2025-12-03, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RusskiFob
Det går inga pengar till Ryssland, så ingen fara.

Du kommer få gråta blod nu vatnik, det ska skickas €12 biljoner till till Ukraina för att bekämpa Putelina med korrupt anhamg

Hur bra känns inte det

12 Biljoner som europeerna spolar ned i toaletten, i ett krig som redan är förlorat.
De största förlorarna är naturligtvis det ukrainska folket som dött, lemlästats och blivit av med allt de har. Och som goda två kvalar européerna in.

EU, med sina 6% av jordens befolkning, kommer under de kommande decenniet bli både fattigt och isolerat.
2025-12-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankylosaurus
Jag skiter väl i vad Ryssland gör åt sin korruption. Jag bor inte i Ryssland och har inga planer på att flytta dit. Jag hade skitit i vad Ukrainarna gör åt sin korruption också (de gör uppenbarligen ingenting av vikt, ty så djupt rotad är den) om det inte varit för att jag är med och betalar notan.

Jag är måttligt intresserad av att sponsra judiska oligarker, ser du.

Så du bor i Ukraina och får inte tillgång till biståndspengarna direkt i fickan?
Vet du hur du löser ditt problem, det verkar ju svida, kontakta ditt valda ombud i riksdagen eller kummunen och klaga där,
Då kan du samtidigt be dem tala om hur mycket av din skatt som går till Ukraina, klaga här på forumet gör det inte bättre iaf.
Betalar gärna mer till Ukraina så de kommer från de jävla ryZZarna
2025-12-03, 15:27
Medlem
PK-befriads avatar
Pengarna slussas vidare till Larry Fink i BlackRock, som använder pengarna till att globalistsöndra våra länder och göra grodorna homosexuella. Det vore mindre skadligt att kasta pengarna i sjön.

RFK Jr.: Who Really Profits from The Ukraine War?
https://www.youtube.com/watch?v=LD6kvDHbIYY
Senast redigerad av PK-befriad 2025-12-03 kl. 15:31.
2025-12-03, 15:28
Medlem
Citat:
Så du bor i Ukraina och får inte tillgång till biståndspengarna direkt i fickan?
Vet du hur du löser ditt problem, det verkar ju svida, kontakta ditt valda ombud i riksdagen eller kummunen och klaga där,
Då kan du samtidigt be dem tala om hur mycket av din skatt som går till Ukraina, klaga här på forumet gör det inte bättre iaf.
Betalar gärna mer till Ukraina så de kommer från de jävla ryZZarna

Tror du verkligen att jag bori Ukraina?
EU har redan blivit så toppstyrt och odemokratiskt att folket inte har något att säga till om. Valurnorna betyder inte längre något, tyvärr.

Det bästa sättet att hjälpa ukrainarna att komma ifrån Ryssland skulle naturligtvis ha varit att man förhindrade USA:s statskupp i deras land 2014. Som Kissinger sa: Att vara USA:s fiende är farligt, men att vara dess vän är dödligt.

Ukraina, sedan landet togs över av USA, är rökt och kommer att förbli rökt, oavsett hur många miljarder som dräneras från EU-länderna. Men de judiska oligarkerna tackar och tar emot, naturligtvis.
2025-12-03, 15:29
Medlem
Citat:
12 Biljoner som europeerna spolar ned i toaletten, i ett krig som redan är förlorat.
De största förlorarna är naturligtvis det ukrainska folket som dött, lemlästats och blivit av med allt de har. Och som goda två kvalar européerna in.

EU, med sina 6% av jordens befolkning, kommer under de kommande decenniet bli både fattigt och isolerat.

