2025-11-25, 18:09
Medlem
Beställde en 1:a igår, återkommer med synpunkter när det väl har levererats.
Citera
2025-11-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badgolvslanei
Beställde en 1:a igår, återkommer med synpunkter när det väl har levererats.
Fått nått?
Citera
2025-11-26, 16:53
Medlem
Tyvärr inte, paketet har inte lämnats in än. Dock är leveransen inlagd av avsändaren i postnord-appen, så jag hoppas att det kommer fram denna veckan.
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Fått nått?
Citera
2025-11-26, 17:06
Medlem
Citat:
Tyvärr inte, paketet har inte lämnats in än. Dock är leveransen inlagd av avsändaren i postnord-appen, så jag hoppas att det kommer fram denna veckan.
Okej
Citera
2025-11-27, 17:34
Medlem
beställde i dag och det skickades i dag. skriver en recension i morgon om jag kommer ihåg
Citera
2025-11-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkingpin
beställde i dag och det skickades i dag. skriver en recension i morgon om jag kommer ihåg
Låter bra det
Citera
2025-11-28, 13:06
Medlem
Den kommer att vara helt keff som allt annat från denna butik.
Citera
2025-11-28, 15:20
Medlem
Någon som fått sitt?
Citera
2025-11-28, 16:14
Medlem
Mitt kom fram idag, vitt kristallint pulver. Jag bifogar bilder och kommer med synpunkter senare ikväll.
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Någon som fått sitt?
Citera
2025-11-28, 17:33
Medlem
Citat:
Mitt kom fram idag, vitt kristallint pulver. Jag bifogar bilder och kommer med synpunkter senare ikväll.
Gött det
Citera
2025-11-28, 18:40
Medlem
Utseendet är följande: https://imgur.com/gallery/2-4-dimetyl-pvp-OFdtS8U
Det doftar som de senare satserna av 2-me-pvp och smakar likaså. Substansen bränner något i näsan, men inte mer än förväntat. Jag har nu intagit några nycklar och tycker att det tar längre tid än vad det brukar för en pv att börja ha effekt. Samtidigt uppstår dessa effekter utan tydlig ångestpåverkan. Verkan är uttalat energigivande; fram tills nu har jag känt mig trött och något krasslig, men nu har jag gott med energi. Händerna svettas och jag är något varm. Pupillerna har inte påverkats markant om ö.h.t. En känsla av återdoseringsbehov infinner sig.
Mitt nuvarande tycke är att substansen verkar mildare än andra pvs, men fungerar troligen mycket väl till att jobba vid datorn eller liknande. Denna upplevelse baserar sig på intranasalt bruk och effekterna ändras säkert vid andra intagningsmetoder (läs vaporisering).
Vid behov uppdaterar jag senare.
Citera
2025-11-28, 20:51
Medlem
Citat:
Utseendet är följande: https://imgur.com/gallery/2-4-dimetyl-pvp-OFdtS8U
Det doftar som de senare satserna av 2-me-pvp och smakar likaså. Substansen bränner något i näsan, men inte mer än förväntat. Jag har nu intagit några nycklar och tycker att det tar längre tid än vad det brukar för en pv att börja ha effekt. Samtidigt uppstår dessa effekter utan tydlig ångestpåverkan. Verkan är uttalat energigivande; fram tills nu har jag känt mig trött och något krasslig, men nu har jag gott med energi. Händerna svettas och jag är något varm. Pupillerna har inte påverkats markant om ö.h.t. En känsla av återdoseringsbehov infinner sig.
Mitt nuvarande tycke är att substansen verkar mildare än andra pvs, men fungerar troligen mycket väl till att jobba vid datorn eller liknande. Denna upplevelse baserar sig på intranasalt bruk och effekterna ändras säkert vid andra intagningsmetoder (läs vaporisering).
Vid behov uppdaterar jag senare.
Du får återkomma senare och vad som händer om du tar en större snort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in