2025-12-01, 00:38
Medlem
Så länge inte Omar vann så är allt ok
Citera
2025-12-01, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Då blir det en kvinna som vinner Sveriges Mästerkock 2025. Linnea eller Olivia! Underbart! ♀️

ja guuuuud så braaaaaaa!!!! jaaaaaaa!!!!

så länge det är kvinnor i finalen så är allting helt underbaaaaart!!! verkligen!!!! åååååhhhhh
Citera
2025-12-01, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan

så länge det är kvinnor i finalen så är allting helt underbaaaaart!!! verkligen!!!! åååååhhhhh
Och majoritet av män i juryn vilket är precis som det ska vara. Lol

Nä skämt åsido så har väl könet ingen som helst betydelse? Det är vad och hur det presenteras på tallriken som är avgörande.

Sedan var det en fröjd att se Linnea fila makrillen. Ett tips till alla framtida mästerkocks aspiranter är att lära sig rensa och filea fisk.
Citera
2025-12-01, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla-
Och majoritet av män i juryn vilket är precis som det ska vara. Lol

Nä skämt åsido så har väl könet ingen som helst betydelse? Det är vad och hur det presenteras på tallriken som är avgörande.

Sedan var det en fröjd att se Linnea fila makrillen. Ett tips till alla framtida mästerkocks aspiranter är att lära sig rensa och filea fisk.

Linnea imponerade varje gång jag tittade lite i förbifarten, "måste ju vara en naturlig talang" tänkte jag.
Citera
2025-12-01, 07:14
Medlem
discomusens avatar
Linnea är snart uppe i 45k följare på Instagram vilket är något av ett rekord för programmet. Aldrig någonsin har en deltagare fått så många följare redan under programmets gång men även i samband med final. Inga tidigare vinnare heller. Uppenbarligen är den buttra dryga asiaten mycket populär.
Citera
2025-12-01, 12:28
Medlem
Mycket bra vinnare, stort jävla grattis!
Citera
2025-12-01, 15:35
Medlem
Amors avatar
Väldigt imponerande insats av Linnéa i finalen. En av de bättre vinnarna skulle jag säga genom åren.
Citera
2025-12-01, 15:38
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helenaah
Trist, tycker Olivia var bäst
Linnéa, tjurig som en barnunge
Olivia väldigt duktig hantverksmässigt. Men tycker hennes finalrätter inte hade tillräckligt kreativ höjd för att ens kunna utmana Linnéa. Röding med sandefjordsås gott, men svårt att finna final med.
Citera
2025-12-01, 16:55
Moderator
Dr Kings avatar
Detta bemanningsföretag kommer att gå till historien på liknande sätt som musikförlaget som tackade nej till Beatles eller bokförlaget som tackade nej till Astrid Lindgren.
Citat:
Innan Mästerkocken drog igång sökte jag ett jobb som jag trodde jag hade goda chanser att få. Men i stället fick jag höra från bemanningsbolaget att jag var för energisk. Mitt självförtroende, som redan var dåligt, kraschade helt.
https://www.instagram.com/p/DRt-fIVCgIf
Citera
2025-12-01, 17:49
Medlem
Fy fan, jag kräks. Hatat Linnea sen dag ett, aldrig har jag skådat en mer oskön person i TV förut...

De måste fan dunka på henne eller nåt, hur fan vinner hon...
Citera
2025-12-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan

Varför? Är det coolt att hata män? Bara kvinnor som vinner senaste tiden, jävla PK-skit program, ska fan sluta kolla
Citera
2025-12-02, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Fy fan, jag kräks. Hatat Linnea sen dag ett, aldrig har jag skådat en mer oskön person i TV förut...

De måste fan dunka på henne eller nåt, hur fan vinner hon...

Hon är genuin av sig det gör mig tryggare med folk i en fejkad värld där dom flesta idag håller masken för att passa in. Förstår det sticker i ögonen på dig men det säger mer om dig än om Linnea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in