Jag kommer att klara mig iaf, men klart har ju jobb och betalar gärna för att fler RyZZar dör under deras intrång i det fria och utvecklande Ukraina

Värst vad du bekymrar dig över Ukrainas befolkning nu plötsligt.
Hade inte din Älskade Puttelina anfallit Ukraina utan låtit dem leva i fred och utvecklats, så hade ingen dött i kriget.
Så hem nu till husse och be honom dra hem sina attackhundar från Ukraina så dör ingen mer
2025-12-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi
"Gråta ut"??? Vilken "sanning" har "uppdagats" för dig, och vad har densamma att göra med det faktum att kloaken ryssland inte har av-sovjetiserats efter ondskans imperiums oundvikliga sammanbrott? Vad är "rättmötigt"? VARFÖR önskar du att den psykotiske dvärgen i kreml skall tillerkännas överhöghet över Ukraina (och andra länder)? Varför kan hen inte stanna inom det enorma landet rysslands gränser? Det är förvisso synd om ryssarna som tvingas leva i en genomkorrupt diktatur under en narcissistisk megalomanisk psykopat, men varför vill du att andra folk skall tvingas till detsamma?

Vilken "megalögn" är det du "tänker på"?

Du kan väl bli "ambassadör" för att din herre och härskare, den psykotiske dvärgen i kreml, skall ge fan i att invadera, ockupera, annektera och föra imperialistiska anfallskrig mot fredliga grannländer. Om hen bara kunde hålla sig inom kloaken rysslands gränser så skulle ju inget behöva skänkas till försvar av de länder hen anfaller, eller hur? Sen kan du "föra kampen" för att hen skall erlägga adekvat skadestånd för all förstörelse, lidande och död hens imperialistiska anfallskrig har förorsakat, inklusive vad försvaret har kostat...

Är det inte trångt i "skamvrån" med alla er som (av outgrundlig anledning) tillber den psykotiske dvärgen i kreml och hens imperialistiska anfallskrig? Hundratusentals människor de facto mördats (och hundratusentals ryssar dödats) som en direkt följd av putains fäbless för att att invadera, ockupera, annektera och föra imperialistiska anfallskrig mot fredliga grannländer, eller hur? Hen "kvalificerar" sig som en av historiens värsta massmördare, eller hur? Och allt för att hen skall tillfredsställa sina perversa ambitioner, och uppnå sin "vision" om att "återupprätta" den ondskans imperium hen är en produkt av. Du vet väl att hen anser att sovjetunionens oundvikliga sammanbrott var tjugonde århundradets största geopolitiska katastrof? Varför understödjer du en massmördare tillika psykopat?

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Haha..du är verkligen utanför all tillbördig hjälp..

Varför kan du inte svara på några av de enkla frågorna, eller ens kommentera de fakta som presenteras? Blev den kognitiva dissonansen för svår att hantera nu? Jag har full förståelse för att fakta/sanningen/verkligheten orsakar slikt då detsamma inte är kompatibelt med din blinda tillbedjan av den psykotiske dvärgen i kreml och hens imperialistiska anfallskrig.
2025-12-03, 15:32
Medlem
Citat:
Jag kommer att klara mig iaf, men klart har ju jobb och betalar gärna för att fler RyZZar dör under deras intrång i det fria och utvecklande Ukraina

Värst vad du bekymrar dig över Ukrainas befolkning nu plötsligt.
Hade inte din Älskade Puttelina anfallit Ukraina utan låtit dem leva i fred och utvecklats, så hade ingen dött i kriget.
Så hem nu till husse och be honom dra hem sina attackhundar från Ukraina så dör ingen mer

Man kan ju inte bestämma var man föds och alla kunde vi haft oturen att födas i det korrupta helveteshål som är Ukraina, så självfallet har jag sympatier med de som malts ned som kanonmat i kriget. De har dött i ett krig som inte är deras, allt helt i onödan.
2025-12-03, 15:33
Medlem
Citat:
Tror du verkligen att jag bori Ukraina?
EU har redan blivit så toppstyrt och odemokratiskt att folket inte har något att säga till om. Valurnorna betyder inte längre något, tyvärr.

