2025-12-04, 07:44
Medlem
Merwinnas avatar
Det låter som att dessa kvinnor har blivit så bekväma med sin nakenhet/så depraverade (stryk det som ej önskas) att det inte är konstigare för dem än att typ fingra på huvudhåret. Usch, jag blir generad bara jag tänker på det. Ännu en anledning att hålla sig långt bort från sådana ställen...
Citera
2025-12-04, 08:18
Medlem
GonerStoners avatar
Jag pillar alltid i skägget, och det påminner kanske lite om könshår. Det är snarare en reflex än något medvetet.
Citera
2025-12-04, 08:24
Medlem
Blaskas avatar
Detta låter som din lilla runkfantasi du knåpat ihop på pojkrummet.
Citera
2025-12-04, 11:06
Medlem
GustavBustav1916s avatar
kliar
Citera
2025-12-04, 12:49
Medlem
HanMedPinnens avatar
Folk pillar väl med allt möjligt när de pratar med andra och inte funderar så mycket. Att gräva sig i själva könet förstår man ju att det kan tittas snett på, men könshåret sitter ju en bit upp. Det är varken ohygieniskt eller nödvändigtvis sexuellt. Jag ser inte problemet.
Citera
2025-12-04, 16:36
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Har märkt att många kvinnor på nakenstränder och andra platser där kvinnor är nakna tillsammans, kan stå och pilla sig på - eller dra i könshåret samtidigt som de kommunicerar med någon annan.

Scenario 1:

Nudiststrand i Frankrike. Juline 28 år står och pratar med Alizee 25 år och hennes pojkvän Louis.
Juline är på stranden med sin bästa kompis men har där av en slump stött på paret Louis/Alizee som hon känner sedan tidigare.
Louis står i shorts och linne, Alizee står naken och även Juline är naken, hon har en svart långhårig buske. De tre står och skrattar och pratar. Samtidigt som detta sker så pillar sig Juline på pubishåret med jämna mellanrum. Hon drar lite i det rullar ihop hårstråna. Sedan släpper hon det. Hon skrattar och gestikulerar lite med händerna och samtidigt som hon pratar så rör hon kroppen lite och vrider sig, böjer lite på benen. Klassiskt kroppsspråk och glad. Sedan går det någon minut och så börjar hon dra i könshåret ännu en gång samtidigt som hon lyssnar aktivt på vad paret har att säga.

Varför gör kvinnor så? Varför pilla sig på bushen samtidigt som hon pratar med andra?

Du menar att snubbar INTE drar sig i könshåret?
Citera
2025-12-04, 17:03
Medlem
Rör det sig om könshåret ovanpå venusberget? Har förstått det som att det kan kännas skönt.
Citera
2025-12-04, 17:21
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Jag pillar alltid i skägget, och det påminner kanske lite om könshår. Det är snarare en reflex än något medvetet.

Rövskägget sitter ju där det gör av en anledning
Citera
2025-12-04, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Har märkt att många kvinnor på nakenstränder och andra platser där kvinnor är nakna tillsammans, kan stå och pilla sig på - eller dra i könshåret samtidigt som de kommunicerar med någon annan.

Scenario 1:

Nudiststrand i Frankrike. Juline 28 år står och pratar med Alizee 25 år och hennes pojkvän Louis.
Juline är på stranden med sin bästa kompis men har där av en slump stött på paret Louis/Alizee som hon känner sedan tidigare.
Louis står i shorts och linne, Alizee står naken och även Juline är naken, hon har en svart långhårig buske. De tre står och skrattar och pratar. Samtidigt som detta sker så pillar sig Juline på pubishåret med jämna mellanrum. Hon drar lite i det rullar ihop hårstråna. Sedan släpper hon det. Hon skrattar och gestikulerar lite med händerna och samtidigt som hon pratar så rör hon kroppen lite och vrider sig, böjer lite på benen. Klassiskt kroppsspråk och glad. Sedan går det någon minut och så börjar hon dra i könshåret ännu en gång samtidigt som hon lyssnar aktivt på vad paret har att säga.

Varför gör kvinnor så? Varför pilla sig på bushen samtidigt som hon pratar med andra?

Aldrig sett
Citera
2025-12-04, 21:51
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Påminner mig om Mykonos där vi män med långa hårstrån i näsan brukar tvinna ihop dem med andras rövhår om de är långa nog. Det tycker vi är kul.

Var det du som nös i mitt arsle i somras?
Citera
2025-12-04, 21:59
Medlem
Hahahha

Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Var det du som nös i mitt arsle i somras?
Citera
2025-12-04, 22:24
Medlem
immenhusens avatar
Antagligen av samma anledning som du drar dig i snasen när du pratar naken med andra.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in