2025-11-24, 22:39
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Om det blir en dokumentär.. tycker mig ha sett lite konstigheter men då jag inte är en dokumentärskapare så låter vi det vara osagt.

Vilka konstigheter tycker du dig ha sett?
Citera
2025-11-24, 22:40
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Nej, noll stycken
Han har tre.
Citera
2025-11-24, 22:40
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Nej, noll stycken

Han har tre.
Citera
2025-11-25, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Men så fruktansvärt roligt! Såg ifrån en av Anjos egna videos när han berättar om hur lurad han blivit. Teamet ville jag skulle visa i MIN (anjos alltså) vilka goda vänner jag och jåcke är, sen sitter han och återger ordagrant hur ĥan har dragit in jåcki i värsta skitstormen, men reflekterar bara över att HANS dokumentär som han trott skulle hylla honom istället handlar om det dåliga klimatet på sociala medier. Någon i tv teamet har berömt anjo jättemycket för hans fantastiska film om "den väldigt kända artisten" Anna book och hennes våldtäktsdömda son. Erbjuder sen jåcki att komma och grilla med ungarna så han får synas i dokumentären om anjos liv som badboll. Han framstår verkligen som iq65 i sina egna videos, så SVT behöver inte ens anstränga sig för att få honom att framställas i dåliga dagar, ni fattar.

Va det grillfesten i Anjos hyrda hus, den som Baronen inte fick komma på?

Enda gången de där stollarna träffas i verkligheten är för att filma nått. Vilken genuin vänskap.
Citera
2025-11-25, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Liten nyfiken fråga , det skrivs i denna tråd som Anjo kommer bli kapad vid fotknölarna i SVTs otroliga vassa doumentär Hatet som Chrippa varit med och byggt upp ihop med supande oj superjournalisten BG ... Är det nån som vet om den finns ? om det kommer vara en serie ? 1 program eller en kort dokumentär eller är det ett inslag i nåt annat program? Kräftan pratar som om han vet hela slutresultatet . Men att han säger saker har 0 trovärdighet och dessutom om han sett det och kan kommentera det så faller allt som uppgjort. Så kan det vara så att alla är trollade och ingen vet vad det handlar om ? Eller vad är det som skall visas ? Kommer det visas ? etc
Svara först på varför du skriver ”supande oj super” och varför du far med osanning om att Chrippa har byggt upp dokumentären tillsammans med BGB.

Redan där skämmer du ut dig som ett troll som inte kan föra fram dina frågeställningar eller åsikter utan att krydda med absurda osanningar.

Dokumentärens namn ska enligt utsagor vara Hatet. Vilka personer som varit porträtterade eller intervjuade i den drivs av just ”hatet”? Bara Anjo och Jocke av dom som kommit ut med sin medverkan. Finns det nåt positivt att säga om Anjo och Jocke som skulle kunna kopplas till titeln ”Hatet” eller blir dom utsatta för mycket hat? Nej är svaret.

BGB har redan gjort Att rädda ett barn, annars är Jockes drev mot Chrippa i sin roll som pappa i stort en repris på den.

Dokument inifrån är i regel i tre ungefär timslånga delar.
Senast redigerad av Pallal 2025-11-25 kl. 03:51.
Citera
2025-11-25, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Vilka konstigheter tycker du dig ha sett?
Att programmet inte syns i tablån. Det är förmodligen av strategiska skäl det inte plockats in i tablån än.
Citera
2025-11-25, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Anledningen till att det står "program ej fastställt" beror på om Bosse Göran hinner bli klar i tid med sitt patetiska lilla korståg och därför håller man den "sloten" öppen. Hinner han inte så slänger de in något annat program, typ repris av Antikrundan eller dylikt.
Trådsanning.
Citera
2025-11-25, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Behöver du fråga det? Han pratar ju inte om annat. Det var ymnigt "snöfall" i videon för övrigt. Han fick nog rådet att plocka ned den av sin advokat eller något.
Trådsanning.
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Vad tycker du om att en del försöker misskreditera åklagare i Nyköping genom att påstå att de är oerfarna, ointresserade och att man kan "misstänka att nån annan styr och drar i trådarna", samt att påstå att hela rättsväsendet i Norrköping är korrupt?
Låter som ren paranoia.
Vem säger att man kan ”misstänka agg nån annan shut och drar i trådarna”, samt att rättsväsendet i Norrköping i korrupt?

