Citat:
Ursprungligen postat av
Palkranen
Zorrkan håller på Djurgårn! I Karlstad hatar vi Djurgårn! Vi skiter i vad djurgårdare skriver och tycker! Idioten som kallar sig FBK-fan kan vi också bortse ifrån! Frölunda får vara hur bra de vill i november och december! Bara loserlag försöker göra en poäng av att ligga i toppen av serien då. Rögle hör också dit med sin hybris!
Edit: Visst, Färjestad är bajs och ingen guldkandidat som det ser ut nu. Men ni med guldhybris får se upp när krokusen blommar! Finns några lag utöver oslagbara Frölunda och Rögle som kommer att fajtas om det!
Nu är det ju ingen i Frölunda som gör någon poäng av det! Du kan väl läsa några av mina inlägg i alla fall innan du kräks ur dej rena felaktigheter!
Vi har i princip lett SHL fram till första landslagsuppehållet det senaste 10 åren för att därför fått en dipp och seglat ner i tabellen. Men i år har vi ett rätt hyffsat lag som kan hålla bra i ett slutspel också...
Om du inte orkar läsa mina alla inlägg så har jag i varje inlägg om just detta skrivit typ: " Skoj att det går bra nu, men det är i mars-aprill vi behöver prestera!"...
Skoj dock (utan att det har något med guldet att göra är att Frölundas start med 57p på 23 matcher är den bästa starten i SHL/elitseriens: historia. Växjö, FBK och Frölunda ligger nära men 4 poäng efter i den statistiken.