Citat:
Ursprungligen postat av
Bobbyboi
Varför kan du inte svara på några av de enkla frågorna, eller ens kommentera de fakta som presenteras? Blev den kognitiva dissonansen för svår att hantera nu? Jag har full förståelse för att fakta/sanningen/verkligheten orsakar slikt då detsamma inte är kompatibelt med din blinda tillbedjan av den psykotiske dvärgen i kreml och hens imperialistiska anfallskrig.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackstasi
Vad finns att svara på i dina evinnerliga kopierade inlägg som jag redan svarat på ett antal gånger tidigare??
Däremot är det ju DU som konsekvent vägrar svara på alla de inlägg jag gjort, där du konsekvent klistrar in dina harranger om "hen putain" mm.
Nej, du har inte svarat på några frågor, eller ens kommenterat fakta som presenterats, men det är föga förvånande då fakta/sanningen/verkligheten är och förblir inkompatibelt med din blinda tillbedjan av den psykotiske dvärgen i kreml och hens imperialistiska anfallskrig.
När du känner dig manad kan du väl beta av och svar på de fakta som presenterats som svar på dina lögner i följande inlägg:
(FB) USA skall godkänna erövrade områden som ryska
Om det är för svårt kan du börja med den enkla;
VARFÖR önskar du att den psykotiske dvärgen i kreml skall tillerkännas överhöghet över Ukraina (och andra länder)? Varför kan hen inte stanna inom det enorma landet rysslands gränser? Det är förvisso synd om ryssarna som tvingas leva i en genomkorrupt diktatur under en narcissistisk megalomanisk psykopat, men varför vill du att andra folk skall tvingas till detsamma?