2025-11-30, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourskate
Gissar på att det gäller Samuel Nutti Stenman.

Aj då vore mycket tråkigt om fallet är så.
2025-11-30, 11:14
Medlem
När man nu blåst igenom denna långa tråd förvånas jag över att ingen reflekterat över att det var Ebba som lade grunden till lag Syds vedervärdiga äckeldöme. Från det att hon hånskrattande lät sanden i timglaset rinna ut i förhandlingen med Matteo och Jasmine drabbades hon tydligen av hybris och anslöt sig till de "sköna" människorna i Högmods-pakten (Kudos till Viking-nånsiffra för utmärkt analys av gruppsykosen!), så skönt då när hon fick stryk av utdömda Carin.

Jag förvånas också över att det är så många som med all rätta faktiskt hatar sydpakten. Folk har ju så märkliga åsikter så jag trodde nästan fler skulle tycka de var "sköna".

Även om jag håller på nord tycker jag Per och Matteos hycklande moral kring Agusts läggmatch är smått osmaklig. Deras fantastiska plan hade varit skit värd utan Agusts uppoffring. Här är främst Per den största hycklaren då han var noga med att påtala sin moral medan Matteo mest ryckte på axlarna i synken.

Det finns teser här om att män inte pallar se starka kvinnor ha framgång och göra bra ifrån sig. Ha ha! Akink är en svinduktig tävlare med en imponerande förmåga att komma igen men herregud vilken vedervärdig psykopat hon är som lever i sin egen drottningverklighet. DÄRFÖR drar hon rättmätigt på sig förakt.
2025-11-30, 13:09
Medlem
Vad ska produktionen göra för att inte få in en till aschkink till robinson?
Hon är den enda otrevliga, spydiga, ouppfostrade mobbaren utan dess like. Oerhört ond psykopat som inte borde få deltaga. Tyvärr ser jag ett samband med dessa onda individer genom årets säsonger, de är alltid invandrare. Man skulle kanske sluta med invandrare i programmet?
2025-11-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastabollen
Tycker det är rätt lägligt att skallen dyker upp när sydpakten och Kevins gnäll har spelat ut sin roll. Det går inte att krama ur mer ur det narrativet.

Du har en poäng där.

Segt att man, så långt in i programmet mest ser vilka man INTE vill ska vinna, å inte har nån man VILL ska vinna. Skulle väl vara Carin lr vad hon heter, men tycker samtidigt att man må prestera lite mer än att bara hänga sig kvar.
Men det löser sig väl per automatik i finalen
2025-11-30, 14:28
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degitz
När man nu blåst igenom denna långa tråd förvånas jag över att ingen reflekterat över att det var Ebba som lade grunden till lag Syds vedervärdiga äckeldöme. Från det att hon hånskrattande lät sanden i timglaset rinna ut i förhandlingen med Matteo och Jasmine drabbades hon tydligen av hybris och anslöt sig till de "sköna" människorna i Högmods-pakten (Kudos till Viking-nånsiffra för utmärkt analys av gruppsykosen!), så skönt då när hon fick stryk av utdömda Carin.

Jag förvånas också över att det är så många som med all rätta faktiskt hatar sydpakten. Folk har ju så märkliga åsikter så jag trodde nästan fler skulle tycka de var "sköna".

Även om jag håller på nord tycker jag Per och Matteos hycklande moral kring Agusts läggmatch är smått osmaklig. Deras fantastiska plan hade varit skit värd utan Agusts uppoffring. Här är främst Per den största hycklaren då han var noga med att påtala sin moral medan Matteo mest ryckte på axlarna i synken.

Det finns teser här om att män inte pallar se starka kvinnor ha framgång och göra bra ifrån sig. Ha ha! Akink är en svinduktig tävlare med en imponerande förmåga att komma igen men herregud vilken vedervärdig psykopat hon är som lever i sin egen drottningverklighet. DÄRFÖR drar hon rättmätigt på sig förakt.

Vad skulle vara skönt med sydpakten ?
2025-11-30, 15:37
Medlem
Jagerbys avatar
Hur kort är Nutti egentligen, 1,55? Han ser ut som ett litet barn när han står bredvid andra deltagare.
Och varför kallas han för Nutti?
2025-11-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Vad skulle vara skönt med sydpakten ?

Exakt min poäng.
2025-11-30, 16:12
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Hon är den enda otrevliga, spydiga, ouppfostrade mobbaren utan dess like. Oerhört ond psykopat som inte borde få deltaga. Tyvärr ser jag ett samband med dessa onda individer genom årets säsonger, de är alltid invandrare. Man skulle kanske sluta med invandrare i programmet?
vem har hon mobbat?
2025-11-30, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag blev så jävla förbannad över att Nord gänget försökte få Nutti att åka på kampen bara pga att han är så jävla snäll, ren mobbing taktik egentligen, blev så jävla glad när han sa att han inte ville åka dit.

Håller helt med. Som Nutti själv sa i synk, "Varför kan inte Johan eller Emma åka?".

Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Det är trångt på hat-listan. För mig leder baby Matteo, nån falskare är svårt att hitta. Han är tätt följd av alla andra, utan inbördes ranking. T o m Nutti ligger på min hat-lista efter att han gav en immunitet till Susanne och därmed sabbade för andra, mer värdiga, tävlanden.

Det är väldigt svårt att hitta nån att heja på den här gången. Syd gänget är avskyvärt men det är också svårt att gilla Nord gänget när de gått i Johans ledband.

Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Kevin var en mästare på stenkastning i glashus.
Speciellt lustigt när han anklagade Matteo för att samla på sig makt.
Det är ju det Robinson går ut på att ta makten genom att skapa starka allianser och/eller vinna tävlingar.
Men Kevin är ung och lite omogen, mammas lille gosse.
Han mognar förhoppningsvis med tiden och får självinsikt när hans mamma släpper greppet om honom.

Tyvärr tror jag att Kevin är en kille som aldrig blir vuxen.
2025-11-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3

Vad har hon gjort för att förtjäna dessa ord? Dödat någon? Robinson är bara ett spel och ingen har skadat någon än. Kanske gillar man inte henne för att hon inte gör sig osynlig och bara glider med. Det är lättare att tycka om nollor som varken gör något eller säger något så man känner inte dom. Så fyller man på luckorna med fantasier om ädla egenskaper och vips har man skapat en älskvärd person. Johan tycker jag är mycket mer antipatisk än Ashink.

De lever under omständigheter som lockar fram deras värsta sidor. Bara att inte få sin morgonkaffe skulle göra någon annan tokig. Att sova på bar mark tätt ihop med andra, att inte kunna sköta sin hygieni, att vara ständigt hungrig, att stå ut med alla människor på liten yta, att inte ha något att göra o c v.
2025-11-30, 20:04
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Lea och charlie skickade ju ut sig själva igenom duell, jo han sa att målet var få bort akink, hur kan du missat det?

Frågar dig med då om August lägger sin hand på ditt lår hade du tagit bort den då eller hade du låtit den vara kvar?

Ganska roligt ni är så många smygbögar här som blir så upprörda när man säger sanningen om eran Gaylord så ni börjar gråta ni måste verkligen varit kära påriktigt.

Ingen är kär. August var grym och kunde föra sig i konversationer utan att känslorna tog över. Däremot apkink är värdelös och sämsta personligheten jag sett i tv. Enbart gått vidare på fusk och att tv4 favoriserar arabhoran. Frågor på det din lilla pellejöns?
2025-11-30, 20:09
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Ingen är kär. August var grym och kunde föra sig i konversationer utan att känslorna tog över. Däremot apkink är värdelös och sämsta personligheten jag sett i tv. Enbart gått vidare på fusk och att tv4 favoriserar arabhoran. Frågor på det din lilla pellejöns?
här får du ju förklara vad du menar, är alla tävlingar i gränslandet fusk enligt dig?

Sista frågan august får gärna lägga sin hand på ditt lår va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in