2025-11-24, 07:08
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Det är inte för sent att börja, SC. Ibland då jag har svårt att få tag på en god roman att läsa tar jag fram mina anteckningar, läser och minns bara för det höga nöjets skull. Bra om en skriver detaljerat om hela mötet, eftersom hjärnan sorterar bort dessa detaljer och jag tänker"Aha, det var på det viset. Jag minns annat." Brukar skriva samma dag då det är färskt i hjärnan och inte hunnit rinna av mig. Och jag är alltid ärlig mot mig själv och skriver precis som det är.

Så får jag väl rodna bäst jag vill.🤭🤭

Om jag mot förmodan börjar träffa nya kunder så ska jag börja med minnesanteckningar. 😊

Jag gör faktiskt inga anteckningar alls, har aldrig gjort det när jag frilansat, bara när jag jobbat genom agentur. Det är ju som med vilket jobb som helst i det avseendet, man måste ha koll på när man jobbar och hur länge och vilka tjänster man utfört men annars så har jag aldrig brytt mig om att hålla koll. Jag vet att en del gör det, typ jämför november i år med förra året osv.

Jag träffar ju bara roliga stammisar nu så det finns inte så mycket att anteckna, jag kommer ihåg vad vi pratade om sist och vet vad de gillar. 😊 Skulle kanske vara intressant bara för statistikens skull. Förra året träffade jag Herr Bomull 10 ggr, i år har vi redan setts 13 ggr. Men det skulle nog inte ge så mkt ändå tror jag.

Det ska kanske tilläggas att jag är sorten som inte antecknar nåt öht. Sist jag skrev dagbok var den rosa och hade lås och jag gick på mellanstadiet. 😛
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-11-24 kl. 07:27.
Citera
2025-11-24, 09:57
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Har haft bra kunder från England. Alla har varit supertrevliga och enkla att ha att göra med. Även kunder från Nord Amerika har varit trevliga och även lämnat dricks många gånger.

Utomlands så får man ofta (typ alltid) dricks och det är samma sak med utländska kunder här i Sverige. De verkar ha en starkare tradition av att dricksa men det gäller väl iofs i största allmänhet när man köper tjänster i andra länder. En fin och mycket uppskattad gest! 😊

Här i Swe så är det vanligare att kunder ger presenter. Det är så klart också en fin gest och det är klart att man blir glad och uppskattar det, men en del kunder ger bort presenter som man egentligen borde välja själv så det blir inte alltid så lyckat. Presentkort är alltid uppskattat som present. 🥳
Citera
2025-11-24, 12:20
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindansosen
Ha ha idag kan man lätt och billigt trycka upp egna böcker (Vulcan group t ex) Sedan säljer du den via diverse sajter 😉

Och få 14 exemplar sålda. 😅😂🤣😅
Citera
2025-11-25, 17:48
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Och få 14 exemplar sålda. 😅😂🤣😅
Vi kan göra en bok tillsammans och samla de allra konstigaste kundmöterna. Kommer bli en väldigt rolig bok!
Citera
2025-11-25, 17:55
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Vi kan göra en bok tillsammans och samla de allra konstigaste kundmöterna. Kommer bli en väldigt rolig bok!

Exploatera våra kunder.😅😂🤣🤣

Eller starta en ny tråd med bara upplevelser av kunder. Lite fler läsare än 14 stycken kanske?😸😸

Historier berättade av oss och ingen frågetråd från utomstående aktörer.👷🤵🕵️🧔🗣️👤🕺🕴️🤡🤠
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-25 kl. 18:33.
Citera
2025-11-26, 13:07
Medlem
Citat:

Eller starta en ny tråd med bara upplevelser av kunder. Lite fler läsare än 14 stycken kanske?😸😸

Historier berättade av oss och ingen frågetråd från utomstående aktörer.👷🤵🕵️🧔🗣️👤🕺🕴️🤡🤠
Hi hi låter fantastiskt. Det är väl trevligt med fler användare i denna tråd men lite mer privacy kanske vore något. Kanske ett gruppkonto på kik typ
Citera
2025-11-27, 07:22
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Hahaha! Jag tycker att det är roligt att höra er andras berättelser om kunder. 🥳 Trådstarten är ju ganska så tydlig ändå, det är sexarbetare som ska diskutera kunder oxh träffar. Jag har väl egentligen ingenting emot att utomstående aktörer ställer frågor om det för tråden framåt men det blir ju trist när förståsigpåare kommer in och tar över och babblar om annat. 🙄

