2025-11-28, 21:58
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ovårdad, och onödig. Han är väldigt ovårdad i sitt spel. Om det är bristande spelförståelse eller dålig respekt för motspelare, är svårt att säga.
Håller faktiskt med. Sker många farliga tacklingar för att en högljudd minoritet vill se spelare slå ihjäl varandra på isen. Hade gärna sett att domarna dömde charging oftare men då börjar det skrikas att det minsann är innebandy och att i riktig hockey slåss man minsann utan handskar.
Citera
2025-11-29, 00:36
Medlem
Jag såg detta inlägg på Facebook i kväll:
Dan Scholander
Stäng serien å ge Frölunda guldet, finns ingen som tar dom i år. FBK fan.
Citera
2025-11-29, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Dan Scholander

Jo men så är FBK fans dom mest olojala också.
Senast redigerad av Kokacola 2025-11-29 kl. 13:18.
Citera
2025-11-30, 08:21
Medlem
MitchRapps avatar
Efter gårdagens vändning, så har Lakers dubbla poäng mot Hv. Tittar vi tillbaka så har Hv faktiskt haft väldigt svårt att klara konkurrensen i Småland. De var framgångsrika när de kunde få alla talanger i Småland, men sedan Lakers, och även Oskarshamn, gick upp har de faktiskt presterat väldigt dåligt. Kortfattat kan man säga att det är en dålig klubb, som numera som bara köper dyrt.

22 mot 44 till Smålands stolthet.

Den här Studenic, som jag trodde var lite av en tuffing visar sig var en stor fegis. Fler matcher nu har han kört på målvakter utan att försöka tvärställa skridskorna. Det är tufft att ta sig in på mål, men inte att köra på oskyddade målvakter.
Senast redigerad av MitchRapp 2025-11-30 kl. 08:28.
Citera
2025-11-30, 12:45
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Dan Scholander

Han har helt rätt, Frölunda kommer promenera hem det.
Citera
2025-11-30, 18:07
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Jag tycker vi ska kämpa om det...
Citera
2025-11-30, 20:31
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag tycker vi ska kämpa om det...

Ni har ändå ingen chans, för någon fan har postat något på Facebook, som någon tomte postade på Flashback. Varför är det ingen som vet, men det är sådant man får leva med.
Senast redigerad av MitchRapp 2025-11-30 kl. 20:50.
Citera
2025-11-30, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Det tror jag inte! SHL är en sak, slutspel är en helt annan! Tror det kan stå mellan Frölunda, Skellefteå, Växjö och Rögle. Kanske kan Luleå komma upp i klass nu med alla bra nyförvärv dom gjort.
Citera
2025-12-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ni har ändå ingen chans, för någon fan har postat något på Facebook, som någon tomte postade på Flashback. Varför är det ingen som vet, men det är sådant man får leva med.
Nu var det ju bara ett roligt inlägg på Facebook jag postade, inget seriöst.
Tack för att du kallar mej "tomte", visar bara hur korkad du är i alla dina inlägg!
Citera
2025-12-01, 09:58
Medlem
Citat:
Älskar när bittra Linköpingssupportrar drar en gammal diskussion. Varför får man inte svara kort och koncist, när någon drar upp en månad gammal diskussion med lögner och smaksaker?

Låt oss brunka på i ämnet istället då.
Låt mig se om jag förstår vad du skriver.
Lakers är bland de bästa på hockey av någon anledning, men några få, som är helt okända, gillar inte Lakers utanför isen, för att det finns afterworkgrupper på läktaren, det fanns ponnyridning inför en match? Det är bara omkring 5000 på Lakers matcher, några gick på innebandy när det en gång fanns en trippelbiljett bland eliteklubbarna i Växjö, Lakers har billigast biljetter?
Och just därför kommer ingen någonsin komma ihåg Lakers alla guld, men samtidigt kommer hela Linköping minnas alla guld som Linköping tagit?

Var det de bästa argumenten och lögnerna du kunde komma på?

När du läser dina argument, och hur bra Lakers presterar trots allt, så inser du att Linköping saknar riktigt hockeykultur. Ni har några hundra fler på läktaren, men alla andra argument gynnar Lakers som klubb, både på och utanför isen.

Så nu när det är klart, så kan du fundera på vad du tycker om Linköping, som byta klubbmärke, precis som att de inte vet hur deras märke ser ut, säljer lite fler låtsasaktier varje säsong för att ha råd med nya lyxbyggen, så som riktiga klubbar håller på för att hålla sig slutande? Men ponnyridning utanför arena, ajabaja.

Lakers har absolut inte billigast plåtar.
Jag skulle tro att de som har störst arenor, också är de som säljer flest billiga biljetter via kampanjer. Frölunda, Malmö, Färjestad och Hv ger mig kampanjpriser nästa varje vecka. Framför allt Frölunda säljer billiga biljetter, ofta mellan 0-99 kr.
Du svarar tyvärr snabbt och ogenomtänkt. Hela din motargumentation bygger på att jag skulle hålla på LHC, istället för att bemöta mina argument och påståenden.
Läs igenom vad jag skriver, och ta några djupa andetag innan du svarar.
Citera
2025-12-01, 11:51
Medlem
Citat:
Älskar när bittra Linköpingssupportrar drar en gammal diskussion. Var det de bästa argumenten och lögnerna du kunde komma på?

När du läser dina argument, och hur bra Lakers presterar trots allt, så inser du att Linköping saknar riktigt hockeykultur. Ni har några hundra fler på läktaren, men alla andra argument gynnar Lakers som klubb, både på och utanför isen.

Så nu när det är klart, så kan du fundera på vad du tycker om Linköping, som byta klubbmärke, precis som att de inte vet hur deras märke ser ut, säljer lite fler låtsasaktier varje säsong för att ha råd med nya lyxbyggen, så som riktiga klubbar håller på för att hålla sig slutande? Men ponnyridning utanför arena, ajabaja.

Älskar när man ägnar sig åt att skriva en massa skit om en förening då man svarar på ett inlägg, för att sedan inse att personen i fråga inte alls har någon koppling till föreningen i fråga...
Finns absolut noll i Touchdown's skrivande som skulle tyda på att han har sina sympatier hos Linköping, så hur du lyckas dra den kopplingen är fan en gåta i sig.
Citera
2025-12-01, 11:52
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Du svarar tyvärr snabbt och ogenomtänkt. Hela din motargumentation bygger på att jag skulle hålla på LHC, istället för att bemöta mina argument och påståenden.
Läs igenom vad jag skriver, och ta några djupa andetag innan du svarar.

Beror på att mitt riktiga svar blev borttaget av okänd anledning.

Men varför bryr du hur att Lakers har några temamatcher om året, som många andra klubbar? En sak är att du inte gillar att Shl kör temamatcher? Men de andra argumenten är ju inget konstigt, och är det din värld är det bara någon enstaka förekomst och inget som alltid händer. Du vill bara att det ska vara sant, bara för du inte kan hantera Lakers framgång.

Vilka argument menar du att jag inte redan mött?
Senast redigerad av MitchRapp 2025-12-01 kl. 12:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in