Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Kasta bort, vi jobbar med detta, det är lön vi får, jo jag läst om Magnus och Johan
Och de gör knappast någon bra reklam för sexhandeln på Onlyfans, man kan dock förstå ditt motstånd här eftersom det är en negativ bild som framträder sett ur ditt perspektiv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
jag har också flera 100 tals kunder som mår bra, sköter jobb och lever helt vanliga liv,
Men om du säljer på distans, hur vet du då att alla dina kunder mår bra, har jobb och lever helt vanliga liv? 🤔
Man kan dessutom ifrågasätta att du överhuvudtaget skulle ha tid att ha kontakt med hundratals personer och sitta och prata och chatta med dem, det är omöjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
jag tror jag kommer upp i tusentals kunder nu tack vare den nya lagen, men tråkigt lämna en del Svenska sidor.
Det där låter som en enorm överdrift och en ren lögn eftersom du lägger ner så mycket tid på att tjata om hur dålig och värdelös den nya sexköpslagen är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Jag undrar varför ingen har lyft de nöjda kunderna i tidiningarna
Det beror med stor sannolikhet på att det finns nog väldigt få nöjda kunder utan merparten är istället personer som mår dåligt och skäms för sina sexköp?