2025-11-24, 16:57
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
De enda jag hittar med riktiga fysiska knappar är Jabra Elite 4 Active och Bose SoundSport Free. Hittar dock ingen butik med rea tyvärr.
Det är ett par Elite 4 Active som har gett upp för mig.
Jag kan så klart leva med AirPods-lika lurar, eller pynta ordinarie pris pris om det kniper, hade bara hoppats att nån hade ramlat över något.
Citera
2025-11-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Den stora bluffveckan.

Nja. Det finns bra erbjudanden. Men man behöver leta och veta vad saker normalt kostar. Samt kika prishistorik på prisjakt.

Ett exempel på en jävligt bra BF deal är B&O Beoplay Ex på Amzn. Jag hade köpt dem om jag inte redan ägt dem.
Citera
2025-11-24, 18:38
Medlem
Praisethesuns avatar
Tycker grafikkort inte har fått så bra rabatt än så länge. Behöver ett kort som har hdmi 2.1 nämligen, typ under eller runt 3000kr. Någon som sett nån rabatt på dom ännu?
Citera
2025-11-24, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
just det jag menar, nu finns det alla möjliga ställen o handla från så black week är inte tilltalande på samma sätt men nu ska det ju bli tull redan från första kronan så kanske black week kommer bli nåt större när aliexpress o doms idorna inte kan konkurrera på samma sätt som nu.

Körde på en dyson v12 submarine...jag är officiellt vuxen nyfiken på om den mekaniska golvmoppen är bra

Ja, trodde inte jag skulle vara "glad " för en damsugare. Men uppenbarligen 😃
Citera
2025-11-24, 19:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praisethesun
Tycker grafikkort inte har fått så bra rabatt än så länge. Behöver ett kort som har hdmi 2.1 nämligen, typ under eller runt 3000kr. Någon som sett nån rabatt på dom ännu?
Eh, om du bara behöver HDMI 2.1 så finns det ju uppsjö med kort under 3K att välja på.
Citera
2025-11-24, 20:06
Medlem
Sinraths avatar
Klassiker som kommer varje år:

Citat:
Harman Kardon Onyx 9, 999kr på ICA Maxi

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=13880372
Citera
2025-11-24, 20:09
Medlem
DenverAirports avatar
Hur jävla många veckor håller det på egentligen? Började 17/11. Black friday är 28/11. Netoonets black fridaypriser gäller till 6/12. Vi har gått från en dag till tre veckor?

Dessutom är det bedrägeri. Webhallen har en dator för HALVA PRISET. Otrolig rabatt! 5 000 istället för 10 000. De sålde samma dator i somras för 4 500.
Citera
2025-11-24, 20:13
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Hur jävla många veckor håller det på egentligen? Började 17/11. Black friday är 28/11. Netoonets black fridaypriser gäller till 6/12. Vi har gått från en dag till tre veckor?

Dessutom är det bedrägeri. Webhallen har en dator för HALVA PRISET. Otrolig rabatt! 5 000 istället för 10 000. De sålde samma dator i somras för 4 500.
Och på måndag kör vi cyber monday sen börjar december-rean sen börjar mellandagsrean sen börjar januarirean.

Vi har blivit som kineserna, "rea" året runt.
Citera
2025-11-24, 20:54
Medlem
Karmans avatar
Citat:

Det var väl rea då också. Lägg sen på inflation på det...

Fattar faktiskt det här gnället att handlarna manipulerar kampanjpriserna. När jag köper jag något, så köper jag det för att jag tycker det är prisvärt i den stund jag köper det, att priset motsvarar det jag vill få för pengarna. Sen skiter jag i om det har varit dyrare eller billigare innan. Priser går alltid upp och ner, så det behöver man inte bry sig om.
Citera
2025-11-24, 23:13
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinkStifelz
Slog till på en samsung Jet 75 2990kr ordinare pris 6390 kr

6390 kr, är du allvarlig? Ett underliggande tema för tråden är ju för fan att folk blir blåsta under Black Week till att tro att de har gjort ett klipp. Den där dammsugaren har troligtvis aldrig kostat så mycket och varit tillgänglig till det lägre priset sedan i april.
Senast redigerad av JohnnyDungeon 2025-11-24 kl. 23:17.
Citera
2025-11-24, 23:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Slutet oktober och halvvägs in i december typ.

Citat:
Webhallen har fulat sig förr med att fejka låga priser/höja till black friday.
Citera
2025-11-24, 23:42
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praisethesun

finns på amazon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in