2025-11-24, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
hur?
Utanpå
Citera
2025-11-24, 23:06
Medlem
void-exes avatar
Kanske folk är singlar för att universum ibland kräver att man går vilse ensam innan man hittar rätt väg igen.
Citera
2025-11-24, 23:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Slut på bränder att släcka herr brandslang?
Inte bra om lågan dött ut. Gnistan.. var är du
Äsch låt honom vara.
Citera
2025-11-25, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Det verkar mest som att du inte träffat rätt person?
Ny person betyder inte per automatik bättre sex. Det betyder att man får börja om från början.
En ny person innebär starten på en ny bok. Alla sidor är tomma.

Såklart infinner sig vardagssexet. Men kan säga att så fort jag listat ut deras förutsägbara schema ex. lördag förmiddag runt 10.00, missionären, och man dessutom flaggat sen långt innan + tagit egna initiativ så vet iaf jag att det inte kommer att hålla längre fram.
Men det betyder inte heller att vardagssexet inte behövs.
Ska det vara nytt flera gånger i veckan blir det till ett heltidsarbete. Vem har tid med det?

Det som gör sex intressant är för att det finns oändligt med nytt att upptäcka både med sig själv och sin partner.
Alla är dock inte villiga att utforska och investera tid i det. För mycket jobb, du är störd, är du aldrig nöjd?, duger jag inte?, måste du krångla till det? osv.
6 månader är ingenting. Hur hinner du göra allt och lite till med en ny person under den korta perioden?

Är det så att du byter människa för olika kinks att testa?
Är du kär i kärleken?
Är du rädd för intimitet på riktigt? För det är jag
Jag blev sjukt nyfiken just för att du skriver en så kort period - 6 månader?

Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Oj vad har du hamnat i för mood nu? Håller med den andre faktiskt om att det blir bättre med tiden, inte sämre. Försvinner lusten är det dags att göra slut och det har med missnöje att göra. Inte slentrian.

Det är inte min livsstil med många kvinnor som är problemet utan "det stora problemet" är att det finns så oerhört mycket vackra kvinnor i världen 🥰
Citera
2025-11-25, 08:43
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är inte min livsstil med många kvinnor som är problemet utan "det stora problemet" är att det finns så oerhört mycket vackra kvinnor i världen 🥰
En vacker dag kommer du Linkovich att träffa den vackraste å inte kommer vilja ha nån annan min gamle internet vän 😊
Citera
2025-11-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av void-exe
Kanske folk är singlar för att universum ibland kräver att man går vilse ensam innan man hittar rätt väg igen.

Vissa säger att det var tur att de träffade rätt, andra säger att det inte handlar om tur.
Jag skulle gärna hitta rätt väg innan det är för sent. Som 50+ så börjar man känna att tiden rinner ut. Mina bästa år är redan förbi. Det skulle vara kul att träffa rätt kvinna och ha sex medan jag fortfarande är hyfsat viril.
Men det verkar svårt. Jag har fortfarande inte träffat henne. De jag träffat som det klickade med, som jag tror det skulle kunnat blivit nåt med, var inte singlar.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-25 kl. 09:19.
Citera
2025-11-25, 12:01
Medlem
Citat:

Det stora problemet verkar vara att du har ett sexmissbruk eller är i riskzonen för att utveckla ett sådant.
Senast redigerad av Medborgarbidrag 2025-11-25 kl. 12:03.
Citera
2025-11-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
En vacker dag kommer du Linkovich att träffa den vackraste å inte kommer vilja ha nån annan min gamle internet vän 😊

Haha tack det var modigt sagt 😊
Citera
2025-11-25, 14:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi

Citat:
Håller led om inlägget hag citerade. En dag hittar du istället någon som förändrar allt för dig ❤️
Citera
2025-11-25, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Håller led om inlägget hag citerade. En dag hittar du istället någon som förändrar allt för dig ❤️

Tack det var snällt sagt ❤️

Hur kommer det sig att så många fina tjejer är singel idag då, det är också en intressant fråga 🙂
Citera
2025-11-25, 15:02
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Haha tack det var modigt sagt 😊
Modigt sagt? Hehe, men ja, modig är jag för det mesta 😊
Citera
2025-11-25, 16:08
Avstängd
Citat:
Tack det var snällt sagt ❤️

Hur kommer det sig att så många fina tjejer är singel idag då, det är också en intressant fråga 🙂
Du hör hur mycket män klagar på oss kvinnor. Vem vill ha en partner när männen är likt prinsessor på ärten?

Sedan så med mig själv har jag ju genomlevt flera helveten helt ensam. Jag vill inte som du vet, få en karl på halsen som har en massa problem, kraschade relationer bakom sig och ungar jag inte är intresserad av att ta hand om.

Jag tog mig inte igenom allt på egen hand för att tolerera män som inte behandlar mig väl och jag har inte överlevt mitt liv för att bli någons barnflicka.

Har man fixat det värsta själv så vet man hur lite andra har att erbjuda en när det är som svårast och hur jobbiga de är som bördor som själva vill ha allt och alla behov tillgodosedda.

Svårt att hitta barnlösa, attraktiva män i min ålder som kan tänka sig öppna hemmet för andras barn och lika svårt att planera en framtid med yngre män.

Men jag behöver inte en partner utan är rätt glad ändå i livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in