2025-11-24, 17:24
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DailyMoon
Men de kan väl komma för det?

hur?
Citera
2025-11-24, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Lycka till med gonorré, klamydia, herpes, och att bli en frånvarande fader till ett barn född av någon främling du dragit hem från krogen. Sen när du blir 40 - 50 år så kommer utbudet betydligt sina, och ingen kommer ta dig seriöst, varken på jobb eller privat. Du kommer ses som extremt opålitlig av andra och jag kan lova dig att du kommer bli extremt ouppskattad av din omgivning i framtiden.

Haha du är bara avundsjuk jag känner igen din typ. Lycka till då med din fru och hoppas ni får det trevligt när ni kollar på bingolotto och byter blöjor.
Citera
2025-11-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är du som missar hela livet när du lever så oerhört hämmat och aldrig vågar testa nya saker 😊

Citat:
Sexet blir bättre och bättre första halvåret i en relation. Sen blir det bara slentrian. Då är det dags för byte 🙂

Det verkar mest som att du inte träffat rätt person?
Ny person betyder inte per automatik bättre sex. Det betyder att man får börja om från början.
En ny person innebär starten på en ny bok. Alla sidor är tomma.

Såklart infinner sig vardagssexet. Men kan säga att så fort jag listat ut deras förutsägbara schema ex. lördag förmiddag runt 10.00, missionären, och man dessutom flaggat sen långt innan + tagit egna initiativ så vet iaf jag att det inte kommer att hålla längre fram.
Men det betyder inte heller att vardagssexet inte behövs.
Ska det vara nytt flera gånger i veckan blir det till ett heltidsarbete. Vem har tid med det?

Det som gör sex intressant är för att det finns oändligt med nytt att upptäcka både med sig själv och sin partner.
Alla är dock inte villiga att utforska och investera tid i det. För mycket jobb, du är störd, är du aldrig nöjd?, duger jag inte?, måste du krångla till det? osv.
6 månader är ingenting. Hur hinner du göra allt och lite till med en ny person under den korta perioden?

Är det så att du byter människa för olika kinks att testa?
Är du kär i kärleken?
Är du rädd för intimitet på riktigt? För det är jag
Jag blev sjukt nyfiken just för att du skriver en så kort period - 6 månader?
Citera
2025-11-24, 19:05
Medlem
Citat:
Jag är fullt frisk och jag tror inte på själar. Det är bara små barn som tror på sagor.

Du utbyter kroppsvätskor med den du är intim med. Så fort du tillför någon till din kropp går det inte obemärkt förbi.

Kvinnokroppen verkar vara känsligare för hur mottaglig den är för en partner dock.
Men du samlar på dig “skit” sas. Sen beblandar du din obalanserade kropp med ytterligare en ny kropp.
Du förstör din hjärna med “casual sex”.
Sök på nätet. Där finns allt möjligt och som inte enbart handlar om själen, utan vetenskaplig fakta.

Att du inte klarar av en genuin och hållbar relation signalerar bara att du har ett tomrum inom dig som behöver fyllas.
Vad flyr du inom dig själv?
Citera
2025-11-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Många kvinnor onnanerar inte ens eller väldigt sällan

Det finns självklart kvinnor (likt män) som inte har hög sexdrift. Alla kroppar är olika.
Du har väl dragit några nitlotter helt enkelt.

Om jag var man och hade hamnat i bingen med en tjej som aldrig någonsin utforskat sig själv (måste va en på miljonen?) hade jag tagit chansen och gått igenom hela hennes kropp och sett vad man kunde göra.
Såklart förutsatt att hon ville.
Jag hade dock sett till att hon ville

Det är bekvämt för dig att lägga allt ansvar på henne. Som kvinna hade jag aldrig beskyllt en man ifall han inte fick orgasm varje gång. Men jag hade ju undrat..
Sen hade jag börjat utforska
Citera
2025-11-24, 19:29
Avstängd
Citat:
Sexet blir bättre och bättre första halvåret i en relation. Sen blir det bara slentrian. Då är det dags för byte 🙂
Oj vad har du hamnat i för mood nu? Håller med den andre faktiskt om att det blir bättre med tiden, inte sämre. Försvinner lusten är det dags att göra slut och det har med missnöje att göra. Inte slentrian.
Citera
2025-11-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Det finns självklart kvinnor (likt män) som inte har hög sexdrift. Alla kroppar är olika.
Du har väl dragit några nitlotter helt enkelt.

Om jag var man och hade hamnat i bingen med en tjej som aldrig någonsin utforskat sig själv (måste va en på miljonen?) hade jag tagit chansen och gått igenom hela hennes kropp och sett vad man kunde göra.
Såklart förutsatt att hon ville.
Jag hade dock sett till att hon ville

Det är bekvämt för dig att lägga allt ansvar på henne. Som kvinna hade jag aldrig beskyllt en man ifall han inte fick orgasm varje gång. Men jag hade ju undrat..
Sen hade jag börjat utforska

Men din dumme fan, det är bara att googla så ser du att kvinnor onnanerar väldigt mycket mindre än män.
Det handlar helt enkelt om sexdrift och den är mycket högre hos män pga testosteron.
Citera
2025-11-24, 20:21
Medlem
haha, kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onanerar så varför skulle en man kunna ge dom orgasm?

Citat:
Men din dumme fan, det är bara att googla så ser du att kvinnor onnanerar väldigt mycket mindre än män.
Det handlar helt enkelt om sexdrift och den är mycket högre hos män pga testosteron.

Det var inte det du lyfte i dina kommentar.
Om du vill garantera dig för tillräckligt med sex, kanske en man passar dig bättre.
Ditt bidrag till tråden var att kvinnor inte ens kan få orgasm när dom onanerar.
Citera
2025-11-24, 20:27
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Oj vad har du hamnat i för mood nu? Håller med den andre faktiskt om att det blir bättre med tiden, inte sämre. Försvinner lusten är det dags att göra slut och det har med missnöje att göra. Inte slentrian.

Slut på bränder att släcka herr brandslang?
Inte bra om lågan dött ut. Gnistan.. var är du
Citera
2025-11-24, 20:50
Medlem
Citat:

Kvinnor har ett eget könshormon som heter östrogen.
Citera
2025-11-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
haha, kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onanerar så varför skulle en man kunna ge dom orgasm?

Det var inte det du lyfte i dina kommentar.
Om du vill garantera dig för tillräckligt med sex, kanske en man passar dig bättre.
Ditt bidrag till tråden var att kvinnor inte ens kan få orgasm när dom onanerar.

Ja och det står jag fast vid, då många kvinnor inte får orgasm vid onnani ens, läste typ 20% endast.
Jämför det med män där orgasm är typ 99% vid onnani
Citera
2025-11-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ja och det står jag fast vid, då många kvinnor inte får orgasm vid onnani ens, läste typ 20% endast.
Jämför det med män där orgasm är typ 99% vid onnani

Var läste du det?
Jag är i chock. Men vill såklart se det med egna ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in