2025-11-30, 21:36
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vilken ålder på barnen är det frågan om?
Jag minns inte när jag började skolan men ca 7 år?

Jag hade inga klasskamrater som hade problem att gå på toan själv i alla fall minns jag.
Citera
2025-11-30, 22:25
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Jag minns inte när jag började skolan men ca 7 år?

Jag hade inga klasskamrater som hade problem att gå på toan själv i alla fall minns jag.

Jag tycker det låter konstigt, och man är 7 år vill man definitivt inte ha någon vuxen med sig på toan. Vad jag tänkte först att det är barn som är runt 3 år men det är en mycket låg ålder för att ens vara i skolan. Är det ett dagis som det är frågan om?
Citera
2025-12-01, 06:33
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag tycker det låter konstigt, och man är 7 år vill man definitivt inte ha någon vuxen med sig på toan. Vad jag tänkte först att det är barn som är runt 3 år men det är en mycket låg ålder för att ens vara i skolan. Är det ett dagis som det är frågan om?
Det handlar om barn i grundskolan

Dvs från klass 1 till klass 4

Källa

https://www.hessenschau.de/gesellschaft/grundschule-kinder-nicht-fit-fuer-den-unterricht-lehrkraefte-schlagen-alarm-v3,lehrkraefte-suedhesse n-resolution-100.html
Citera
2025-12-01, 08:44
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Utan starka ledare och woke-, HBTQ- och feministiska värden - då blir det så här...
Citera
2025-12-01, 09:43
Avslutad
"Nya Tyskar" har ett IQ runt 80 så att de misslyckas i skolan är inte särskilt oväntat

Källa: https://imgur.com/bLjXzJs
Senast redigerad av NatSoc1488 2025-12-01 kl. 09:47.
Citera
2025-12-01, 09:48
Medlem
Imnshos avatar
Gamle Bismarck roterar i sin grav. Inte undra på att man förlorade båda krigen.

Lirare som Schröder och Merkel var väl inte heller så duktiga med toalettbesök och pennfäktning.

Inte heller har importen av ny spetskompetens gett önskat resultat. Än. Det kan ju bli en vinst in der Zukunft.
Citera
2025-12-01, 11:10
Medlem
KulStyvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur

" För att inte tala om de massiva språk- och koncentrationsproblemen!"

vi ar ju trots allt på flashback, viktigt att belysa att det ar invandrare som vanligt som ar problemet !!!

Tyskarna hade ju koncentrationsläger förr i tiden. Kanske kan duga igen som moderniserad Endlösung för ett koncentrationsproblem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in