2025-11-29, 23:10
Medlem
Kan han vara den mest efterblivna ministern vi haft i Sverige. Mycket möjligt lol.

L sjunker fortare än Titanic, så dom börjar bli redigt desperata nu. Mycket nollor som kommit och gått i detta parti. Dom har verkligen talang för att hitta dom mest värdelösa politikerna.

Så om man knackar dörr hos folk, då får man jobb fortare. För det är ju aldrig så att arbetsgivare bestämmer vem dom vill anställa. Jävla diktatur fasoner. En del idioter i detta land som verkar törsta efter detta. Tills det drabbar dom själva. Finns en hel del miserabla och olyckliga människor i detta land numera, det märks. Tur i oturen att detta land håller på att gå åt helvete.

Arbetslösa blir ju vräkta numera för att dom inte har råd med hyra etc. Så blir ju knepigt att ta sig till aktiviteter då. Tur att man har arbete. Men lider med arbetslösa. Fy fan vilken rutten människosyn denna regering har. Skäms för Sverige som land.
Senast redigerad av aconitumwolfsbane 2025-11-29 kl. 23:15.
Citera
2025-11-29, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Kan han vara den mest efterblivna ministern vi haft i Sverige. Mycket möjligt lol.

L sjunker fortare än Titanic, så dom börjar bli redigt desperata nu. Mycket nollor som kommit och gått i detta parti. Dom har verkligen talang för att hitta dom mest värdelösa politikerna.

Så om man knackar dörr hos folk, då får man jobb fortare. För det är ju aldrig så att arbetsgivare bestämmer vem dom vill anställa. Jävla diktatur fasoner. En del idioter i detta land som verkar törsta efter detta. Tills det drabbar dom själva. Finns en hel del miserabla och olyckliga människor i detta land numera, det märks

Tror inte det är någon plikt att vara hemma heller, man kan väl lika gärna sitta på biblioteket eller på något fik och scrolla platsbanken?
Citera
2025-11-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Tror inte det är någon plikt att vara hemma heller, man kan väl lika gärna sitta på biblioteket eller på något fik och scrolla platsbanken?

Du är inte den smartaste va lol
Vad är det med er nassar och sinnessvaghet haha
Citera
2025-11-29, 23:18
Avslutad
Citat:

Britz:

Utbildning: Civilingenjör i Industriell ekonomi

Tror du D-K:ar dig rätt bra nu va
Citera
2025-11-29, 23:19
Avslutad
Citat:
Vad är det med er nassar och sinnessvaghet haha

Du sär skriver och kan inte använda punkt och komma rätt.

Sen tror du att "AtlernativFrSverge" med en finsk flagga är seriöst, det är också smart.

Jättesmart.

Du är ett geni!
Citera
2025-11-29, 23:19
Medlem
Citat:
Britz:

Utbildning: Civilingenjör i Industriell ekonomi

Tror du D-K:ar dig rätt bra nu va

Du vet om att politiker kan ljuga på sina CV:en lol
Citera
2025-11-29, 23:20
Avslutad
Citat:
Du vet om att politiker kan ljuga på sina CV:en lol
Den examen kollas snabbt upp, alla lögnpolitiker brukar få sina brallor fort neddragna just eftersom det är så lätt att kolla upp.
Citera
2025-11-29, 23:21
Medlem
Citat:
Du sär skriver och kan inte använda punkt och komma rätt.

Sen tror du att "AtlernativFrSverge" med en finsk flagga är seriöst, det är också smart.

Jättesmart.

Du är ett geni!

Ja inte fan är du det lol

Du måste vara jävligt olyckliga och bitter. Något annat som är vanligt för er lol
Citera
2025-11-29, 23:22
Medlem
Citat:
Den examen kollas snabbt upp, alla lögnpolitiker brukar få sina brallor fort neddragna just eftersom det är så lätt att kolla upp.

Blåst, blir mitt slutord.
Citera
Avslutad
Citat:
Ja inte fan är du det lol

Du måste vara jävligt olyckligaö och bitter. Något annat som är vanligt för er lol

Ja, jag är bitter pga grottmänniskor som dig.
Citera
Avslutad
Citat:

Du är efterbliven.
Citera
2025-11-29, 23:43
Medlem
Citat:

Kommer du ihåg vad jag sa till dig? Nu gör du det misstaget. Mata inte troll. Bara hans användarnamn är tillräckligt för att förstå vad det är för typ.

Och visst, jag skrattade också när jag såg vad han föreslog. Men du får vara lite snäll. Han har uppenbarligen aldrig besökt ett bibliotek, eller på dom senaste åren. Inte ens värt att beblanda sig med den sorten.Dessutom kommer L åka ur, det är ingen som bryr sig om denna politiker stolle. Han är dessutom redigt hatad online.

Sedan må han vara civilingenjör i industriell ekonomi. Men man kan ju ändå tycka att hans jobb politik borde ha bidragit till mer än 83 st utbildningsplatser på ca 500.000 arbetslösa. Det där med att " satsa stort" Han behöver nog studera ordförståelse själv.
Senast redigerad av zoraya2 2025-11-29 kl. 23:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in