2025-11-25, 14:46
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskhimself
Jag såg nyss en video på Joakim Lundells Instagram.

Där anjo o chrippa stod å gapade.

Så hör man chrippa skrika att anjo är ej pappa till sina barn & hans fru har blivit våldtagen….

Samtidigt som han skriker kallar du min fru hora och Linnea skriker att anjo är en horunge?

Vad sker detta är noga sjukaste jag hört

C&L gör bort sig totalt
Citera
2025-11-25, 14:47
Medlem
Nejellervas avatar
Ska inte fru Lundström vara så smart och intelligent?

Citat:
Åklagaren undrar vilken insikt Chrippas hustru har haft i hans inkomster?

- Hon vet att jag får en lön utbetald av en agentur. Vi förväntar oss bägge två att pengarna är skattade och klara, svarar den åtalade.
Citera
2025-11-25, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Hur är klimatet på anstalterna?? Hur går tugget och hierarkin? Står man högt i rang som YouTube-prinsessa och * influencer *? Han presenterar sig som * kreatör *, medfångarna kommer undra va fan det är, klipper gräsmattor? Lilla kreatören är duktig på att knappa på tangenterna och klicka musen , Inger det mycket respekt

Alltid tyckt det känns så otroligt feminint och bögigt att som vuxen man cosplaya influencer. Bygg något, snickra ett hus, dra en el-ledning, kör budbil. Men nej glittra bakom rosablinkande LED-dataskärmen 💅🏻💅🏻

Han lär hamna på en låg klass 2:a kan tänka mig han blir placerad på Karlskoga eller dylikt, han lär inte ha några större problem med andra interner pgav att han e YouTuber. Han kommer nog komma in i tugget hyfsat bra göra sin tid jobba lite verkstaden och fått någon ny polare när han kommer ut och återupptar sin YouTube kanal
Citera
2025-11-25, 14:49
Medlem
oskhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ska inte fru Lundström vara så smart och intelligent?

Hon stödjer en man som gapar att folk blivit våldtagana o våldtäksmannen är pappan osv
Citera
2025-11-25, 14:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ser ut som en luffare, vilket han är. Han vet inte hur man klär sig för sådana här situationer, den saken är tydlig.
Hur klär man sig då -- du som vet.
Citera
2025-11-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Joakim Lundells story på IG nu. En kärring, förmodligen tandlösa morsan sin, står och håller tillbaka store tuffe Chrippa som ber ANJO att komma?? Anjo står ju där, det är ju bara gå förbi morsan och konfrontera honom, varför be ANJO komma??

Det här är fan bättre än julafton. Att få se dessa vrak skämma ut sig för alla att se. jag LÄNGTAR till dokumentären i december och att den är till Chrippas fördel så det här kan fortsätta läääänge till

För dom som inte har IG kan nån länka videon här ? inser Kräftan inte att hålla på mot andra som är vittnen att det går som övergrepp i rättsak och att göra det inför öppen ridå är ju godag yxkvast ... Om "jocke" som alla här säger driver andra att göra saker så löser Kräftan det bra nu att framställa sig som mobbaren istället för offret så skulle "dokumentären" vara att dom är offer så märks nog sanningen nu och SVT får febrilt klippa om den för den ska ha nån relevans hahaha bra jobbat kräftan
Citera
2025-11-25, 14:51
Medlem
Kan någon dela jockes videos för oss som inte har Instagram och dylikt?? 😂
Citera
2025-11-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Kan någon dela jockes videos för oss som inte har Instagram och dylikt?? 😂

Dom finns på Aftonbladet!
Citera
2025-11-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
När man inte trodde de kunde bli mer pinsamma. Absolut sjukaste jag hört och sett bland vuxna människor. Går mina skattepengar till att SVT ska göra någon slags serie om de här WT grottmänniskorna flyttar jag från Sverige

Många tycker nog det är bra att SVT gör en dokumentär så det kommer ut, hur personerna beter sig på sociala medier.
Citera
2025-11-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
De har helt tappat det!

Hoppas BG ser detta så får han sig en tankeställare. Är det sedana här personer BG ska framställa som offer? Jisses!

Vi får väl se om nu denna beryktade dokumentären kommer vara till Chrippa's fördel, speciellt efter denna rättegång.
Citera
2025-11-25, 14:54
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
BRÅK I RESTAURANGEN UNDER PAUSEN

Under lunchpausen mellan klockan 12 och 13 ska flera av de närvarande under rättegången varit inblandade i ett bråk på Sibylla som ligger nära Garnisonsområdet där tingsrätten ligger.

Enligt uppgifter till Corren ska både Chrippa och Youtubeprofilen Anjo ha varit inblandade i bråket.

Chrippa och Linnéa bekräftar för Corren att det blev bråkigt under lunchpausen. De kommer att svara på fler frågor om det efter dagens slut, men just nu behöver de fokusera.

På sociala medier har det börjat spridas videos från tillfället.

Säga vad man vill om Chrippa men han levererar fan content ändå. Det här blev en bättre shitshow än jag vågat hoppas på. Klippen från Jockes insta och "Slaget vid Sibylla" är rent guld. Lär göras flera reaktionsvideos sen på dessa.
Citera
2025-11-25, 14:55
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Madre mia...hoppas inte Chrippa får närvara vid Jockes vittnesmål.Reagerar han så här bara på att Anjo är där så kan det ju gå illa! Linnea står o skriker( är det hennes mamma bredvid?)
Förstår att de är i en säkerhetssal....

C o L kammar ju inte direkt hem några pluspoäng… om dom trodde att dokumentären skulle omvända deras hatare så hällde dom snarare bensin på elden i dag…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in