2025-11-28, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Väl skrivet! Jag kan bara hålla med. Det låter för övrigt som om du har givit dina döttrar goda förutsättningar för senda relationer i framtiden.
Du har satt ord på sådant jag inte har förstått, tidigare. Det är lite faktiskt lite ansträngande att ta till mig det du skriver, för det är lite nytt för mig. Jag har inte tänkt på detta viset, utan haft en mera kvinnlig syn på mäns lust.
Jag ska låta detta sjunka in lite, och förmodligen anpassa så att det blir lite mera jag. Sen kommer jag förmodligen att använda lite av det du skriver i min framtida roll som mamma till mina döttrar.
Flashback briljerar idag :-)Tack.
Citera
2025-11-28, 15:41
Medlem
Dishys avatar
Du skulle ju avtalat tydligt från början att ni ska ha en prostitutionssession där hon säljer en avsugning mot 14 timmar dokusåpstittarsällskap. Som det blev nu var det ju oklart och avtalet var bara i ditt huvud. Rekommenderar att stämma av sex mot tjänst nästa gång.
Citera
2025-11-30, 21:21
Medlem
AdamSmiths avatar
Kvinnor är knepiga på den biten. En kvinna kan övertala en man till sex a på 30 sekunder, medan en kvinna.....är ett av universums stora mysterier när de känner för att göra något eller inte. Kanske astrologi är svaret?

Två minuter låter jävligt lite för vad du fick utstå. Minst 5 minuter i timmen låter som en bättre deal.

Förövrigt, mitt förslag är att fly fältet. En donna som ser på sådan där skit i 14 timmar nonstop varje dag är inte något att satsa på.
Citera
2025-11-30, 21:22
Medlem
Vill ha uppdatering. Har ts fått sin avsugning ännu?
Citera
2025-12-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
. haha jag undrar också!
Citera
2025-12-01, 12:28
Medlem
14 h dokusåpa

Dude seriöst!
BYT Tjej

Dokusåpor är för singel tjejer som kommer vara singel tjejer resten av livet!
Citera
2025-12-01, 21:02
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
. haha jag undrar också!
Jag har inte uppdaterat för det har inte gått bra. Jag försökte att prata om det med henne men det resulterade i att jag slog sönder hennes dator och TV-skärm. Nu är jag misstänkt för brott för horan anmälde det och vårt förhållande är så gott som över.
Citera
2025-12-01, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Jag har inte uppdaterat för det har inte gått bra. Jag försökte att prata om det med henne men det resulterade i att jag slog sönder hennes dator och TV-skärm. Nu är jag misstänkt för brott för horan anmälde det och vårt förhållande är så gott som över.
Kan bara gratulera ditt framtida ex. Orka snubbar som slår sönder grejer.
Citera
2025-12-02, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Sen undrar jag hur stor idiot du är som är ihop med en idiot som är ihop med dig.
Måste seriöst berömma dig för denna förolämpningen. Den gjorde sitt jobb och var så kreativ att jag var tvungen att erkänna detta.
Senast redigerad av DoldaAvsikter 2025-12-02 kl. 01:19.
Citera
2025-12-02, 01:10
Medlem
Citat:
Kan bara gratulera ditt framtida ex. Orka snubbar som slår sönder grejer.
Så du säger att du aldrig slagit någon eller något när du varit arg? Det är normalt att känna ilska, kanske försök känna ilska nån gång så att du inte är så instängd.
Citera
2025-12-02, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Så du säger att du aldrig slagit någon eller något när du varit arg? Det är normalt att känna ilska, kanske försök känna ilska nån gång så att du inte är så instängd.
Aldrig. Har aldrig ens höjt rösten åt någon.
Citera
2025-12-02, 08:24
Medlem
Citat:
Aldrig. Har aldrig ens höjt rösten åt någon.
Ok, du är väl perfekt och jag är väl skit då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in