Så här runt löning så vaknar alla kåta dårar och tar kontakt. Slår aldrig fel. 🤡🤡🤡
Citera
2025-11-27, 08:37
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Hahaha! Jag tycker att det är roligt att höra er andras berättelser om kunder. 🥳 Trådstarten är ju ganska så tydlig ändå, det är sexarbetare som ska diskutera kunder oxh träffar. Jag har väl egentligen ingenting emot att utomstående aktörer ställer frågor om det för tråden framåt men det blir ju trist när förståsigpåare kommer in och tar över och babblar om annat. 🙄

Så här runt löning så vaknar alla kåta dårar och tar kontakt. Slår aldrig fel. 🤡🤡🤡

Ja, förståsigpåarna säljer vi billigt.😅😂🤣🤣

Löningsdagen smäller det! Kung i baren (och i sängen).🤴

Kung för en dag:

https://www.youtube.com/watch?v=7aOc2fL2pRM&list=RD7aOc2fL2pRM&start_radio =1
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-27 kl. 08:44.
Citera
2025-11-27, 11:01
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, förståsigpåarna säljer vi billigt.😅😂🤣🤣

Löningsdagen smäller det! Kung i baren (och i sängen).🤴

Kung för en dag:

https://www.youtube.com/watch?v=7aOc2fL2pRM&list=RD7aOc2fL2pRM&start_radio =1

Jag tycker nästan att det är läskigt hur en del beter sig när de tar kontakt. Visst att många bara är chattrunkare som egentligen inte vill ses, men många är nog ändå legit kunder som tror att otydligt och nästan otrevligt chattande ska leda till träff. Helt sjukt faktiskt. De skriver på ett sätt så att inte ens rivningsfirma skulle nappa pga obehagligt och konstigt. Men de tror att ensam frilansare vill mötas upp och klä av sig tillsammans med dem. Heeelt obe-fucking-gripligt. 😮‍💨

Jag har skrivit det flera ggr i tråden; det är för mig nu inte de sexuella handlingarna som är jobbigt med att sälja sex. Jag träffar ju bara fina och bra stammisar. Det som är jobbigt är att behöva deala med alla time wasters som upptar oändligt mycket av vår tid. Chattar, blajar, runkar och är allmänt respektlösa. Jobbar man via agentur utomlands är det väldigt opersonligt och agenturen tar ibland upp till 40% men det är det på ett sätt värt för att slippa allt lidande som TWs och clowner orsakar.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-11-27 kl. 11:03.
Citera
2025-11-27, 11:30
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag tycker nästan att det är läskigt hur en del beter sig när de tar kontakt. Visst att många bara är chattrunkare som egentligen inte vill ses, men många är nog ändå legit kunder som tror att otydligt och nästan otrevligt chattande ska leda till träff. Helt sjukt faktiskt. De skriver på ett sätt så att inte ens rivningsfirma skulle nappa pga obehagligt och konstigt. Men de tror att ensam frilansare vill mötas upp och klä av sig tillsammans med dem. Heeelt obe-fucking-gripligt. 😮‍💨

Jag har skrivit det flera ggr i tråden; det är för mig nu inte de sexuella handlingarna som är jobbigt med att sälja sex. Jag träffar ju bara fina och bra stammisar. Det som är jobbigt är att behöva deala med alla time wasters som upptar oändligt mycket av vår tid. Chattar, blajar, runkar och är allmänt respektlösa. Jobbar man via agentur utomlands är det väldigt opersonligt och agenturen tar ibland upp till 40% men det är det på ett sätt värt för att slippa allt lidande som TWs och clowner orsakar.

Ja, chattrunkarna säljer vi också billigt.

Nej, vi skänker bort dem.😅😂🤣🤣

Let me please få berätta om en clownernas clown som tog kontakt med mig för ett par år sedan. Jag tränar styrketräning 5-6 dagar i veckan och en massa kondition på det, är noga med vad jag äter och är blygsam vad gäller alkohol. Har en definerad muskelmassa, kanske en eller två nivåer under Larissa Reis (som är min " idol" i sammanhanget).♥️

Så skriver clownernas clown: "Du ger inget stort och biffigt intryck, men du har en väl defeinierad muskelmassa. Muskler ska inte vara på kvinnor."

Hade jag ens BETT OM hans åsikt?

Blev så jävla lack på ren fulsvenska så jag skällde ut fanstyget.😡🤬🤬🤬

Ska det vara så svårt att uppföra sig?

Clown de luxe.🤡
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-27 kl. 12:13.
Citera
2025-11-28, 06:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, chattrunkarna säljer vi också billigt.

Nej, vi skänker bort dem.😅😂🤣🤣

Let me please få berätta om en clownernas clown som tog kontakt med mig för ett par år sedan. Jag tränar styrketräning 5-6 dagar i veckan och en massa kondition på det, är noga med vad jag äter och är blygsam vad gäller alkohol. Har en definerad muskelmassa, kanske en eller två nivåer under Larissa Reis (som är min " idol" i sammanhanget).♥️

Så skriver clownernas clown: "Du ger inget stort och biffigt intryck, men du har en väl defeinierad muskelmassa. Muskler ska inte vara på kvinnor."

Hade jag ens BETT OM hans åsikt?

Blev så jävla lack på ren fulsvenska så jag skällde ut fanstyget.😡🤬🤬🤬

Ska det vara så svårt att uppföra sig?

Clown de luxe.🤡

Men herregud vilken idiot! 😡

Nog för att det är en ganska ytlig bransch och man exponerar sig med bilder, men man undrar ju hur en del jävlar tänker. Framförallt så undrar jag varför de tycker att det är ok att ödlsa vår tid så som de gör.

"Heeej hur mår du? 😘"
"Hej, vad kan jag hjälpa dig med?"
""😘😘😘😘"
"Var hittade du mina kontaktuppgifter?"
"Hahahhaha det kommer jag inte ihåg"

Skulle man kontakta en annan tjänsteutövare och bete sig så skulle personen tro att man är svårt psykiskt störd.

Samma med de som frågar om man vill ses. Ja, du... Ingen jävla aning faktiskt. Hur ska jag veta det utan att ha lite info om dig, vad du söker och var och när? 🤡

Verkar vara ett problem som alla sexarbetare har. Hur svårt är det att vara tydlig och trevlig?

"Hej Sokoke! Jag heter Fredrik och är 38 år. Jag bor i X-haga och vill gärna träffa dig på måndag. Jag jobbar hemifrån och kan ses från kl 14 och framåt. Jag tänker mig 1h GFE"

Det räcker fint så. CV och livshistoria behövs icke. En del skriver en hel uppsats om sig själva utan att få med den informationen som behövs för att man ska kunna boka in en träff. Som vid alla andra kontakter så måste ju tjänsteutövaren vet vad, var och när för att veta om det ens är möjligt. Hur kan man inte fatta det?

"Hej målaren!"
*Hej! Vad kan jag hjälpa dig med?"
"Måla... 😉"
"Vilken typ av målning, var och när?"
"Lite fin målning... 😘"
"Ok...?"
Och så kommer världens längsta beskrivning av mitt hus, men inte vad jag vill ha hjälp med, när eller var huset ligger.

Helt sjukt och ingen gör så, men när folk kontaktar sexarbetare är det där extremt vanligt. 🤯
Citera
2025-11-28, 08:08
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Men herregud vilken idiot! 😡

Nog för att det är en ganska ytlig bransch och man exponerar sig med bilder, men man undrar ju hur en del jävlar tänker. Framförallt så undrar jag varför de tycker att det är ok att ödlsa vår tid så som de gör.

"Heeej hur mår du? 😘"
"Hej, vad kan jag hjälpa dig med?"
""😘😘😘😘"
"Var hittade du mina kontaktuppgifter?"
"Hahahhaha det kommer jag inte ihåg"

Skulle man kontakta en annan tjänsteutövare och bete sig så skulle personen tro att man är svårt psykiskt störd.

Samma med de som frågar om man vill ses. Ja, du... Ingen jävla aning faktiskt. Hur ska jag veta det utan att ha lite info om dig, vad du söker och var och när? 🤡

Verkar vara ett problem som alla sexarbetare har. Hur svårt är det att vara tydlig och trevlig?

"Hej Sokoke! Jag heter Fredrik och är 38 år. Jag bor i X-haga och vill gärna träffa dig på måndag. Jag jobbar hemifrån och kan ses från kl 14 och framåt. Jag tänker mig 1h GFE"

Det räcker fint så. CV och livshistoria behövs icke. En del skriver en hel uppsats om sig själva utan att få med den informationen som behövs för att man ska kunna boka in en träff. Som vid alla andra kontakter så måste ju tjänsteutövaren vet vad, var och när för att veta om det ens är möjligt. Hur kan man inte fatta det?

"Hej målaren!"
*Hej! Vad kan jag hjälpa dig med?"
"Måla... 😉"
"Vilken typ av målning, var och när?"
"Lite fin målning... 😘"
"Ok...?"
Och så kommer världens längsta beskrivning av mitt hus, men inte vad jag vill ha hjälp med, när eller var huset ligger.

Helt sjukt och ingen gör så, men när folk kontaktar sexarbetare är det där extremt vanligt. 🤯

Kvinnohatare förstås. 🚨Red lights were flashing.🚨Ingen annan kund eller potentiell kund har uttryckt sig negativt hur jag ser ut, utan tvärtom kommit med massa komplimanger. Loser de luxe. Estranged.

Ja, uppsatser och halva romaner om totalt ointressanta och förutsägbara personligheter har en ju fått ta del av. Ingen lysande stjärna där inte.🌟

Medelmåttor i medelmåttornas rike.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-28 kl. 08:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in