2025-11-25, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpanliten
Låter sjukt konstigt hon skulle få en operation bara sådär med insatt nät. Har själv haft problem med urinläkage efter 2 förlossningar. Har bara fått till mig att träna knipövningar och köpa geisha kulor. Oxå träffat typ vulva läkare. Inte fått komma till urolog då det ligger vad jag förstått på vårdcentralen.
Det jag fick till mig var att mäta mängden urin och hur ofta jag kissar. Dessutom har de kollat med ultraljud för att se jag tömmer blåsan.
Ovanpå det har jag oxå ärrbildning efter förlossning men aldrig sytt. Känner fortfarande av det i perioder trots det snart är 17 år sen jag fick första barnet.
Är faktiskt inte så stor operation. Den kräver inte narkos. Dessutom är det en viktig operation eftersom kvinnohälsa ofta nedprioriteras. Den sker i vaket tillstånd och kallas TVT.
Citera
2025-11-25, 19:38
Medlem
motyls avatar
Hannas vårdsökarbeteende spårar ur och börjar bli obehagligt. Men man får väl vara glad att det inte är L hon försöker göra sjuk.
Citera
2025-11-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hon har redan hunnit blocka kommentarer - de kommentarer som ligger kvar hyllar att hon lyfter frågan . Då kanske man skall skriva korrekt information också och inte bara svamla ”jag lyssnade inte så noga men något om ärret”

Hur vet du att hon blockat? Vad har du sett som tagits bort?
Citera
2025-11-25, 19:39
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Är det något nytt att hon har skrivit UGC i sin profil?

Hon har haft det skrivet förut men tog av oklar anledning bort det ett tag.
Beror väl på vilka samarbetspartners hon eftersöker.
Citera
2025-11-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Hur vet du att hon blockat? Vad har du sett som tagits bort?

17 kommentarer just nu men man ser bara 15 i flödet
Citera
2025-11-25, 20:23
Medlem
Orgasm-minen är tillbaka i hello fresh samarbetet som är såååååå gott….
Citera
2025-11-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpanliten
Låter sjukt konstigt hon skulle få en operation bara sådär med insatt nät. Har själv haft problem med urinläkage efter 2 förlossningar. Har bara fått till mig att träna knipövningar och köpa geisha kulor. Oxå träffat typ vulva läkare. Inte fått komma till urolog då det ligger vad jag förstått på vårdcentralen.
Det jag fick till mig var att mäta mängden urin och hur ofta jag kissar. Dessutom har de kollat med ultraljud för att se jag tömmer blåsan.
Ovanpå det har jag oxå ärrbildning efter förlossning men aldrig sytt. Känner fortfarande av det i perioder trots det snart är 17 år sen jag fick första barnet.
Helt galet! Andra kämpar för att ens få en remiss och en läkartid inom vårdgarantin, men Hanna får remiss och besök som löpande band! Det kanske är fördelen att bo i en liten by… sjukt.

I videon när hon ”löpte” på sitt band var det någon här som kommenterade att hon inom snar framtid kommer klaga på läckage! Haha
Citera
2025-11-25, 20:29
Medlem
Bobhallonsafts avatar
"När inspirationen är skit..."
KAN hon inte använda bättre språk?
När inspirationen tryter?
När inspirationen saknas?
När inspirationen är som bortblåst?

ALLT är väl bättre än SKIT?

Och: "Nu ska vi riva rödlök" (enligt receptet) HT börjar men sen "Nä jag tänker att vi hackar" 🥸🥸

Detta kanske är småsaker egentligen. Men dessa småsaker som GÅR ATT TÄNKA PÅ OCH ÄNDRA skulle göra såååå mycket för hennes influerande.
Citera
2025-11-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Helt galet! Andra kämpar för att ens få en remiss och en läkartid inom vårdgarantin, men Hanna får remiss och besök som löpande band! Det kanske är fördelen att bo i en liten by… sjukt.

I videon när hon ”löpte” på sitt band var det någon här som kommenterade att hon inom snar framtid kommer klaga på läckage! Haha

En gång på bandet så var det över.
Hade hon gjort det fler gånger efter det så hade vi med stor sannolikhet fått se de. Men hon har ju en grov-förlosningsskada….. och skulle tro att deras sexliv är =0.
Citera
2025-11-25, 20:55
Medlem
Varför ska hon alltid göra matlådor när hon har samarbete med Hello Fresh. Det framgår aldrig att dom äter den maten tillsammans. Ibland står hon själv och äter maten vid bänken eller sitter vid ett litet soffbord. Sedan tycker jag inte att 84 kr per portion är särskilt billigt för hemlagad mat, jag kan lätt laga samma mat för hälften av det.
Citera
2025-11-25, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Varför ska hon alltid göra matlådor när hon har samarbete med Hello Fresh. Det framgår aldrig att dom äter den maten tillsammans. Ibland står hon själv och äter maten vid bänken eller sitter vid ett litet soffbord. Sedan tycker jag inte att 84 kr per portion är särskilt billigt för hemlagad mat, jag kan lätt laga samma mat för hälften av det.

Men de är ju ”sååå braaaaa”
Citera
2025-11-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Att handla av hello fresh har inte med kostnad att göra, utan när man har dålig matfantasi och inte orkar handla eller vad det nu kan handla om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in