2025-11-18, 18:17
Medlem
Black week är igång. Kom gärna med era bästa tips på riktigt bra klipp man kan göra. Åhléns verkar ha en hel del bra deals tycker jag.
Ni som är intresserade av robotgräsklippare så har Mammotion ruggigt bra priser just nu.
Citera
2025-11-18, 18:30
Medlem
Va är det för jävla tråd? Tips på billiga hotell i Algarve hos Booking.com, som också har Black Week?
Citera
2025-11-18, 18:30
Medlem
Beaver14s avatar
Sonen vill ha en stationär gamingdator, pris ca 11-12000. Jag är kass på datorer så tar gärna emot tips på bra deals angående detta.
Citera
2025-11-18, 19:07
Medlem
MarcoStars avatar
Jag tänkte teckna om bredband- och tv-abbonemang. Brukara vara fördelaktiga erbjudanden under Black week som man tjänar på i ett år framåt.

Sen behöver jag en ny Oral B-tandborste och tänkte bunkra upp med kosttillskott och hygienartiklar från apoteket.
Citera
2025-11-18, 19:09
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kikkomanz
Black week är igång. Kom gärna med era bästa tips på riktigt bra klipp man kan göra. Åhléns verkar ha en hel del bra deals tycker jag.
Ni som är intresserade av robotgräsklippare så har Mammotion ruggigt bra priser just nu.
Black week är väl nästa vecka och Black friday den 28 november?
Citera
2025-11-18, 19:42
Medlem
Black Friday har blivit ett skämt.
Förr var det Black friday. Sen blev det Black weekend. Sen Black week följt av Black weeks och Black month. Sen ska rean "tjuvstartas" också.
Borde byta namn till Urvattnad Friday.

Så fort företagen börjar se dollartecken så ska de förstöra ett bra koncept. Sen höjer en del sina priser inför rean också så reapriset är ej nödvändigtvis billigare än innan. Men många ser bara %-andelen på rean och köper i tron om att det är billigare.
Vill man göra kap så bör man veta vad man ska köpa och följa prisutvecklingen någon månad innan fram till rean. Då ser man om det är billigare eller inte.

Prisjakt.nu har också en prishistorik-funktion på varor som är händig där man kan kolla prisutvecklingen bakåt i tiden

Lycka till med era inköp! (ej sarkastiskt)
Citera
2025-11-18, 20:09
Medlem
Min tips är att gå in på prisjakt och kolla prishistoriken på produkten innan ni köper. Lita inte på företagen.
Citera
2025-11-18, 20:13
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Sonen vill ha en stationär gamingdator, pris ca 11-12000. Jag är kass på datorer så tar gärna emot tips på bra deals angående detta.
Gå till en Inet eller Webhallen, säg att du vill ha hjälp med att plocka ihop delar, och bygga, en gamingdator för si eller så där mycket. Du kommer att få en mycket bättre produkt än alla färdigabyggda datorer som säljs hos våra el-lador. Plus "färdiga" datorer kommer ofta med delar som inte är standard, så man kan inte byta ut något som går sönder eller uppgradera som man vill.
Citera
2025-11-18, 21:20
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:

Folket på Flashbacks underforum köpråd PC stationärt brukar vara bra på tips. Sen har du Sweclockers forum
Citera
2025-11-18, 21:26
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:

Den här var prisvärd: https://www.komplett.se/product/1324780/gaming/gamingdator/gamingdator-stationar/komplett-pc-advanced-gaming-a115

Vill man gå upp till en dator med 5070 grafikkort måste man kliva upp typ 50% i pris. Vad spelar han för något?
Citera
2025-11-18, 21:28
Medlem
Kommer inte handla ett skit!
Citera
2025-11-18, 21:30
Medlem
Är på jakt efter en skaftdammsugare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera