2025-11-28, 21:03
Medlem
Jag har nu intagit ett mångtal nycklar och kan bestämt säga att denna inte passar till intranasalt bruk. Om jag hade tagit denna mängd t.ex. 3-me-php hade jag legat i sängen och lyssnat efter fotsteg utanför. Vad jag menar med detta är att dess potens är mycket låg och resultaten imponerar ej. De första effekterna jag ertog förstärkes inte av större doseringar, utan avsvalnade om något. Det kan vara så att denna substans helt enkelt inte fungerar något vidare intranasalt och att den bör vaporiseras. Jag upplevde något sådant med 4-et-pvp, hur mycket jag än snortade så hände inget, men dess effekt vid vaporisering var god. Detta får testas en annan dag, min besvikelse är stor.
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Du får återkomma senare och vad som händer om du tar en större snort?
Citera
2025-11-29, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badgolvslanei
Jag har nu intagit ett mångtal nycklar och kan bestämt säga att denna inte passar till intranasalt bruk. Om jag hade tagit denna mängd t.ex. 3-me-php hade jag legat i sängen och lyssnat efter fotsteg utanför. Vad jag menar med detta är att dess potens är mycket låg och resultaten imponerar ej. De första effekterna jag ertog förstärkes inte av större doseringar, utan avsvalnade om något. Det kan vara så att denna substans helt enkelt inte fungerar något vidare intranasalt och att den bör vaporiseras. Jag upplevde något sådant med 4-et-pvp, hur mycket jag än snortade så hände inget, men dess effekt vid vaporisering var god. Detta får testas en annan dag, min besvikelse är stor.
Okej vad tråkigt..
Citera
2025-12-01, 11:52
Medlem
Jag har nu lagt en order på 2g m-Xylovaleron och återkommer med recension när det dyker upp😏
Citera
2025-12-01, 13:56
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundrabree
Jag har nu lagt en order på 2g m-Xylovaleron och återkommer med recension när det dyker upp😏

Att folk fortsätter att handla från den där skitsidan med verkningslösa susbstanser, uteblivna leveranser och så vidare, är för mig helt otroligt.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-12-01 kl. 14:03.
Citera
2025-12-02, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Att folk fortsätter att handla från den där skitsidan med verkningslösa susbstanser, uteblivna leveranser och så vidare, är för mig helt otroligt.

Min order gick iväg idag så bör vara framme i morgon eller övermorgon kommer skriva en bra utförlig recension en gång för alla men än så länge ser allt bra ut återstår att se ang kvaliten.
Citera
2025-12-03, 09:55
Medlem
Har hämtat ut mina 2g m-Xylovaleron och forskat med den, för er som undrar tycker jag den är värd sina pengar den går snorta, och smakar riktigt bra vid rökning på folie. Jag måste faktiskt säga att jag tycker den är värld priset men det är min åsikt. Dock ganska stort behov av att fylla på tror den är aktiv en ganska kort tid i kroppen men fungerar det gör den och smakar riktigt riktigt bra.

Tack för mig!
Citera
2025-12-03, 09:58
Medlem
Citat:
Har hämtat ut mina 2g m-Xylovaleron och forskat med den, för er som undrar tycker jag den är värd sina pengar den går snorta, och smakar riktigt bra vid rökning på folie. Jag måste faktiskt säga att jag tycker den är värld priset men det är min åsikt. Dock ganska stort behov av att fylla på tror den är aktiv en ganska kort tid i kroppen men fungerar det gör den och smakar riktigt riktigt bra.

Tack för mig!
Kan du lägga ut bild?
Citera
2025-12-03, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Kan du lägga ut bild?

Absolut här :

https://ibb.co/tPTN0k9M
Citera
2025-12-03, 10:27
Medlem
Citat:
Absolut här :

https://ibb.co/tPTN0k9M
Tack! Hur mycket snortade du och hur kändes det rusmässigt?
Citera
2025-12-05, 16:36
Medlem
Har lagt en beställning och återkommer hur den produkten var.

Hur ofta skickar k... ut sina orders?

Är dom o lita på eller är det ren scam?
Citera
2025-12-05, 19:31
Medlem
ILOVERUSSIAs avatar
Citat:

Tack för mig!
Säger ägaren till shoppen enbart registrerade sig med ett nytt konto som postar sitt alllra första inlägg om just den här inaktiva bluff substansen. Tillåt mig le....ta inte inte något seriöst när det kommer till dessa substanser som dessa shoppar tillhandahåller och framför allt inte från dig.
Citera
2025-12-06, 11:05
Medlem
Beställning gjord och betalad för snart 10 dagar sedan. Ingen uppdatering, inget skickat o inget svar på mail.... There you have it, helt oseriös shop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in