2025-11-25, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Anjo på plats för att stötta Julia idag. Gulligt. Jocke bölar ut på insta story om vittnet på torsdag.

Anjo med ett helt entourage för att stötta tjejen han förra veckan ville skulle hängas ut för hela svenska folket. Om man behöver stöd tänker jag att det normala är att typ ta med sin morsa och inte en youtuber.
Joakim "jag vill inte ha drama" Lundell väljer återigen att ägna sig åt just det. Om man är rädd för att vittna vänder man sig till rättsväsendet och inte instagram.
Citera
2025-11-25, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Anjo på plats för att stötta Julia idag. Gulligt. Jocke bölar ut på insta story om vittnet på torsdag.

Sjukt video klipp han lägger upp från Julia med ingen kontext eller något där Anjo och chrippa står och gapar på varandra.
Citera
2025-11-25, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han har tre.
Källa på det?
Citera
2025-11-25, 14:44
Medlem
Citat:
Han har tre.

3 strikes
1 son
0 döttrar
Citera
2025-11-25, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Det var ett tillägg till det som har påståtts tidigare och det mitt inlägg handlade om. Kan du inte komma med direkta timestamp så kan jag inte svara på din fråga.

Det var ju inte direkt det som man påstod att man hade sagt här. Om en åklagare i princip var redo att gå till åtal och den andra lägger ner det direkt det kommer till dennes bord kan jag förstå att man tycker att det är konstigt, men de har väl helt enkelt haft olika syn på vad som är i allmänhetens intresse och inte.

Lyssnade i max 10 min till, sen gav jag upp, sorry.
Citera
2025-11-25, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
3 strikes
1 son
0 döttrar
24 st Pepsi Max.
Citera
2025-11-25, 14:57
Medlem
"i dont give a fuck".

"really?"

https://i.postimg.cc/BQVbkFdj/Screenshot-20251125-145511-Chrome.jpg
Citera
2025-11-25, 15:25
Medlem
Vem var det som filmade på Tingsrätten (cafeterian/korridorer?), var det Anjo eller Julia?
Hänvisar till de storys som Joakim Lundell postat på Instagram.

Får man verkligen filma eller ta bilder på personer och skicka dessa till Joakim i syfte att kränka en person/flera personer?
Förutsätter att den som filmade (Anjo?) inte hade tillstånd att filma de personer som syntes i klippen.

Kränkande fotografering?
Ofredande?
Förtal?

Varför pratar Anjo som om han kommer från ett MENA-land i klippen?

https://lawline.se/answers/ar-det-otillatet-att-filma-nagon-utan-tillatelse
Citera
2025-11-25, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Vem var det som filmade på Tingsrätten (cafeterian/korridorer?), var det Anjo eller Julia?
Hänvisar till de storys som Joakim Lundell postat på Instagram.

Får man verkligen filma eller ta bilder på personer och skicka dessa till Joakim i syfte att kränka en person/flera personer?
Förutsätter att den som filmade (Anjo?) inte hade tillstånd att filma de personer som syntes i klippen.

Kränkande fotografering?
Ofredande?
Förtal?

Varför pratar Anjo som om han kommer från ett MENA-land i klippen?

https://lawline.se/answers/ar-det-otillatet-att-filma-nagon-utan-tillatelse

Filmen på bråket inifrån Sibylla är det Julia som filmar
Citera
2025-11-25, 15:32
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Att programmet inte syns i tablån. Det är förmodligen av strategiska skäl det inte plockats in i tablån än.
Njaaa, tror du? Jag tror väl snarare att de bara inte lägger ut för tidigt? Eller?
Citera
2025-11-25, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Lyssnade i max 10 min till, sen gav jag upp, sorry.

Då är vi två.

Citat:
Ursprungligen postat av HSHH
Filmen på bråket inifrån Sibylla är det Julia som filmar

Intressant när det var dessa två personer som hade en himla massa att säga om hur psykotiskt det var av Linnea att smygfilma Chrippa i början. Nu har det återigen visat sig att de gör exakt samma sak själva.
Citera
2025-11-25, 15:37
Medlem
Citat:
Njaaa, tror du? Jag tror väl snarare att de bara inte lägger ut för tidigt? Eller?

Återigen, man går inte ut med dokument inifrån förrän kort inpå sändning. De två senaste granskningarna lade man ut någonting om först dagen för sändning. Det är inget konstigt med att man inte hittar någon information om det, snarare talar de två hål i tablån för att det kan finnas någon sanning i att det kommer sändas 2/12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in