2025-11-27, 22:39
Medlem
Det där Exitavsnittet var ju plågsamt att titta på.
Karln verkar ju helt rubbad.
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Fan lite mat i magen och Kevin blir äntligen en rolig person. Han var faktiskt underhållande i Exit
2025-11-27, 22:40
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Nästa vecka Ania blir utröstad får duell, duellerar carin och vinner igen, har vi sett det förut?

Såklart det blir så, behöver inte ens se nästa öråd då utfallet är klart.
2025-11-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Ska just kolla på finalen på gränslandet.
Har extremt svårt att bestämma vilken jag håller på.
Har ogillat fjollbögen under hela Robinson.
Har gillat Akink under stor tid. Men, sen blev hon utöver din narcissism en jävla gnällfitta.
Pest eller kolera.
Dock så har hon enligt mig årets finaste rumpa vilken har varit njutbar att titta på.
Får nog enas med mig själv att fjollbögen förtjänar att äntligen åka ur.
Håller på finrumpan. Motvilligt.
Jaja, då får man njuta av rumpan ett tag till.
Fjollbögen fixade en riktig bögeld.
Äntligen åker sopan ut. Presterat ingenting.
2025-11-27, 22:42
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Såklart det blir så, behöver inte ens se nästa öråd då utfallet är klart.
Nej endast en tsunami kan väl ändra på utgången i nästa öråd.
2025-11-27, 22:48
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Äh! Ebba kommer inte till gränslandet, allt jag kan säga med vemod är tack som fan! för dom här dallrande skinkorna tiden, men nu sätter dom sig ner på nån annans ansikte. Nu finns det bara en i det utvalda kvinnofolket kvar

Kul för Karin Sverker Åström att hon fick bevisa sig i icke-kraftsporter, allt som bekrymrar
Kevin är ett bra järtecken
En? jag får det till två vartfall.
2025-11-27, 22:52
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Har det klargjorts att Per är jävligt lik Donal Logue?
Jag tycker han ser ut som Rikard Lejonhjärta när han gått i pension.
2025-11-27, 23:33
Medlem
Agust började på minus men har stigit och stigit. I en väldigt platt och händelselös säsong är det Agust man kommer att minnas.
Hjälte! Analytiker!

Så stort att Nutti lyckades stå emot tryck från sitt gäng!

Syd, vi saknar er inte 😄
2025-11-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binju
Agust började på minus men har stigit och stigit. I en väldigt platt och händelselös säsong är det Agust man kommer att minnas.
Hjälte! Analytiker!

Så stort att Nutti lyckades stå emot tryck från sitt gäng!

Syd, vi saknar er inte 😄
Jag blev så jävla förbannad över att Nord gänget försökte få Nutti att åka på kampen bara pga att han är så jävla snäll, ren mobbing taktik egentligen, blev så jävla glad när han sa att han inte ville åka dit.
2025-11-27, 23:53
Medlem
Crapmagics avatar
Härligt "Martin tourettes" Kevin drabbades av när han skulle lämna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-28 kl. 00:15.
2025-11-28, 00:30
Medlem
Gillade inte Akink i början men fan vad hon växt i mina ögon nu med sin kämparglöd.
Hoppades på att Rene skulle vinna först, men nu hoppas jag på Akink eller Nutti i finalen.
2025-11-28, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
skitsnack, han blev utklassad av charlie och före det fick han stryk av akink, han är inte bättre än såhär, han trodde det själv bara.

Plus några flanharar här i tråden ser honom som en alfahane de vill para sig med oxå.

Citat:
Ursprungligen postat av kastabollen
Jag tror gränslandstävlingarna var riggade av produktionen för att skicka ut Agust. Charlie har varit klen som fan hela säsongen och Agust vunnit till höger och vänster... känns helt osannolikt att Agust skulle förlora en sådan tävling mot Charlie. Lätt för produktionen att manipulera utrustningen för att skicka ut den de vill ha bort och de var förmodligen sura på Agust efter läggmatchen. Samma med tävlingen vid sammanslagningen där de gav Rene blött fnöske.

Fast vi alla vet ju att produktionen gillar att lägga sig i. I någon final fick ju till och med deltagare hjälp för att de inte klarade en "ormbana".

Det var uppenbart att Agust var tvungen att hålla i sin mycket hårdare än Charlie som knappt behövde hålla i den.

Förmodligen var Charlies "pinne" fastklistrad med superlim medans Agusts var insmord i glidmedel.
Senast redigerad av torkskap1 2025-11-28 kl. 00:53.
2025-11-28, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
URSÄKTA Akhink sa att hon har en man???!! OCH DET ÄR INTE JAG KAN JAG TALA OM FÖR ER. Ne fy farao vad meningslöst mitt liv blev nu Åh hoppet fanns ändå där att det kunde bli vi..
Äh, gaska upp dig!
Du får väl bräda honom.
Du får det att låta som att kvinnor har någonting att säga till om när det gäller kärlek.
Jobba på det litet, för fan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in