2025-11-30, 20:27
Medlem
skoputss avatar
Vem vann hösten 2025?
2025-11-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Vad ska produktionen göra för att inte få in en till aschkink till robinson?
Hon är den enda otrevliga, spydiga, ouppfostrade mobbaren utan dess like. Oerhört ond psykopat som inte borde få deltaga. Tyvärr ser jag ett samband med dessa onda individer genom årets säsonger, de är alltid invandrare. Man skulle kanske sluta med invandrare i programmet?
Vad har hon gjort som gör henne till en psykopat och ond? Och vem har hon mobbat? Jag trodde att ni gilla matteo o rene, dom är båda invandrare
2025-11-30, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad har hon gjort som gör henne till en psykopat och ond? Och vem har hon mobbat? Jag trodde att ni gilla matteo o rene, dom är båda invandrare
Hom kallade Agust för "jävla idiot så många gånger, vägrar ta emot en gåva från honom osv"

Vem riktar du frågan till när du säger "jag trodde ni gilla invandrare"? Matteo och Rene beter sig normalt som västerlänningar gör, då är de inte invandrare. Invandrare är man när man inte kan bete sig bland folk!
2025-11-30, 21:58
Medlem
Nu tillhör jag en äldre generation, men pratar dagens unga såhär? Oh my god, fucking osv? Har inga vänner i den åldern och umgås förmodligen inte med riktigt den typen av människor i alla fall. Förskonad från att utsättas för den här typen av språk i min vardag men det kanske är vanligt i vissa kretsar/samhällsklasser?
2025-11-30, 23:03
Medlem
Så jävla värdelöst att Agust åkte ut och Akink kommer tillbaka. Den enda som hade en värdig personliget, charlie är så tråkig och nutti kunde inte ta en liten risk för laget när Agust åkte ut för deras skull. Att Ebba åkte hur var ju bra men hade varit skönare om Anja försvunnit helt.
2025-11-30, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Hom kallade Agust för "jävla idiot så många gånger, vägrar ta emot en gåva från honom osv"

Vem riktar du frågan till när du säger "jag trodde ni gilla invandrare"? Matteo och Rene beter sig normalt som västerlänningar gör, då är de inte invandrare. Invandrare är man när man inte kan bete sig bland folk!
Hon har väl rätt att vara sur/arg på han när han själv drog med henne till gränslandet. Jag hade också varit arg om jag vore henne. Fullt rimligt.
2025-11-30, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon har väl rätt att vara sur/arg på han när han själv drog med henne till gränslandet. Jag hade också varit arg om jag vore henne. Fullt rimligt.
Hade dött för att se Akink och august sova sista natten ensamma utan Charlie haha
2025-12-01, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Hur kort är Nutti egentligen, 1,55? Han ser ut som ett litet barn när han står bredvid andra deltagare.
Och varför kallas han för Nutti?
Han kallas inte bara för Nutti, han heter Nutti i efternamn. Han har två efternamn och det andra är Stenman. Namnet Nutti kommer från hans samiska släkt!
2025-12-01, 00:32
Medlem
Emelitos avatar
Matteo känns väldigt överlägsen.. Duktig på det mesta. Vore skräll om han inte vinner hela hadderajjan. Skulle möjligen vara ifall han missar immunitet till sista örådet och pakten går honom bakom ryggen..

Annars känns det inte som någon riktigt kan utmana Matteo i en final.. Akink, Per och Nutti är hans främsta mostånd liksom..😅
2025-12-01, 00:36
Medlem
fonders avatar
Vilken elak och långsint häxa är inte Emma då? Vad har Askink gjort Emma egentligen så hon är så förbannad på henne?
2025-12-01, 00:38
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vem vann hösten 2025?
Verkar som du inte tittar på Robinson. Finalen är på torsdag.
2025-12-01, 00:51
Medlem
Puma006s avatar
Dagens avsnitt.

Matteo vann vattentävlingen. Trodde Emma skulle vara bättre då hon är en tävlingssimmare och hon sa att hon tränat på att hålla andan.

Johan gnäller som vanligt.
Emma sa att hon hoppades att Sussie skulle komma in igen, det var korkat sagt. Sussie är ju den sämsta tävlingsmässigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in