2025-11-27, 00:02
Medlem
Vi kanske skulle börja kalla Na...eh, Nutti för SS-Samen.
Hoppsan, nu har jag visst börjat stamma när jag skriver.
2025-11-27, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Jag blev ganska förbannad när Akhink läste sitt brev och det lät som att det var nån jäkla MAN som hade skrivit det, det är inte OK. Akhink och jag är meant to be.
Börjar bli litet sotis på dig och Akhink!
2025-11-27, 00:53
Medlem
2025-11-27, 02:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tror inte att Bo-Johan riktigt vet vad "inkognito" betyder.
Hur många gånger har han sagt det?
Inconcievable...
I Castafiores Juveler anses inkognito betyda att man inte annonserar om sin närvaro för allmänheten. I Jönssonligan på Mallis så fick vi lära oss att inkognito som arbetsmetod var pseudonymt att man gick under annat namn, som Johan t.e.x

Även om Bo-Johan är rätt lik en operadiva så kan jag inte avgöra vilken av dom 2 ovanstående som passar bäst in på hans & Emmas megafonutropande karaktärsmord av årets sexigaste bandit-mamma
https://imgbox.com/eX0uhzXU
https://imgbox.com/OL81nqTa
https://imgbox.com/LCQSjb9y
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-27 kl. 02:03.
2025-11-27, 02:08
Medlem
Har sett utslagstävlingen nu och såg jag inte helt fel, vart det ett fusk igen. Får se om någon annan ser samma..
2025-11-27, 02:20
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Han heter tydligen inte Nutti i folkbokföringen, utan Timmy, så vad var poängen med nuttandet?

Varför fick inte Kevin nå brev från flickvännen? är han hopplöst singel?

Jo det heter han och även på Insta.
Hans mamma kallar honom Samuel som är hans första namn men troligtvis har han kallats Nutti av alla andra, väldigt vanligt att föräldrarna säger det ursprungliga namnet och vännerna säger ett smeknamn (men han är döpt till Nutti.)
2025-11-27, 02:36
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Finns två stycken som jag inte vill ska vinna och det är Kevin Saritas som klagar hela tiden och pratar skit men kommer aldrig med någon plan för spelet utan verkar tro att han är på semester med dålig service.

Den andra är Akink Saleh för att hon kallar August psykopat och äcklig mm och sedan ältar och maler på om detta in absurdum och tycker att spelet är orättvist och att de andra deltagarna inte ville lägga sig för hennes skull men sedan la sig August för några andra och då var han elak psykopat mm.

En människa med offerkofta och dubbelmoral är inte en värdig vinnare enligt mig.

Mina favoriter är Matteo Pasero, Per Johnsson och Nutti.

Synd att Jacob Wandrell försvann så tidigt.
René Cautin Yanez hade också varit värdig med så mycket kunskap men han hade otur med elden.

August tog förlusten med huvudet högt, fair play!
2025-11-27, 02:48
Medlem
Puma006s avatar
Åhnej att Carin lyckas hålla sig kvar. Vågat av sydpakten att skicka två frivilliga personer till utslagskampen.

Kunde räkna ut innan att Kevin skulle bli utröstad. Det vart en dödskalle. Skönt slippa höra hans klagande.
2025-11-27, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Finns två stycken som jag inte vill ska vinna och det är Kevin Saritas som klagar hela tiden och pratar skit men kommer aldrig med någon plan för spelet utan verkar tro att han är på semester med dålig service.

Den andra är Akink Saleh för att hon kallar August psykopat och äcklig mm och sedan ältar och maler på om detta in absurdum och tycker att spelet är orättvist och att de andra deltagarna inte ville lägga sig för hennes skull men sedan la sig August för några andra och då var han elak psykopat mm.

En människa med offerkofta och dubbelmoral är inte en värdig vinnare enligt mig.

Mina favoriter är Matteo Pasero, Per Johnsson och Nutti.

Synd att Jacob Wandrell försvann så tidigt.
René Cautin Yanez hade också varit värdig med så mycket kunskap men han hade otur med elden.

August tog förlusten med huvudet högt, fair play!

Jag håller med dig angående Matteo och Per. Skulle vara kul om Nutti tog hem det.

Tycker också det var synd att René åkte ut. Hoppades på honom.
2025-11-27, 04:43
Medlem
Robinson dog fan lite för mig där när Agust åkte ut. 10 sekunders fördel fick han, det är ju absolut ingenting?

Akink visade hur hon är på riktigt. Hon blev så otroligt kränkt över att Agust la sig, samtidigt tyckte hon att hennes gamla lag skulle lägga sig för hennes skull på bekostnad av en annan tävlande.
2025-11-27, 08:06
Avstängd
Inspirit81s avatar
Kan bara konstatera att gamla syd nu är helt fucket, men det är deras egna fel hur fan kunde de låta carin komma tvåa på tok för svagt.

Sedan undrar jag varför inte Akink fick komma in och rösta, produktionen som ville ha ut en sydare gissar jag på.

Om det var dueller i alla urnor sist börjar man ju undra om det var dödskallar i bägge två idag, det är i vartfall lika möjligt.

Är nästa Öråd det sista?

Ska mycket till om inte matteo vinner allt nu, den enda som kan utmana han tror jag faktiskt är nutti isf, för plankan är inte långt borta nu, klassikern.
Senast redigerad av Inspirit81 2025-11-27 kl. 08:47.
2025-11-27, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Schysst av Emilly att slänga pojkvännen under bussen som en känslokall skitstövel. Hon ska väl vara glad att han skrev till henne överhuvudtaget. Snacka om bortskämd och egocentrerad människa.
Håller med om att det var riktigt dåligt! De flesta i den gamla "syd-pakten" ansåg sig själva vara bättre än andra men gav ett väldigt egocentrerat och ytligt intryck...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in