2025-12-03, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp-87
Jag tror att det kommer komma mera saker, folk som blivit utsatta av jocke kommer berätta. Jag tror jocke vet om det och han har enorm panik nu.

Ja det stämmer nog.

Hans damagecontrol på instagram vittnar om det.
Citera
2025-12-03, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag gissar att Jocke antog att ingen skulle orka gå igenom den stora textmassan.

Exakt, pokerspelare.

Snubben som är otrogen mot sin tjej och blir konfronterad "Här är telefonen, bara att bläddra igenom. Jag har inget att dölja"
Citera
2025-12-03, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Men varför skaffa så många barn så tätt när man inte mår bra och var är pappa mormor och farmor? Är det dom som är medberoende?

Nej jag syftade på att i synnerhet hans två bröder verkar medberoende.
Citera
2025-12-03, 11:15
Avslutad
Som jag skrivit tidigare.

Jag är ganska säker på att Jocke är inspirerad av boken Pojken som kallades Det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Effopkoudar
Pinsamt att du fabulerar fritt utifrån dina fördomar och fantasier men påstår att han ljuger om sin egen barndom.
Vad anser du om Esmeraldas, Lilla Hjärtats föräldrar?
Om föräldrarna med ättikan i Eslöv?
Att för att de också är ”white trash” och ”funktionsnedsatta” så är det bara lögner med våld?

Fick oxå lite dåliga vibbar av mamma o styvfar. Tror inte dom hade kunskap ork och tid med så många barn så tätt. Å kanske diagnoser på det, både på barn o föräldrar
Citera
Bannlyst
Ingen som sparat alla bilder från hans blogg där han la ut dagens runk och dagens knull?
Onödigt att ta med ett helt kapitel om Hanna Widerstedt.
Citera
2025-12-03, 11:17
Medlem
Brukade han inte leka med bajs med ?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Ja det stämmer nog.

Hans damagecontrol på instagram vittnar om det.

Tror det kommer komma bevis på hur han hotat folk som försökt ge sin bild av sanningen från det som står i boken.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Många o tätt ändå tycker jag när man inte mår bra o även om man inte räknar med tvillingar. Å är det vanligt är det ju ännu viktigare att man orkar med de första. Annan pappa mitt i allt oxå.

Hej 1800-talet, kul att du hittade hit. Här på 2000-talet är det varken onormalt eller skamligt att få barn med en ny man, när den första dragit av rädsla för föräldraansvar.
Hur många år var vanligt mellan syskon på din tid? Jag menar, det är fyra år mellan Jocke och Chrippa, så det är ju inte direkt tätt. Att tvillingarna kom snabbt inpå kan ha varit oplanerat men välkommet

Har du koll på när mamman började må dåligt? Det kan inte vara så att den eskalerande situationen med en utåtagerande Jocke och tre barn under två år kan ha ökat en stress för att finnas för alla?
Jocke var ju inte stökig från start s.a.s utan bara livlig, som pappan säger
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Nej jag syftade på att i synnerhet hans två bröder verkar medberoende.

Ja det är möjligt. "Mamma pyntade och vi grillade" var deras barndomskildring.
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp-87
Jag tror att det kommer komma mera saker, folk som blivit utsatta av jocke kommer berätta. Jag tror jocke vet om det och han har enorm panik nu.
Så blir det nog, det är nog många som var yngre då som blivit kränkta på ett eller annat sätt.
Nu kanske de törs träda fram när allt når sitt ljus.
Han borde skänka bort pengarna ifrån boken till sin morsa eller BRIS eller nåt om jag hade fått vara hans mediakonsult nu
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Brukade han inte leka med bajs med ?

Var det negerrunket månde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto