URSÄKTA Akhink sa att hon har en man???!! OCH DET ÄR INTE JAG KAN JAG TALA OM FÖR ER. Ne fy farao vad meningslöst mitt liv blev nu Åh hoppet fanns ändå där att det kunde bli vi..
Ja, Kevin aka Kash Patel måste vara den deltagare genom ALLA år med sämst självinsikt. En liten råtta helt utan talang som älskade att nedvärdera sina motståndare i den andra pakten som han nedlåtande kallade ”Heikon Bacon-gänget” tävlingen igenom. När hans lag var i majoritet och dominerade Ö-råden så såg han det som självklart att styra sin pakt och att rösta ut sina motståndare. Man såg hur mycket han njöt av att agera skarprättare och visade med stor tydlighet hur han älskade att göra det. När det blev omvända roller så klagade han högljutt på att motståndarna röstade på hans pakt.
Saknade helt ”glimten i ögat” som hans kompis och vinnaren i våras, Aron Sjölund, hade.
Ska just kolla på finalen på gränslandet.
Har extremt svårt att bestämma vilken jag håller på.
Har ogillat fjollbögen under hela Robinson.
Har gillat Akink under stor tid. Men, sen blev hon utöver din narcissism en jävla gnällfitta.
Pest eller kolera.
Dock så har hon enligt mig årets finaste rumpa vilken har varit njutbar att titta på.
Får nog enas med mig själv att fjollbögen förtjänar att äntligen åka ur.
Håller på finrumpan. Motvilligt.
URSÄKTA Akhink sa att hon har en man???!! OCH DET ÄR INTE JAG KAN JAG TALA OM FÖR ER. Ne fy farao vad meningslöst mitt liv blev nu Åh hoppet fanns ändå där att det kunde bli vi..
Blev förvånad när hon sa det, men enligt Ratsit är hon inte gift.