Citat:
Ursprungligen postat av
VemSkaManTroPa
Mina iakttagelser gällande ditt inlägg:
1. Titta på dokumentären innan du misskrediterar SVT och BGB...
2. Joakim försöker göra en s.k. "damage control" och du går på allt han säger...
3. Varför insinuerar du att T&A missbrukar. Har du bevis för detta, om nej, var tyst...
4. Varför kallar du A för "mor kräfta", är du efterbliven...
5. Du måste lära dig att ta reda på fakta och inte tro på allt som sägs. Föregå som ett gott exempel och inte bli som den där Skuldrådgivaren, du vet han som tror att han vet vad han pratar om.
1. har inte misskrediterat SVT nåt du läser och hör vad du vill...
2. Nej Joakim är saklig och detta har han sagt hela tiden i alla intevjuer att dom får han sin bild han har sin som stödjer sig mot dokumentation som finns och hansminnesbilder.
3. Dom har enligt Jacke haft grova problem lyssna på "bara en till" där han gästa nemo heden, eller var det nån som tvingade han säga det där ? Sedan om du ser i FUP så skall han hämta droger på ett angivet ställe av angiven person sen om det är till Kräftan , han själv eller till sin fru det har jag inte sagt eller antytt men någon ska ju ha det samt kräftan har ordnat det. Är vi eniga där ? Eller ska han köpa det för att sedan spola ned det i toaletten menar dU ?
4. Om sonen är Kräftan enligt sig själv och då blir hans moder Mor Kräfta så man inte säger något namn , nej jag är inte efterbliven och detta är ett påhopp med nedlåtande uttryck mot dom som lider av en förståndshandikapp vilket är ledsamt att ni Kräftan lovers håller på med.
5. Jag svarade bara på att det var sakligt och moget sagt från Joakim jämfört med hur Kräftan med bihang resonerar