig på bushen samtidigt som hon pratar med andra?
Senast redigerad av DetLillaNarrativet 2025-12-03 kl. 17:24.
Citera
2025-12-03, 17:19
Medlem
Vad säger Juline?
Citera
2025-12-03, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vad säger Juline?
De pratar och skrattar. Hon pratar om när hon i helgen var på en karaokefest i Lyon.
Citera
2025-12-03, 17:31
Medlem
acid_nations avatar
Har vart på många nudist stränder aldrig vart med om detta JAG tror att du helt enkelt bara hittar PÅ alltsammans !!!

har min herre något bevis för detta ehum….
påstådda gnuggeri?
Citera
2025-12-03, 17:50
Medlem
Jailhouserocks avatar
Jag drar en parallell till att män kliar sig i skägget när de helt enkelt funderar på något. Eller ett sätt att göra sig av med överskottsenergi.
Citera
2025-12-03, 18:20
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Jag har sett tusentals nakna kvinnor på nakenstränder över hela världen.

Nr1 Inom naturismen idag existerar knappt någon kroppshår överhuvudtaget?

Nr2 De som faktiskt har hår har jag aldrig någonsin sett göra detta.

Nice try😂
Citera
2025-12-03, 18:22
Medlem
Är det kvinnliga motsvarigheten till dra i flöjten? (Utan att nå't händer)
Citera
2025-12-03, 18:29
Medlem
Storstark68s avatar
Har varit många gånger på nudistbadet i Cres i Kroatien. Jag har mestadels sett unga tjejer vända sina fittor upp mot min solplats och sedan öppnar/stänger de könshålen. Mina kompisar bkev så tokkåta att de reste sig upp med praktstånd och sedan gått ner i havet för att kyla ner kukarna. Tjejerna har mestadels skrattat rått men en av dessa fick jag ägna en hel natt med. Har förresten tjejer fitthår ens?
Citera
2025-12-03, 23:58
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Har märkt att många kvinnor på nakenstränder och andra platser där kvinnor är nakna tillsammans, kan stå och pilla sig på - eller dra i könshåret samtidigt som de kommunicerar med någon annan.

Scenario 1:

Nudiststrand i Frankrike. Juline 28 år står och pratar med Alizee 25 år och hennes pojkvän Louis.
Juline är på stranden med sin bästa kompis men har där av en slump stött på paret Louis/Alizee som hon känner sedan tidigare.
Louis står i shorts och linne, Alizee står naken och även Juline är naken, hon har en svart långhårig buske. De tre står och skrattar och pratar. Samtidigt som detta sker så pillar sig Juline på pubishåret med jämna mellanrum. Hon drar lite i det rullar ihop hårstråna. Sedan släpper hon det. Hon skrattar och gestikulerar lite med händerna och samtidigt som hon pratar så rör hon kroppen lite och vrider sig, böjer lite på benen. Klassiskt kroppsspråk och glad. Sedan går det någon minut och så börjar hon dra i könshåret ännu en gång samtidigt som hon lyssnar aktivt på vad paret har att säga.

Varför gör kvinnor så? Varför pilla sig på bushen samtidigt som hon pratar med andra?

Det är inte förbehållet för kvinnor. Jag har märkt samma sak t.ex. nere på Playa del Inglés men med spanska, nakna, män som pratar med varandra. Kan det vara en kulturell skillnad? Att i Frankrike är det mest kvinnor men i Spanien män?
Citera
2025-12-04, 03:12
Medlem
Flaskpostenss avatar
Det är ännu värre när de står ochvdrar sig i rövhåret, och sen luktar på det för att obekymrat kasta det för att slita ut ett nytt rövhår.
Citera
2025-12-04, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Det är ännu värre när de står ochvdrar sig i rövhåret, och sen luktar på det för att obekymrat kasta det för att slita ut ett nytt rövhår.
Påminner mig om Mykonos där vi män med långa hårstrån i näsan brukar tvinna ihop dem med andras rövhår om de är långa nog. Det tycker vi är kul.
Citera
2025-12-04, 07:25
Medlem
jtds avatar
Jag har varit i en relation med två kvinnor (av ca 20 under min livstid hittills) som haft detta som någon form av "tics" i trygg miljö, som utövats till synes omedvetet hemma i trygg miljö. Intressant fenomen. Undrar om det berättar något om barndom eller andra händelser i livet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in