2025-12-02, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Jag har inte uppdaterat för det har inte gått bra. Jag försökte att prata om det med henne men det resulterade i att jag slog sönder hennes dator och TV-skärm. Nu är jag misstänkt för brott för horan anmälde det och vårt förhållande är så gott som över.

Ajfan så både en anmälan om skadegörelse och ett förhållande som är över ibland har man inte turen på sin sida
Citera
2025-12-02, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ajfan så både en anmälan om skadegörelse och ett förhållande som är över ibland har man inte turen på sin sida
Det kan man verkligen säga. Vem fan ringer polisen på sin pojkvän? Hade aldrig ringt polisen på henne, jag hade hanterat det man to man om hon gjorde samma sak. Helt jävla cp. Kan ju säga att när jag träffade henne så gjorde jag mitt största misstag hittils, lol.
Citera
2025-12-02, 11:48
Medlem
Citat:
Kanske inte enbart har med tur att göra.
Citera
2025-12-02, 13:07
Medlem
Citat:
Det kan man verkligen säga. Vem fan ringer polisen på sin pojkvän? Hade aldrig ringt polisen på henne, jag hade hanterat det man to man om hon gjorde samma sak. Helt jävla cp. Kan ju säga att när jag träffade henne så gjorde jag mitt största misstag hittils, lol.

Ja det är skevt men vissa ringer polisen för allt
Citera
2025-12-02, 17:05
Medlem
Citat:
Ja det är skevt men vissa ringer polisen för allt
Största svennegrejen ska inte gå för mycket off topic men de ringer seriöst för allt som rädda råttor, såg en tråd från en svenne som såg "skumma figurer" från sitt fönster och frågade i panik om han ska ringa 112 hahaha mannen gå bort från fönstret.

Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kanske inte enbart har med tur att göra.
Utveckla?
Senast redigerad av DoldaAvsikter 2025-12-02 kl. 17:09.
Citera
2025-12-02, 17:06
Medlem
Fel
Citera
2025-12-02, 17:09
Medlem
Citat:

Utveckla?
Det är inte tur eller otur om man skriker och slår sönder andras grejer. Det är medvetna handlingar, sannolikt i avsikt att skrämma den andra personen.
Citera
2025-12-02, 17:10
Medlem
Citat:
Det är inte tur eller otur om man skriker och slår sönder andras grejer. Det är medvetna handlingar, sannolikt i avsikt att skrämma den andra personen.
Det var för att hon var ohyffsad. Vet att det är fel men samtidigt är det också justified. Jag säger inte att hon måste suga av mig men att hon inte själv tänkte att hon VILL göra det för mig är vad som gör mig upprörd.

Har inget att göra med att skrämma henne. Tror inte ens hon blev rädd.
Citera
2025-12-02, 17:12
Medlem
Citat:
Det var för att hon var ohyffsad. Vet att det är fel men samtidigt är det också justified. Jag säger inte att hon måste suga av mig men att hon inte själv tänkte att hon VILL göra det för mig är vad som gör mig upprörd.
Som sagt, önskar ditt soon to be ex bättre lycka till i valet av partner framöver. Du är ett rövhål.
Citera
2025-12-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ytterliggare: Jag vet vem du är, asså jag känner till din profil. Ser på dina inlägg att du är nån slags boss lady. Så jag vet när du använder dina metoder till att bossa ner mig men din power funkar inte här. Eftersom detta har med logik, och en händelse och personer som du egentligen inte vet något om. Du har fel och så är det. Fakta ändras inte oavsett hur confident du är.
Citera
2025-12-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ytterliggare: Jag vet vem du är, asså jag känner till din profil. Ser på dina inlägg att du är nån slags boss lady. Så jag vet när du använder dina metoder till att bossa ner mig men din power funkar inte här. Eftersom detta har med logik, och en händelse och personer som du egentligen inte vet något om. Du har fel och så är det. Fakta ändras inte oavsett hur confident du är.
Fakta är att det inte är normalt att skrika och slå sönder saker pga av en utebliven avsugning.

Kan du förklara hur du trodde ditt agerande skulle hjälpa, eller ge dig den där avsugningen?
Citera
2025-12-02, 17:23
Medlem
Citat:
Fakta är att det inte är normalt att skrika och slå sönder saker pga av en utebliven avsugning.

Kan du förklara hur du trodde ditt agerande skulle hjälpa, eller ge dig den där avsugningen?
Jag tror inte att det hjälper, men jag hade inget annat alternativ för att göra det fair mellan oss. Känner att jag har förklarat det med flera ord så många gånger nu.

Jag känner mig förnedrad av att du säger detta. Jag hade en positiv view av dig för att du är så boss lady, och har sett dig äga sönder män. Jag vill inte tänka på mig som samma som de männen du äger, så jag är helt ärligt ledsen just nu. Dina ord var hårda direkt från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in