Att Norrköpingspolisen har en uppseendeväckande hög benägenhet att lägga ner fall däremot - det har granskats, fastställts och dryftats i flera nyhetsprogram och andra medier.

Man har också genom granskningen kunnat konstatera Norrköpingspolisen lägger ner utredningar trots tydliga bevis.

https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/artikel/svts-granskning-polisen-i-norrkoping-ar-ett-skrackexempel/r04w97pl
Senast redigerad av Pallal 2025-11-25 kl. 05:19.
Citera
2025-11-25, 06:24
Avslutad
Anjo är en pajas och hans dokumentär är skit
Goatbrainkebab sammanfattar det riktigt bra i denna. Ni som nu älskar Anjo, slösa 26 min av ert liv och lyssna

https://www.youtube.com/watch?v=Wnj570KLatQ&t=25s

Sen utlovar Skilleras att B&B skall gå ut med en banger. Vi får se om det stämmer, jag vill gärna ha lite skit i väntan på dokumentären på SVT
Citera
2025-11-25, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Anjo är en pajas och hans dokumentär är skit
Goatbrainkebab sammanfattar det riktigt bra i denna. Ni som nu älskar Anjo, slösa 26 min av ert liv och lyssna

https://www.youtube.com/watch?v=Wnj570KLatQ&t=25s

Sen utlovar Skilleras att B&B skall gå ut med en banger. Vi får se om det stämmer, jag vill gärna ha lite skit i väntan på dokumentären på SVT

Goatbrain är riktigt vass, videon var suveräään (så som Simon uttalar det).
Citera
2025-11-25, 07:45
Medlem
miapetters avatar
Jag vet inte hur bra/djup dokumentären "Hatet" kommer att vara.
Utifrån Bo Görans meritförteckning har jag absolut höga förväntningar men den enda grävande journalist jag egentligen alltid VET gör bra grejer är Dan Josefsson (inte att förväxla med Jan med samma efternamn..)

Beroende på hur bra/djup den är, o vad efterverkningar av den är, exempelvis svenska YTs reaktion (jag hoppas de framställs i dålig dager som låtit detta fortgå!) så kan jag tänka mig följande:

OM Joakim Lundell ställs inför alternativet att antingen gå under tillsammans med Anjo eller att försöka rädda sin egen karriär kommer han definitivt att välja det sistnämnda. Tvärtom är uteslutet då ett av Anjos, faktiskt något sympatiska drag är hans lojalitet. Missriktad visserligen men ändå.
Om det skulle ske kan vi vänta oss en störtflod att prints, ljudinspelningar, läckta chattar osv.
Ja, jag har popcorn hemma, om utifall att...
Citera
2025-11-25, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Trådsanning.
Vem säger att man kan ”misstänka agg nån annan shut och drar i trådarna”, samt att rättsväsendet i Norrköping i korrupt?

Att Norrköpingspolisen har en uppseendeväckande hög benägenhet att lägga ner fall däremot - det har granskats, fastställts och dryftats i flera nyhetsprogram och andra medier.

Man har också genom granskningen kunnat konstatera Norrköpingspolisen lägger ner utredningar trots tydliga bevis.

https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/artikel/svts-granskning-polisen-i-norrkoping-ar-ett-skrackexempel/r04w97pl

De tre tomtarna i "videon" påstod det. Mest hon den synnerligen arbetsföra "juristen". De andra två tomtarna satt mest och "ja precis" "ja exakt". Och ljög om annat.
Sen stavade jag bättre än så där va? Skriv inte i affekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in