Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Det intressanta för tråden borde vara att artikeln i Expo överhuvudtaget inte berör några sakfrågor kring invandringen utan bara fokuserar på att misstänkliggöra och smutskasta SD.
Överhuvudtaget har media i decennier verkat för att omöjliggöra en saklig samhällsdebatt kring invandringen. Nu ser vi konsekvenserna av detta.
Frågan för tråden är vad som driver Expo och annan media att agera på detta sätt. Det är en bra början för att nysta sig fram till rotorsakerna till den destruktiva samhällsutvecklingen.
Expo gör naturligtvis utspel som gynnar vänstern före valet och motverkar SD. SD är deras fiende, på samma sätt som MP är SDs fiende.
Men om inte motståndarsidan till expo, jag pekar ut dig och 5 st till i tråden, använt så imbecill argumentation, hat, bluffar med fakta så hade expo aldrig gjort sin artikel. Då fanns det ju ingen att sparka på. Man sparkar alltid neråt i Sverige.
Du är ju själv en tystnads-apologet och försöker tysta mig flera gånger i tråden. Enklaste sättet att tysta mig är att sluta med medvetet manipulerade påstående som "Sverige tar in 90.000 invandrare i år". Då behövs inte expos artikel längre, utan lögner triggas inte Vänstern.