Citat:
Ursprungligen postat av
Seasons15
Jag har sett den. 2 ggr dessutom.
Jag är helt ointresserad av att det påstås finnas massa bevis. Jag vill se dem. De måste offentliggöras och examineras av ett par oberoende tredjeparter.
Det finns alltså inte en enda cell eller ett litet korn hittills. Noll, nada, ingenting.
Jag är helt övertygad om att så kommer det förbli, för det är ingen som har besökt oss. Om 10-15 år kommer vi ha samma diskussion och noll bevis. De har hållit på såhär sedan 40-talet. Deg är bara mer utbrett nu pga internet.
Hur länge ska du tro på deg utan att de visar konkreta fysiska verifierbara bevis?
Alltså, kollar du mina tidigare inlägg så tror jag ju att det är en coverup för teknologi USA har utvecklat, så jag köper definitivt inte allt dom säger. Och det har dom ju gjort tidigare och erkänt.
Jag menar bara att Om dom nu talar sanning och att dokumentären bara är för att fler skall våga prata ut, visa intresse och kräva svar, så känns det ju lite dumt att klanka ner på den och allt dom sägs enbart för att dom inte visar några bevis, som ingen förväntat sig.
För OM dom nu talar sanning så skall vi ju vara tacksamma att några vågar ta "första steget" mot disclosure. Hur skall vi annars få svar?
Men OM det är en coverup så skall man ju inte lita på det blint för då faller men rätt in i fällan.
Öppet sinne är dock bra.
Pratas ju mycket om att det kommer allt fler visselblåsare och även bevis av någon form, skall bli spännande att se. Skall även bli spännande att se om Trump blandar sig i.
Tills dess så tycker jag vi ska vara öppna för båda möjligheter, faktisk disclosure på g eller coverup, men något av dom två är det 100%, för många inblandade för att det skall ha en annan
logisk förklaring.