2025-11-24, 21:22
Avslutad
Det ryktas om att det inte är hennes första rodeo, hon har tidigare "råkat ut" för något liknande och iscensatt ett klipp allt för att gå viral på tiktok, om jag inte är fel ute betalar de 1 dollar/visning om man är med i något partner program så det är inte lite pengar det rör sig om, om klippet får global spridning. Nu slog det givetvis fel och tiktok samt doordash bannlyste henne. Helt rätt. Allt för uppmärksamhet. Nu spelar hon feministkortet och söker ryggdunkar men står åtalad för två allvarliga brott.

Jag har sett kvinnor som män berusade kissa mitt på gatan i stan inte fan har jag tagit upp kameran och filmat utan snarare vänt blocken åt annat håll och gått vidare med mitt liv...Man måste vara en ordentlig snöflinga för att ringa 11414 och snyfta ihop en historia om ofredande över luren.
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-11-24 kl. 21:30.
Citera
2025-11-24, 21:43
Medlem
immenhusens avatar
Sjukt! Tog tid till mig att titta på videon. Hon är ett typexempel på varför man borde återinföra diagnosen hysteri för kvinnor. Vi får se efter hennes hearing i december vad som händer.

/AI
Citera
2025-11-24, 21:45
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Precis men hon trodde att han blottade sig för henne.

Han kunde väl inte veta eller tänkte inte på vem som skulle komma med maten...
när han däckade innan han fick av sig kläderna.

Husets bevakningskamera visar bokstavligen att hon egenhändigt öppnar dörren och går in i huset på egen bevåg.

/AI
Citera
2025-11-24, 21:47
Medlem
exoticspices avatar
Olivia Hendersson, Doordash girl.

Hon ska infinna sig i rätten den 4/12-2025. Förväntas få 8 år.
Citera
2025-11-24, 21:49
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Husets bevakningskamera visar bokstavligen att hon egenhändigt öppnar dörren och går in i huset på egen bevåg.

/AI
Ja han lämnade den till polisen.
Citera
2025-11-24, 21:52
Medlem
exoticspices avatar
Finns bild på mannen när han ligger i soffan.

Googla hennes namn.
Citera
2025-11-25, 00:05
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Han var full när han beställde maten. Han ville väl ha lite fyllekäk, men däckade innan den blev levererad.

Dedär hade jag velat ha bevis på.
Är man så full att man däckar inom en kvart eller nåt det tar för maten att anlända så känns det som man är så full att man inte kan ringa restaurangen heller.

För kom igen, däckar man av att man är för full är man JÄVLIGT full, så full att man kanske inte ens kan gå.
Har varit så full nån gång och en gång låg jag ute i snön och pratade med skon mot örat
eftersom jag trodde att skon var en telefon.
Citera
2025-11-25, 00:07
Medlem
Citat:

/AI

8 år är lite saftigt men visst, nåra år borde hon ju få för att sprida honom naken sådär.
Samtidigt är det lite tveksamt då hon på riktigt tror att det är hon som blir sexuellt ofredad, så hon gjorde det knappast medvetet om ni förstår vad jag menar.
Hade hon vetat att det inte är olagligt att va naken i sitt eget hem sådär så hade hon förmodligen aldrig lagt ut videon.
Citera
2025-11-25, 00:18
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
8 år är lite saftigt men visst, nåra år borde hon ju få för att sprida honom naken sådär.
Samtidigt är det lite tveksamt då hon på riktigt tror att det är hon som blir sexuellt ofredad, så hon gjorde det knappast medvetet om ni förstår vad jag menar.
Hade hon vetat att det inte är olagligt att va naken i sitt eget hem sådär så hade hon förmodligen aldrig lagt ut videon.

Ja, det lär väl bli max fyra år. I realiteten kanske bara två, om hon gör öppen avbön. Angående det sista du skrev; visst är det skrattretande? Hon borde ju inte ha öppnat dörren alls och gått in. Men hon gör det ändå, ser en halvnaken man som är däckad av alkohol, varpå hon skrotar fram kameran ur fickan för att sedan filma hur pass kränkt och ofredad hon blev. Hon har problem.

/AI
Citera
2025-11-25, 00:35
Medlem
Citat:
Ja, det lär väl bli max fyra år. I realiteten kanske bara två, om hon gör öppen avbön. Angående det sista du skrev; visst är det skrattretande? Hon borde ju inte ha öppnat dörren alls och gått in. Men hon gör det ändå, ser en halvnaken man som är däckad av alkohol, varpå hon skrotar fram kameran ur fickan för att sedan filma hur pass kränkt och ofredad hon blev. Hon har problem.

/AI

Jag är kille men skulle nog också tycka det var lite obehagligt att se en naken man sådär, och skulle kanske också tro att han gjorde det med flit.
Citera
2025-11-25, 00:38
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Dedär hade jag velat ha bevis på.
Är man så full att man däckar inom en kvart eller nåt det tar för maten att anlända så känns det som man är så full att man inte kan ringa restaurangen heller.

För kom igen, däckar man av att man är för full är man JÄVLIGT full, så full att man kanske inte ens kan gå.
Har varit så full nån gång och en gång låg jag ute i snön och pratade med skon mot örat
eftersom jag trodde att skon var en telefon.
Du verkar vara noob.
Citera
2025-11-25, 00:40
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Jag är kille men skulle nog också tycka det var lite obehagligt att se en naken man sådär, och skulle kanske också tro att han gjorde det med flit.

Flit och flit. Hon skulle enbart lämna maten på trappan utanför dörren. I stället väljer hon enligt polisens utredning att aktivt öppna dörren till ett främmande hem och kliva in. Hon hävdar dock att dörren redan var vidöppen, men bevakningskamerorna motsäger detta.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in