2025-11-25, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Nu börjar utfrågningen av kräftan himself.

Edit:
Från correns live

Skönt att han fick in Jocke i det hela så han inte glömdes bort
Så jävla blåst, idioten borde omyndigförklaras.
Citera
2025-11-25, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker att det är helt okej att du har åsikter och vill framföra dem.
Jag förstår bara INTE varför du är så rädd för att stå för dem så du måste fantisera kring andra och använda nån annan som sköld.

Det är nästan som om du är lika ynklig som Jocke .. han gömmer sig ju också bakom andra.

Det faktiskt en grej jag gillar med Chrippa .. han kan vara grov när han vräker ur sig saker, men han står för sina åsikter själv och behöver inte gömma sig bakom andra. Det är något jag tycker du ska försöka sträva efter att uppnå du också.
Ne precis, Chrippa är inte så smart alls och det känns bra att du med ser det! Jocke där vet jag inte vem det är riktigt, influencer med antar jag, är han lika hjärndöd som alla andra influencers och borde om allt vore rätt inte heller dra in pengar på att fjanta runt som chrippa utan skaffa sig ett riktigt jobb?
Citera
2025-11-25, 11:17
Medlem
han gör det ändå bra i rätten. säger att han inte haft koll och att han inte vet något om företag. tror det blir svårt för åklagare att bevisa uppsåt. han kan bara säga att han gjort och sagt saker för clout
Citera
2025-11-25, 11:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
han gör det ändå bra i rätten. säger att han inte haft koll och att han inte vet något om företag. tror det blir svårt för åklagare att bevisa uppsåt. han kan bara säga att han gjort och sagt saker för clout

Haha bra ifrån sig? Han spelar korkad, inget han säger är till hans fördel.
Citera
2025-11-25, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Haha bra ifrån sig? Han spelar korkad, inget han säger är till hans fördel.

exakt det jag menar. han spelar möjligen korkad. men det ska bevisas att han inte är just korkad. så håller inte med om att det inte är till hans fördel tvärtom. det är den enda han kan göra
Citera
2025-11-25, 11:22
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
exakt det jag menar. han spelar möjligen korkad. men det ska bevisas att han inte är just korkad. så håller inte med om att det inte är till hans fördel tvärtom. det är den enda han kan göra

Det finns ju oändligt med bevis som pekar på motsatsen, han må vara otroligt korkad och spelar på det. Samtidigt är det tydligt att han har haft full koll på vad han gjort.
Citera
2025-11-25, 11:22
Medlem
Citat:
Otur för idioten att vara korkad inte är någon ursäkt.
Omyndigförklara idioten och lås in.
Citera
2025-11-25, 11:23
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Hahaha, huuur kan detta vara till en fördel för honom menar du?
Som företagare ska du veta vilka skyldigheter du har. Chrippa ska veta vilka skyldigheter han har, så åklagaren behöver inte bevisa ett skit på den punkten.
Citera
2025-11-25, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Otur för idioten att vara korkad inte är någon ursäkt.
Omyndigförklara idioten och lås in.

ja inlåsning blir det nog. kanske något år på öppen anstalt. sedan ute igen.
Citera
2025-11-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Hahaha, huuur kan detta vara till en fördel för honom menar du?
Som företagare ska du veta vilka skyldigheter du har. Chrippa ska veta vilka skyldigheter han har, så åklagaren behöver inte bevisa ett skit på den punkten.

vi får väl se. alla som tror på 5-6 års fängelse blir nog förvånade.
Citera
2025-11-25, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Förmodligen sparar Aftonbladet på krutet tills att förhören kommer igång

Ja, "inshallah".
Citera
2025-11-25, 11:28
Medlem
Citat:

De har för mycket bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in