Citat:
Tvivlar på sanningshalten i just den meningen. Nu vill jag höra intervjun, inte läsa vad vänsterextrema etc skriver.
HJ är tydlig i sina videoklipp att han inte accepterar svordomar. Han använder aldrig det annars så måste blitt väldigt upprörd, nått är lite "skumt" med den mannen om han ändrar sin personlighet så han inte längre behärskar sig.
Med det sagt; Jag bryr mig inte om folk svär eller inte svär. Men en person som så tydligt gett uttryck för att aldrig använda svärord tidigare och verkar tappa det lite när han får lite "känsliga frågor" döljer nått.
HJ är tydlig i sina videoklipp att han inte accepterar svordomar. Han använder aldrig det annars så måste blitt väldigt upprörd, nått är lite "skumt" med den mannen om han ändrar sin personlighet så han inte längre behärskar sig.
Med det sagt; Jag bryr mig inte om folk svär eller inte svär. Men en person som så tydligt gett uttryck för att aldrig använda svärord tidigare och verkar tappa det lite när han får lite "känsliga frågor" döljer nått.
"Henrik Jönsson fortsätter:
– Jag är så jävla trött på den frågeställningen. Det är det enda jag har pratat om hela dagen. Det tog fyra fucking dagar innan någon kom på tanken att fråga Magda Gad om hennes finansiering när hon lanserade i somras. Det tog ungefär fyra sekunder innan exakt alla i hela fucking universum började fråga oss om samma sak."
https://www.etc.se/kultur-noje/henrik-joensson-saa-jaevla-troett-paa-den-fraagestaellningen
Gick nyss att läsa utan inlogg.
Tycker det känns uppfriskande att han inte alltid måste krångla till sitt språk. Det vinner han nog på.
Youtubern Henrik hade såklart uttryckt sig annorlunda:
"Jag är fullständigt utmattad av denna eviga problematisering. Det tog fyra dygn innan någon efterfrågade Magda Gads finansieringsstruktur, men blott sekunder innan varenda väsen i kosmos prompt började interpellera oss om samma sak."