2025-12-02, 20:40
Medlem
Jag hoppas mamman motanmäler. JL är en mycket farlig individ
Citera
Medlem
PeterJihadis avatar
Jag är lite nyfiken på hur långt man kan driva Jockes beundrare, hur långt kan de egentligen gå? De verkar riktigt sjuka.
Citera
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Hahahahhahhahahah svt på Instagram post om programmet är fan det roligste jag har läst. Hans fans är helt rabiata och det är underbart.

Äntligen någon som kollar upp hans historia
Alla dessa rabiata tjejer, kvinnor och tanter. Man blir mörkrädd av deras skygglappar och flockmentalitet.

Dokumentären var verkligen övertygande och motbevisade hans påståenden om att bevisen fanns i journalerna. Lite som när någon första gången ifrågasatte afghan-kvinnan som sa att alla utvisade skulle dö. Efter det började hon prata om själslig död. Youtube-fansen verkar gripa efter liknande efterhandskonstruktioner.
Senast redigerad av Amor 2025-12-02 kl. 20:43.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hextern
Att det var obegripligt att denna vidriga person redan tidigare kunde leva på att vara någon sorts "kändis" var uppenbart för alla något sånär tänkande människor. Men nu kan det inte finnas en enda människa som försvarar honom?

Riktigt märklig grej ändå att bajsrunkaren från tylösand blev youtube-miljonär och barnfavorit.
Citera
2025-12-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Om han nu har papper som motbevisar det som svt påstår, varför visar han inte upp dom på sociala medier nu?
Han har livlig fantasi 🤦
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Jag hoppas mamman motanmäler. JL är en mycket farlig individ

Tror alla vägar utom civilrättsligt är stängda vid det här laget.
Citera
Medlem
pulverhonungs avatar
Kollade både Jockes och chrilles story på Instagram lite snabbt, båda är ju helt störda i huvudet.

Enda som är mer tappade är väl "fansen" till dessa människor.
Citera
2025-12-02, 20:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Jag är lite nyfiken på hur långt man kan driva Jockes beundrare, hur långt kan de egentligen gå? De verkar riktigt sjuka.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om någon i familjen Berg lr svt blir utsatt för våldsdåd.

Bland det farligaste som finns är en korkad sektmänniska utan något att förlora.

Riktigt bra första avsnitt, vi måste skydda barnen, psykopaten ska bort från sociala medier.
Citera
Medlem
Va det inte Jocke som skulle publicera när han blev intervjuad av bo Göran? Då kan han väl göra de nu ..

Jocke får inte vinna över svt. För vinner Jocke och hans följare över svt betyder de att en enskild person har mer inflytande och makt än vad ett helt nyhetsbolag har. Och det är riktigt skrämmande. Och då kan man inte ta några nyheter Seriöst längre överhuvudtaget, då blir allt hotat. Jag hoppas svt står på sig nu. Men ser fram emot del två för det är i del två son alltid lägger fram det mesta och del tre.. så nu är de bara att vänta. Det sägs att det kommer bli lugnare efter del två, vi får väl se. De är iaf läskigt att se hur fast hans följare är och hur dlmm vägrar att inse allting. Dom är hans små spring dockor som han använder för att använda makt emot folk. Och dom förstår inte ens det själva....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Minns första åren efter han varit med i Tylösand. Man tänkte härregud vilken tragisk person med spökrunk och bajsrunk och n-ordetrunk osv. Smutsig blogg.

Sprang sedan på honom på Gran Canaria något år senare när han "gömde" /höll sig undan där, då var han ganska lugn och tråkig förmodligen nykter den gången.

Sen kom han ut hur dålig uppväxt han haft och jag kände väl inte mer än låt han få en chans. Har inte följt honom något vidare men han har väl ändå lyckats med sin youtube.

När man nu ser detta, fyfan vad han åker tillbaka till 2010 i nivå på beteende. Smutskasta på detta sätt.

Hela det han byggt upp känns mer eller mindre som en sekt där alla de som gjord honom gott med pengar är en del, längst in i sektcirkeln är nu alla de som fortsätter försvarar honom.

Hoppas han skänker alla sina mytarpengar till välgörenhet och börjar om sitt liv i en sunken 1rummare. Han har verkligen lurat alla sina följare och media är med i den svansen.
Vad tänker alla journalister och programledare nu är de fortfarande på hans sida 🤷🤭
Citera
Medlem
Amors avatar
Gillar hur inkompetent tv4:s Jenny Alvensjö framstår i denna dokumentär. Blir verkligen tydligt hur substanslös hon alltid varit som journalist.

Jag hatar till stor del etablissemangsmedia. Men jag erkänner att SVT ändå är mycket bättre än tv4
Citera
2025-12-02, 20:46
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han framstår mer och mer som en fullblods psykopat. Som ljuger, manipulerar, hotar och på ett sektvis sätt får folk att göra som han vill. Slänga morsan var inget problem för att sälja böcker. I slutet av första avsnittet ser han ut som han ska bryta ihop. Ikväll knapras det nog ”mediciner” hos familjen Lundell.
Håller med! Jag ogillade honom innan men nu fick dokumentären verkligen mig att inse hur extremt sjuk i huvudet människan är! Rejäl Jocke-slakt asså

Tycker att det ser ut som att han håller på att få ett vredesutbrott i slutet precis så som (Jacke?) beskrev det som att Jocke beter sig när han blir stressad

Tycker även att Jacke hade en bra teori om varför Jocke håller på som han gör, att få folk att glömma Jockeboi som kletade in sig med bajs samtidigt om han runkade..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in