2025-11-25, 14:37
Medlem
Madre mia...hoppas inte Chrippa får närvara vid Jockes vittnesmål.Reagerar han så här bara på att Anjo är där så kan det ju gå illa! Linnea står o skriker( är det hennes mamma bredvid?)
Förstår att de är i en säkerhetssal....
Citera
2025-11-25, 14:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
De har helt tappat det!

Hoppas BG ser detta så får han sig en tankeställare. Är det sedana här personer BG ska framställa som offer? Jisses!

Vilken jäkla shitshow, herregud! 🤣
Och dagen är inte slut än….
Det är idag som är Bästa sändningstid 2025?
Vad tänkte han skulle hända om pappa T kastar muggen i ansiktet på A? Fy fan, har han inte satt honom nog i skiten?
Och Linnea står o ylar som en tonåring i vanlig ordning.
Citera
2025-11-25, 14:39
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Madre mia...hoppas inte Chrippa får närvara vid Jockes vittnesmål.Reagerar han så här bara på att Anjo är där så kan det ju gå illa! Linnea står o skriker( är det hennes mamma bredvid?)
Förstår att de är i en säkerhetssal....
Det är klart att han kommer att få. Som huvudmisstänkt måste du väl få höra vad vittnena säger...
Citera
2025-11-25, 14:39
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskhimself
Jag såg nyss en video på Joakim Lundells Instagram.

Där anjo o chrippa stod å gapade.

Så hör man chrippa skrika att anjo är ej pappa till sina barn & hans fru har blivit våldtagen….

Samtidigt som han skriker kallar du min fru hora och Linnea skriker att anjo är en horunge?

Vad sker detta är noga sjukaste jag hört

Det är faktiskt helt otroligt sjukt.. Det märks att C o L inte är så intelligenta.
Citera
2025-11-25, 14:40
Medlem
Citat:

Så hör man chrippa skrika att anjo är ej pappa till sina barn & hans fru har blivit våldtagen….

Samtidigt som han skriker kallar du min fru hora och Linnea skriker att anjo är en horunge?

Någon som kan länka detta?
Citera
2025-11-25, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Kan man se var pengarna går från hans youtubekanal nu ? Kan man bedriva youtube och ta pengarna via tex frilansfinans ? eller nån annan som sköter detta ? Eller hur många gör det svart ?

Chrippa har använt sig av sina anhörigas bankkonton. Därefter har det Swischats runt en jävla massa pengar.
Citera
2025-11-25, 14:41
Medlem
bralesss avatar
Citat:

När man inte trodde de kunde bli mer pinsamma. Absolut sjukaste jag hört och sett bland vuxna människor. Går mina skattepengar till att SVT ska göra någon slags serie om de här WT grottmänniskorna flyttar jag från Sverige

Lås in dom allihopa och kasta bort nycklarna. Eller ännu värre porta dom från att använda internet och framför allt sociala medier på livstid

Bygg en barkbåt och segla iväg
Citera
2025-11-25, 14:41
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Någon som kan länka detta?

Kolla Jockes Instagram
Citera
2025-11-25, 14:42
Medlem
vemsfels avatar
Joakim Lundells story på IG nu. En kärring, förmodligen tandlösa morsan sin, står och håller tillbaka store tuffe Chrippa som ber ANJO att komma?? Anjo står ju där, det är ju bara gå förbi morsan och konfrontera honom, varför be ANJO komma??

Det här är fan bättre än julafton. Att få se dessa vrak skämma ut sig för alla att se. jag LÄNGTAR till dokumentären i december och att den är till Chrippas fördel så det här kan fortsätta läääänge till
Citera
2025-11-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Det är klart att han kommer att få. Som huvudmisstänkt måste du väl få höra vad vittnena säger...

Inte alls säkert att han får. Han kan få sitta i ett rum och bara lyssna. Kanske lika bra, med tanke på dagens beteende.
Citera
2025-11-25, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Chrippa har använt sig av sina anhörigas bankkonton. Därefter har det Swischats runt en jävla massa pengar.

Det har jag hängt med på men var går pengarna nu ? hur får Linnea lön ?
Citera
2025-11-25, 14:46
Medlem
BRÅK I RESTAURANGEN UNDER PAUSEN

Under lunchpausen mellan klockan 12 och 13 ska flera av de närvarande under rättegången varit inblandade i ett bråk på Sibylla som ligger nära Garnisonsområdet där tingsrätten ligger.

Enligt uppgifter till Corren ska både Chrippa och Youtubeprofilen Anjo ha varit inblandade i bråket.

Chrippa och Linnéa bekräftar för Corren att det blev bråkigt under lunchpausen. De kommer att svara på fler frågor om det efter dagens slut, men just nu behöver de fokusera.

På sociala medier har det börjat spridas videos från tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in