2025-11-25, 17:34
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nu ligger inlägget uppe igen!

Tycker det är konstigt när man som Hanna hävdar att hon lidit av detta i 2 år inte skriver ner vad läkaren säger utan svamlar om något nät vet inte riktigt vad, spruta för något minns inte vad, svammel svammel. Har hon problem med korttidsminnet - kanske skulle ta med mamma Theorin på undersökningarna då så hon får anteckna!
Det där är helt mindblowing... eftersom HT har så mycket krämpor och rädslor - varför skriver hon inte ner under besöken? Allt kretsar ju kring hennes "sjukdomar" då är det väl jävligt viktigt att komma ihåg vad som sägs?
Eller kanske läsa sin journal på 1177 innan hon svamlar? Att lägga ut en uppdatering med halv information?

Blir mållös...
Citera
2025-11-25, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Det där är helt mindblowing... eftersom HT har så mycket krämpor och rädslor - varför skriver hon inte ner under besöken? Allt kretsar ju kring hennes "sjukdomar" då är det väl jävligt viktigt att komma ihåg vad som sägs?
Eller kanske läsa sin journal på 1177 innan hon svamlar? Att lägga ut en uppdatering med halv information?

Blir mållös...

Hon har redan hunnit blocka kommentarer - de kommentarer som ligger kvar hyllar att hon lyfter frågan . Då kanske man skall skriva korrekt information också och inte bara svamla ”jag lyssnade inte så noga men något om ärret”
Citera
2025-11-25, 17:45
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Hon har redan hunnit blocka kommentarer - de kommentarer som ligger kvar hyllar att hon lyfter frågan . Då kanske man skall skriva korrekt information också och inte bara svamla ”jag lyssnade inte så noga men något om ärret”
Börjar på riktigt undra om HT är en del av ett socialt experiment typ 😂😂
Citera
2025-11-25, 18:05
Medlem
Undra om hon verkligen gett knipövningar en chans ett halvår? Hon är ju känd för quickfixes så man blir ju fundersam. Jag tror det hade hjälpt hennes problem men det blir det ju inte lika roligt content av så är det ju
Citera
2025-11-25, 18:08
Medlem
Citat:
Nu ligger inlägget uppe igen!

Tycker det är konstigt när man som Hanna hävdar att hon lidit av detta i 2 år inte skriver ner vad läkaren säger utan svamlar om något nät vet inte riktigt vad, spruta för något minns inte vad, svammel svammel. Har hon problem med korttidsminnet - kanske skulle ta med mamma Theorin på undersökningarna då så hon får anteckna!
Jag tror att läkaren nämnde lite odetaljerat vilka alternativ som finns om inte bäckenbottenträningen med knipövningar hjälper. Har svårt att se att de kommer operera henne innan hon provat det i minst ett halvår.
Citera
2025-11-25, 18:29
Medlem
FruKrokodils avatar
En lång svamlig text om den gRoVa skadan som är alldeles extra grov för att den sitter på Hanna Theorin.
Jag vet inte om det är ett så stort allmänintresse i att veta exakt hur Hannas kön ser ut, särskilt då hon inte lär ut något eller ger tips (eftersom hon inte kommer ihåg speciellt mycket från läkarbesöken).

Men lycklig ter hon sig verkligen, sitta där avslappnad med en thekopp och ett flin- finns som sagt ingen som blir lika genuint överlycklig pga kontakt med vården.
Någon som får betalt för att bry sig om alla hennes krämpor.
Citera
2025-11-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Undra om hon verkligen gett knipövningar en chans ett halvår? Hon är ju känd för quickfixes så man blir ju fundersam. Jag tror det hade hjälpt hennes problem men det blir det ju inte lika roligt content av så är det ju

hon kunde ju passat på att göra knipövningar alla timmar hon nattat dottern i bärselen. ”Men jag har aldrig hört om knipövningar. Vad är det?”

Men som du skrev, hon behöver något att skriva om. Hennes liv är så händelselöst att hon måste ha massa åkommor av allt och lite till.

P.s löpbandet kanske slutade fungera efter ett niagrafall av kiss?
Senast redigerad av Hajmedii 2025-11-25 kl. 18:34.
Citera
2025-11-25, 18:47
Medlem
Låter sjukt konstigt hon skulle få en operation bara sådär med insatt nät. Har själv haft problem med urinläkage efter 2 förlossningar. Har bara fått till mig att träna knipövningar och köpa geisha kulor. Oxå träffat typ vulva läkare. Inte fått komma till urolog då det ligger vad jag förstått på vårdcentralen.
Det jag fick till mig var att mäta mängden urin och hur ofta jag kissar. Dessutom har de kollat med ultraljud för att se jag tömmer blåsan.
Ovanpå det har jag oxå ärrbildning efter förlossning men aldrig sytt. Känner fortfarande av det i perioder trots det snart är 17 år sen jag fick första barnet.
Citera
2025-11-25, 18:53
Medlem
Nu drar följarna!! Som så många gör, börjar följa för en tävling och sen avfölja direkt efter..
Citera
2025-11-25, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Nu drar följarna!! Som så många gör, börjar följa för en tävling och sen avfölja direkt efter..
Är nog för att hon är så falsk i sina tävlingar
Citera
2025-11-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
hon kunde ju passat på att göra knipövningar alla timmar hon nattat dottern i bärselen. ”Men jag har aldrig hört om knipövningar. Vad är det?”

Men som du skrev, hon behöver något att skriva om. Hennes liv är så händelselöst att hon måste ha massa åkommor av allt och lite till.

P.s löpbandet kanske slutade fungera efter ett niagrafall av kiss?

Och så ska hon alltid vara värst. Så himla kul att hon på riktigt skrev att det är en ”avancerad grov grad 2” 😂😂😂

Och så tydligt att hon tänker ut hur hon ska få detta att låta så allvarligt som möjligt. För helt ärligt. Det hon har är ett ömmande ärr och en överspänd bäckenbotten. Det är så himla milt på skalan med ”förlossningsskador”. Så då drar hon till med att ”Så här kan man inte ha det. Jag spänner mig hela. Hela. Tiden”.

Som att det är något hon gör aktivt!!?? Det är en muskel som inte fattar att den ska slappna av….
Citera
2025-11-25, 19:14
Medlem
Är det något nytt att hon har skrivit UGC i sin profil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in