Det bästa sättet att hjälpa ukrainarna att komma ifrån Ryssland skulle naturligtvis ha varit att man förhindrade USA:s statskupp i deras land 2014. Som Kissinger sa: Att vara USA:s fiende är farligt, men att vara dess vän är dödligt.

Ukraina, sedan landet togs över av USA, är rökt och kommer att förbli rökt, oavsett hur många miljarder som dräneras från EU-länderna. Men de judiska oligarkerna tackar och tar emot, naturligtvis.

När gick USA in och gjorde statskupp?
Är det Maiden du menar finns en tråd om det. Håll dig där!
Det finns även trådar om svenksa valet, så ta ditt dravel där!
Eu finns också trådar om så i väg ditt och klaga
2025-12-03, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi
Vilket "inblandning" är det som "svensk media försöker dölja"??? VARFÖR blir den psykotiske dvärgen i kreml "provocerad", känner sig "hotad", och "tvungen" att föra imperialistiska anfallskrig mot suveräna stater som går med i, eller ens antyder antyder en önskan att gå med i, FÖRSVARS allianser? LÅG det i farans riktning att Ukraina (som medlem i försvarsalliansen Nato eller ej) hade invaderat ryssland och tagit över hela landet inom kort med sin överlägsna militär för det fall putain INTE hade genomfört sin tre-dagars "defensiva fredsbevarande försvars invasion"?

Det är de facto putain som ägnar sig åt att invadera, ockupera, annektera och föra imperialistiska anfallskrig mot fredliga grannländer, oavsett vad du fantiserar om. Säg mig, är putain agent för " Biden och Zelenskyj" då hen tydligen inlett, och för, sitt imperialistiska anfallskrig mot Ukraina på deras initiativ för att på oklart sätt gynna USA/EU/Nato/Ukraina? Eller är hen "bara" en narcissistisk psykopat som drömmer om att återupprätta det ondskans imperium hen är en produkt av?

Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Hur mycket du än hatar Putin, så var det fortfarande inte han som startade kriget.
Du kan skriva hur många anledningar som helst om dit hat mot Putin och Ryssland, men det är ju inte så det gick till som du försöker övertyga mig om.

Hur mycket du än älskar putain och hens imperialistiska anfallskrig så förändras inte fakta/sanningen/verkligheten av detsamma. VEM var det som startade kriget om inte putain??? Varför kan du inte svara på de enkla frågorna?
2025-12-03, 15:35
Medlem
Citat:
Man kan ju inte bestämma var man föds och alla kunde vi haft oturen att födas i det korrupta helveteshål som är Ukraina, så självfallet har jag sympatier med de som malts ned som kanonmat i kriget. De har dött i ett krig som inte är deras, allt helt i onödan.
Första vettiga från dig
Ukrainare dör för att Puttelina attackerade och anföll dem, enbart för att han drömmer om att få till baka sina forna älskade Sovjet
2025-12-03, 15:37
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Och när stroken slår till? Är du då okej med att ligga i din egen avföring eftersom vården inte har resurser då pengarna gick till män med israeliska medborgarskap? Tar du infekterade liggsår med glädje och mildrar obehaget genom att föreställa dig hur några unga ryska pojkar mötte döden för de pengar som annars skulle gått till din hemtjänst?

"Ryska pojkar"? Vidriga orcher heter det. Och ljug inte, sjukvården/hemvården fungerar bra. Inget sånt som du beskriver. Har flera bekanta som jobbar inom, ser helt OK ut. Och, ja, jag upplever glädje när jag ser hur äckliga Z-lössen demoleras av UAF:s drönare och detta förlänger livet!
2025-12-03, 15:38
Medlem
[quote=ankylosaurus|93648219]
Väl rutet!

Jag beundrar ditt intellekt. Sätt dig nu och titta på TV4 så att du blir ÄNNU smartare.
[/QUOTE

Är det något bra på TV4??
Har inte koll på det, men du kanske har tips på bra program där?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in