2025-11-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Han är ändå lätt manipulerad han tänkte ju åka och hade nog gjort det med om inte de andra haft två frivilliga.
Ja, det riskerar att bli hans fall.

Men jag hejar på Nutti och Per numera (när Jacob, René, Ulf och Agust åkt ut, som jag också gillat)!
2025-11-27, 18:47
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Ja, det riskerar att bli hans fall.

Men jag hejar på Nutti och Per numera (när Jacob, René, Ulf och Agust åkt ut, som jag också gillat)!
Jag håller på Nutti med faktiskt dels för han inte spelar fulspel, och jag har inte hört han snacka skit om någon heller.

Sedan är han lite outsider underdog, jag hejar alltid på sådana och han har spöat matteo i tävlingar innan med.

Per helt ok med tyvärr tror jag inte han räcker hela vägen.

Är det sista örådet nästa vecka? bara en urna kvar ju.
2025-11-27, 18:49
Medlem
Citat:
Ja, de som den s.k. "syd-pakten" smutskastade var ju de mest vettiga människorna i Syd...
Exakt, att bli smutskastad av syd-pakten är ett tecken på att man är en vettig människa. Sydpakten är ett mobbar-gäng. Brukar finnas såna vissa år, drygt folk med dålig attityd. Främsta beviset - Diana, mobbare nr 1 - hörde till syd-pakten så länge hon var kvar.
2025-11-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ooONattugglanOoo
Har sett utslagstävlingen nu och såg jag inte helt fel, vart det ett fusk igen. Får se om någon annan ser samma..

Ja jag tror inte att det blev riktigt rätt när den som blev 3:a var klar, det såg inte korrekt ut 🤔
2025-11-27, 19:01
Medlem
Citat:
Jag håller på Nutti med faktiskt dels för han inte spelar fulspel, och jag har inte hört han snacka skit om någon heller.

Sedan är han lite outsider underdog, jag hejar alltid på sådana och han har spöat matteo i tävlingar innan med.

Per helt ok med tyvärr tror jag inte han räcker hela vägen.

Är det sista örådet nästa vecka? bara en urna kvar ju.
Ja, jag håller också på Nutti av den anledningen. Han verkar vara en schysst kille. Per är en stabil och bra Robinson-deltagare trots att han är lite äldre än majoriteten, han hade varit en värdig vinnare, men är inte heller säker på att han tar sig hela vägen. Carin hade jag också tyckt varit kul om hon vann, då hon isåfall hade trotsat alla odds. Hon är ju kvar efter att många flera gånger trott att hon ska ryka. Jag tror dock hon ryker snart!
Senast redigerad av rednaxela90 2025-11-27 kl. 19:06.
2025-11-27, 19:06
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
OK sorry, gå inte in i tråden förens du sett dagens avsnitt, ett tips bara, gjort det misstaget många gånger själv.
Gör inget, kunde räkna med det ändå. Jag syftade bara på utslagstvälingen, inte örådet.
2025-11-27, 19:30
Medlem
Härligt att fjanten Kevin åkte ut
Senast redigerad av Zingo01 2025-11-27 kl. 19:38.
2025-11-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
ÄÄÄÄÄÄNTLIIIIIGEEEEEN åkte patetiska Kevin ut!! Snackar så mycket skit om andra och hämndbegär yada yada.... Hur lite självinsikt kan man ha? Han och hans skuggsida gör samma saker. Och lika skönt Ebba också åkt! Nästa glädjetjut gör jag när Akink och Ania åker!

Håller med!! Solsidan var vidriga när de var i överläge, skrattade och firade högljutt så fort DE hade framgång. Nu när det går bra för Nord så är de så sjukt bittra och griniga.

Heja Carin som fick ut en sydare!! Och heja August som krattade manegen åt Nord. 🥳
2025-11-27, 19:41
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Mateo leker med alla, jag hoppas att han vinner i år.
2025-11-27, 19:41
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ja, jag håller också på Nutti av den anledningen. Han verkar vara en schysst kille. Per är en stabil och bra Robinson-deltagare trots att han är lite äldre än majoriteten, han hade varit en värdig vinnare, men är inte heller säker på att han tar sig hela vägen. Carin hade jag också tyckt varit kul om hon vann, då hon isåfall hade trotsat alla odds. Hon är ju kvar efter att många flera gånger trott att hon ska ryka. Jag tror dock hon ryker snart!
Carin har bra balans så blir det en sådan tävling kan hon överraska, men i övriga fysiska tävlingar så åker hon, hon är bättre än johan tycker jag dock.

matteo vinner eller outsidern som jag hoppas på nutti, Ania hade kunnat utmana men jag tror hon åker ur i nästa öråd om hon inte vinner duellen då.
2025-11-27, 19:46
Medlem
SodaFointains avatar
2025-11-27, 19:47
Medlem
Sparkade verkligen Nutti undan Pers ben?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in