Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Det handlar inte om att Cluee inte frågade, för Joakim handlar det alltid om att han måste ha kontroll över utvalda människor. Nu vill han kontrollera Cluee genom maktmissbruk när han inte kan manipulera honom dit han vill, som vän.
Har du sett den än?
Klumpigt att låta just Brott och Blandat reagera på den. Jocke underskattar honom. Han är temusektens i särklass bästa människokännare. I början kände jag att han var en hycklande och bufflig kritiker som bara vile bli känd och inte tillförde nåt och jag hade svårt med "hans sätt" av olika anledningar, det har jag inte längre.
Han är extremt bra på att analysera människor i videoformat. Han behöver "lära känna" en person i ett par videos, men efter det märker han av små subtila förändringar i en persons beteende, lägger viktiga pusselbitar på minnet för att kunna läsa personen, ser när personen är drogpåverkad och av vad, förstår direkt en människas uppsåt, ser rakt igenom manipulation och så vidare.
*periodt*
Det beror förmodligen delvis på att han behöver använda dom förmågorna i sitt jobb. Oavsett anledning är han i särklass bäst på det. Jag ska se hans analys nu innan dokumentären.
Eller hur!
Jag har gillat B&B hela tiden men flera gånger varit orolig att han ska låta sig bli manipulerad.
De har med alla medel försökt få över honom på sin sida men misslyckats varje gång, just för att B&B ser rakt igenom dom.
Legio däremot, som gick på Anjos fjäskande fick lära sig den hårda vägen.
Nu är han hatad och en dålig lärare igen.