2025-11-24, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StinkStifelz
Slog till på en samsung Jet 75 2990kr ordinare pris 6390 kr

Så hoppas deb blir bra

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
6390 kr, är du allvarlig? Ett underliggande tema för tråden är ju för fan att folk blir blåsta under Black Week till att tro att de har gjort ett klipp. Den där dammsugaren har troligtvis aldrig kostat så mycket och varit tillgänglig till det lägre priset sedan i april.
Köpte min på mellandagsrean 2022 för 4k. Det stämmer nog att den aldrig kostat 6,4k. Men det är en jävligt bra dammsugare, definitivt ett värt köp.
Citera
2025-11-25, 00:08
Medlem
Praisethesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
finns på amazon

Såg att de hade bra priser nu, tack!
Citera
2025-11-25, 00:43
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinkStifelz
Slog till på en samsung Jet 75 2990kr ordinare pris 6390 kr

Så hoppas deb blir bra

Är den bra då? Var hitta du det för de priset?
Citera
2025-11-25, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
6390 kr, är du allvarlig? Ett underliggande tema för tråden är ju för fan att folk blir blåsta under Black Week till att tro att de har gjort ett klipp. Den där dammsugaren har troligtvis aldrig kostat så mycket och varit tillgänglig till det lägre priset sedan i april.

Alltså den där damaugaren är grym (tjejen har det jobbet).

Troligtvis skriver du. Visa mig gärna nån annons eller något. Sen det är 3k haha skiter fullständigt om den kostat 10k eller 4k innan.
3k är fullt rimligt. Sen görs den väl i Kina fär 1 krona ändå. Så lurad blir vi väl ändå på allt.
Citera
2025-11-25, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Va är det för jävla tråd? Tips på billiga hotell i Algarve hos Booking.com, som också har Black Week?

Ja el Sth
Citera
2025-11-25, 08:57
Medlem
Diablo1118s avatar
Letar alltid efter bra priser på löparskor oavsett. Sällan man hittar rätt storlek på Black week men ibland händer det.

Jag letar också efter ett par prisvärda hörlurar ej trådlösa till min dator då de jag har börjat krångla.

Intresserad av en liten lätt powerbank som är tålig och har okej kapacitet för att ta med på fysiska aktiviteter.

Letar efter en lättviktsjacka som är vattentålig/vattentät med huva till ett bra pris storlek L kanske M.

En reservpannlampa för löpning som inte är allt för dyr.

Billiga träningskläder och utrustning för löpning är också intressant.
Citera
2025-11-25, 09:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Äsch, jag kollar efter allt möjligt, både åt mig själv och julklappar åt andra. Nu för tiden köper jag majoriteten av julklapparna under Black week... Men det ska vara rätt bra rabatt för att köpa. Inte några futtiga 10%...
Citera
2025-11-25, 09:15
Medlem
3d-printfiler är ett rätt bra tips under Black Friday. Tror marknaden är rejält övermättad (fan och hans moster kan ju rita 3d-filer idag), så när reor kommer brukar säljsajterna nästan ge bort modeller. Har bara kollat ett par sajter, men MyMiniFactory och Cults har iaf typ 50% av på stora delar av sortimentet, ser det ut som.
Vet inte hur bra digitala filer funkar som julklapp, dock. Kanske funkar om du har ungar, eller ska ge bort nåt till ungar i släkten.

https://cults3d.com/en

https://www.myminifactory.com/
Citera
2025-11-25, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen
Den här var prisvärd: https://www.komplett.se/product/1324780/gaming/gamingdator/gamingdator-stationar/komplett-pc-advanced-gaming-a115

Vill man gå upp till en dator med 5070 grafikkort måste man kliva upp typ 50% i pris. Vad spelar han för något?

Dock är det utan tillbehör utanför själva datorn..
Skärm, mus, tangentbord och eventuellt högtalarsystem eller hörlurar med mikrofon..
Citera
2025-11-25, 19:44
Medlem
Leckies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Hur jävla många veckor håller det på egentligen? Började 17/11. Black friday är 28/11. Netoonets black fridaypriser gäller till 6/12. Vi har gått från en dag till tre veckor?

Dessutom är det bedrägeri. Webhallen har en dator för HALVA PRISET. Otrolig rabatt! 5 000 istället för 10 000. De sålde samma dator i somras för 4 500.

Webbhallen riskerade 2miljoner i böter och Power 3miljoner pågrund av sånt här år 2024.
Citera
2025-11-25, 21:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostman666
Dock är det utan tillbehör utanför själva datorn..
Skärm, mus, tangentbord och eventuellt högtalarsystem eller hörlurar med mikrofon..
Skärm kan man gott köpa en begagnad för små pengar och mus och tangentbord, som faktiskt inte är kassa - bara inte "the shit" finns på Normal utav alla ställen.
Citera
2025-11-25, 21:22
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Söker bästa möjliga datorskärm under 1000kr.
Ett komplement. Har en bättre redan, men behöver en till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in