2025-12-03, 13:11
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Vad skriver soc att hans beteende beror på då? Om det inte var mammans fel och Jocke inte fick sina diagnoser förrän i vuxen ålder måste de ha haft andra teorier. Vilka? Min kommentar som du citerar är ett svar på en kommentar där jag och nån diskuterade om det kan finnas t ex en hjärnskada. Och det vore intressant att veta vad soc kollat upp och vad de tror om orsaken till hans problem.

Ja, dåligt svar av mig, fick för mig att det var föräldrarna som skulle ha gjort mer men ser att du bara pratade om Soc. Ja, det vore väl intressant, det är dock knappast säkert att de lanserar några sådana teorier, jag har svårt att tro att de misstänker en hjärnskada utan att kontrollera saken medicinskt.
Citera
2025-12-03, 13:14
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Ingen på flashback som har abonnemang på poddme och lyssnat på Jocke och Jonnas försvars avsnitt som släpptes idag?

Jag lyssnade nu. Det är vidrigt. Vad är det för jävla rövslickande mähä som dom har med sig?

"Misskrediterar man Jocke 8 år så misskrediterar man alla barn" sitter programledare och säger.

Fy fan vilket sekt det här är. Börjar inse hur viktigt det är att det här skiten förintas.
Citera
2025-12-03, 13:18
Medlem
Tervulls avatar
Vad kan det avslöjas för smaskiga detaljer i de kommande avsnitten då? Jocke verkar ju skaka av skräck och försöker sin vana trogen att hota SVT men den här gången har han bitit sig själv i röven totalt. Dokumentären kommer inte att plockas ner.

Jag kan tänka mig att det handlar om djurplågeri och sexuella övergrepp. Klart han är livrädd över vad som kommer komma fram. Undrar mer vad det skulle kunna vara.
Citera
Medlem
outback4s avatar
Man förstår att det är viktigt allmänintresse det här när kvällspressen basunerar ut text på text och kanske det påverkar världsläget, vad vet jag..
Vem fan bryr sig om nån annan Lundell än Uffe?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Du kan lyssna gratis i 30 dagar på podden genom att använda koden som JL publicerat på instagram

Det handlar om Podme och podden heter "Sanningen måste fram" (suck...) och koden är LUNDELL30

Jockiboi använder de verktyg han har nu, men det är ingen sociala medier-fajt så det ser mest desperat ut med massa instagraminlägg
Senast redigerad av AtlernativFrSverge 2025-12-03 kl. 13:22.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Jag lyssnade nu. Det är vidrigt. Vad är det för jävla rövslickande mähä som dom har med sig?

"Misskrediterar man Jocke 8 år så misskrediterar man alla barn" sitter programledare och säger.

Fy fan vilket sekt det här är. Börjar inse hur viktigt det är att det här skiten förintas.

Jag blir bara att än mer heja på SVT.
Citera
2025-12-03, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Ja, dåligt svar av mig, fick för mig att det var föräldrarna som skulle ha gjort mer men ser att du bara pratade om Soc. Ja, det vore väl intressant, det är dock knappast säkert att de lanserar några sådana teorier, jag har svårt att tro att de misstänker en hjärnskada utan att kontrollera saken medicinskt.

Jag kan vara ute och cykla nu men jag tror inte soc bryr sig/utreder VARFÖR ett barn är utåtagerande.
De har bara i uppgift att utreda om hemmiljön är trygg. Är den det, då släpper man ärendet. Så har jag iaf uppfattat det.

Men det verkar ju finnas ett par rabiata soctanter som kommenterar här och var i tråden, som kanske kan ge ett mer adekvat svar än mig?
Citera
2025-12-03, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Vad kan det avslöjas för smaskiga detaljer i de kommande avsnitten då? Jocke verkar ju skaka av skräck och försöker sin vana trogen att hota SVT men den här gången har han bitit sig själv i röven totalt. Dokumentären kommer inte att plockas ner.

Jag kan tänka mig att det handlar om djurplågeri och sexuella övergrepp. Klart han är livrädd över vad som kommer komma fram. Undrar mer vad det skulle kunna vara.

Vad är det för sexuella övergrepp?
Citera
2025-12-03, 13:20
Avslutad
Risken finns ju att hans varumärke bara ökar efter detta.
Citera
2025-12-03, 13:22
Bannlyst
När kommer uttalanden från tv4 som bidragit till att hausa upp honom och ge honom utrymme?
Citera
2025-12-03, 13:24
Medlem
mrmummas avatar
Blonda Jonna kommer få ett fett uppvaknande framåt
Citera
2025-12-03, 13:24
Medlem
Overminds avatar
En narcissist som visar sig vara en narcissist inför öppen ridå. Bara dårar och idioter som blir förvånade. Otroligt att han får så mycket utrymme i medierna nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in