Citat:
Tror det beror på att hon slutat eller pausat att styla det . Insåg idag när jag såg bilden på henne med uppsatt hår på Billgren&Woods Insta att den här osminkade looken är förstås danskinspirerad. Flera danska influencers som kör den looken och även Dixdöttrarna.
Men om du jämför bilder på när hon har en tredjedel av håret (överhåret) uppsatt t.ex. så ser du att det är betydligt mindre mängd hår med. Det glesar här och var. Skulle gissa på antingen bristfällig kost eller helt enkelt gener som tar ut sin rätt. Hennes mamma har ju som bekant ganska tunt och stripigt hår.
Citat:
Haha, ja i Elsas värld är verkligen detta stort. Alltså, känslan av att klara uppkörningen är ju verkligen så skön för det finns inget tråkigare än att övningsköra. Obs nu klarade ju inte Elsa uppkörningen på det första försöket. Detta var det andra försöket.
Jag tycker också hur hon blåser upp detta talar för att hon inte gjort många prövande saker, som till exempel utbildning i olika former. Det har jag fortfarande inte kan fatta att hon inte gjort. Läs en kurs liksom?? Jag undrar om Sofia har/kommer ha svårt att relatera till Elsas tjat om körkortet. Sofia håller ju på att kämpa sig igenom sjuksköterskaurbildningen och där är ju varje vecka en uppkörningsvecka. Jag klarar dock inte av att lyssna på deras podd i mer än fem minuter så någon annan får rapportera här om den delen. Jag tror dock att vi kommer få fler inlägg om körkortet i bloggen.
Jag tycker också hur hon blåser upp detta talar för att hon inte gjort många prövande saker, som till exempel utbildning i olika former. Det har jag fortfarande inte kan fatta att hon inte gjort. Läs en kurs liksom?? Jag undrar om Sofia har/kommer ha svårt att relatera till Elsas tjat om körkortet. Sofia håller ju på att kämpa sig igenom sjuksköterskaurbildningen och där är ju varje vecka en uppkörningsvecka. Jag klarar dock inte av att lyssna på deras podd i mer än fem minuter så någon annan får rapportera här om den delen. Jag tror dock att vi kommer få fler inlägg om körkortet i bloggen.
Det är antagligen stort för henne. Om du betänker hur hennes liv ser ut (åtminstone den inblick vi får via bloggen) så är det mest självtröstande åtgärder som daglig shopping och pyssel hon ägnar sig åt. Även selfies.