2025-12-03, 13:41
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
För att hon i sin fantasi ser detta som en show/film och där röda mattan ska rullas ut till de. Nu vill hon verka proper och leka viktig osv osv!

Hon ser ut som en pensionär haha.
Citera
2025-12-03, 13:42
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Nej och hon har ju rätt. 😅
Han tror ju verkligen att han står över regler och lagar. Sa han inte för ett par månader sen att han inte kommer få fängelse? Jag hoppas han är riktigt jävla skitnödig nu.

Instämmer i varje stavelse
Citera
2025-12-03, 13:43
Medlem
cheringens avatar
Åklagaren " Min uppfattning är att Christofer har haft uppsåt att begå skattebrott. Det är uppenbart att det rör sig om lagtrots och en ovilja att göra rätt för sig."
Citera
2025-12-03, 13:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Säger inte att så är fallet nu men - vem vet vad C växt upp med att se och trott sig vara normalt beteende. Många män som misshandlar sina respektive har växt upp med det beteende är runt sig.

Vartefter tiden går blir jag mer och mer övertygad om att alla vägar leds till Tomas. Jag har ju hört hur han pratar innan om och till folk. Chrippa ser ut att ha en osund relation med sin pappa.
Han framstår inte som sympatisk i dokumentären.
Citera
2025-12-03, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Åklagaren " Min uppfattning är att Christofer har haft uppsåt att begå skattebrott. Det är uppenbart att det rör sig om lagtrots och en ovilja att göra rätt för sig."

Såja!!
Citera
2025-12-03, 13:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Håller med dig!
Annika verkar vara anammat en genomskinlig personlighet, för Tomas är så bufflig och högljudd.
Hon är lättledd. Och han blir arg när han blir stressad, mycket obehaglig kombination.

Sen tyckte jag mig uppleva att då hon satte sig ner och uttryckte sin åsikt från början var inövad. Det var inte ens hennes egna formuleringar.
Kan mycket väl tänka mig att det är Tomas som sagt åt henne vad hon ska säga, alternativt Chrippa.

Håller med! Det blir mer och mer tydligt vem som är bossen. Det räckte med att han kom in i Annika och Jockes liv så skulle Jocke bort. Jag menar inte att Annika inte har betett sig illa utan att ett mönster jag har sett ett bra tag blir mer tydlig eftersom tiden går.
Citera
2025-12-03, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Vadå var det positivt för honom?

https://www.corren.se/kultur/linkoping/artikel/rattegangen-mot-chrippa-fortsatter-jag-har-matt-daligt-av-det/jo8p28ql

Enligt C och advokaten... se klipp ovan
Citera
2025-12-03, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Nej och hon har ju rätt. 😅
Han tror ju verkligen att han står över regler och lagar. Sa han inte för ett par månader sen att han inte kommer få fängelse? Jag hoppas han är riktigt jävla skitnödig nu.

Just detta har vi sagt hela tiden.
Citera
2025-12-03, 13:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen

Det är en riktigt bra åklagare!
Citera
2025-12-03, 13:58
Medlem
Vad är det med dessa 'puss-bilder'. De tror verkligen att de är där och får fame på rätt grunder. Vilka stolpskott!
Citera
2025-12-03, 13:59
Medlem
Någon som vet om åklagaren yrkade på att Chrippa ska begäras häktas nu när rättegången tog slut? Med hänvisning till flyktrisk eller att han kan komma att fortsätta begå brott?
Citera
2025-12-03, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Just detta har vi sagt hela tiden.

Japp. Fullblodsnarcissist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto