Citat:
Ursprungligen postat av
majaparonpaj
Jag kan ha på det mesta i ett stängt rum mellan fyra ögon och utan kameror. Hade en kund bett mig måla ett hakkors i pannan och jag fick betalt för det så hade jag gjort det! Ingen kommer ju att se ändå
Har fått många konstiga önskemål, blir också förvånad över hur specifika vissa kunder kan vara med sina önskemål. Ett av mina konstigaste var en som ville att jag skulle ha stay-ups (väldigt vanligt) men i kombination med Flip-flops. Jaja, väldigt konstig kombo men stay-ups och flipflops blev det!
Har också haft kunder som velat att jag ska ha på mig solglasögon under akten vilket jag tyckte var lite udda men också typ skönt för att slippa tänka på hur jag ser ut och att han ser varken om jag blundar eller tittar

Jag resonerar lite som du, det mesta funkar i ett stängt rum mellan fyra ögon. Men det kräver ju betydligt större ansträngning vg skådespeleriet när det är outfits jag själv tycker är ganska så cringe.
Jag hade en gammal stammis som köpte "sexiga" outfits som mest såg ut att komma från kinesiska Buttericks typ.

Fruktansvärt dålig kvalitet, illasittande och liksom skitfula. Jag såg mig dessutom hela tiden i stor spegel och han höll hela tiden på "Titta så sexig du är...! Mmm...!

" Och jag hade svårt att hålla mig för skratt. 😂
De flesta av mina stammisar är helt ointresserade av att jag ska ha särskilda kläder eller skor men så har jag ett gäng som har (väldigt) specifika materialfetischer och de står alltid för kläderna jag ska ha på mig när vi ses. Det är inget jag själv tänder på men det är kul att se hur det funkar för dem.
De ggr kunder har efterfrågat klackar, stay ups och generiska underkläder så är det ju lätt att tillgodose önskemålen för det är ju saker jag har hemma och använder privat ibland men det är faktiskt inte alls så vanligt att kunder har bett om sånt. De flesta verkar vara rätt så basic.
Jag gör aldrig rollspel med kunder eftersom det inte är nåt som intresserar mig öht. Så stor del av träffarna är ändå skådespel så jag orkar inte lägga på nåt ytterligare, typ leka sjuksköterska eller sträng fröken. Blir för konstigt och jobbigt. Jag håller inte på med sånt privat heller, inte min grej. Känns bara cringe och fånigt. Kläderna i sig har jag inget problem med, men just när ska man börja rolla så blir det konstigt. Trippa in som Nurse Naughty och "Heeej... Så Herrn har problem med penis? Lägg dig ner här så ska vi se hur det ser ut..." Skulle inte funka för mig. 😅